Heel vervelend.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:17 schreef Tele6 het volgende:
Ik vind mezelf ook even weer heel erg zielig.
Door de verkoudheid ben ik weer aan een serie steeds ergere bloedneuzen begonnen en ik denk nu, wat als ik er eentje eens niet gestelpt krijg? Ik kan zo niet fietsen of het wordt een horrorshow. Nou ja, wie dan leeft wie dan zorgt enz enz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fixed...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als ik me binnenkort weer zo erger, zal ik eens een maandje abo afsluiten als test.
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Heel vervelend.Ik ben aan het thuiswerkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe rustig aan. Er zijn wat dingen over te dragen voor ik met vakantie ga en nieuwe collega die ingewerkt wordt stelt vragen. Als nieuwe collega er niet was geweest, had ik die taak gehad dus wel mooi dat zij al het werk doet en ik alleen maar wat vragen hoef te beantwoorden
Vanochtend was ik het helderst, en ik had ook meteen 9:00 een overleg dus dat kwam goed uit. Nu na bloedneus en lunch is het eigenlijk niet veel meer, maar ik maak m'n dingetjes af en dan zal het wel.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tele6 op 02-06-2023 14:29:04 ]
Het is echt a la minute opgelost. Niets hoeven rebooten of uitloggen ofzo zelfs.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben nu wel benieuwd of je nog ellende hebt of niet.
Verder geen verplichtingen...
OK, test dus geslaagd en dan hef ik je abo weer op...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is echt a la minute opgelost. Niets hoeven rebooten of uitloggen ofzo zelfs.
Mja, het is een browser met ingebakken adblocker dus het is wel te begrijpen dat dat impact heeft op hoe de site werkt. Ik had alleen niet verwacht dat het plaatsen van posts zo moeilijk zou worden. Dat kan toch niet de bedoeling zijn.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, test dus geslaagd en dan hef ik je abo weer op...
Maar serieus: Wel bizar dat dit zo'n impact heeft.
Er is er maar één die de code kent en de hickups kan verklaren.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mja, het is een browser met ingebakken adblocker dus het is wel te begrijpen dat dat impact heeft op hoe de site werkt. Ik had alleen niet verwacht dat het plaatsen van posts zo moeilijk zou worden. Dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Volgens mij is de boodschap dat jee geen adblockers moet gebruiken omdat anders je functionaliteit naar de klote gaat best duidelijk (en invasief). Dus ik gok dat het zeker wel de bedoeling is.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mja, het is een browser met ingebakken adblocker dus het is wel te begrijpen dat dat impact heeft op hoe de site werkt. Ik had alleen niet verwacht dat het plaatsen van posts zo moeilijk zou worden. Dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Die melding is prima duidelijk.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Volgens mij is de boodschap dat jee geen adblockers moet gebruiken omdat anders je functionaliteit naar de klote gaat best duidelijk (en invasief). Dus ik gok dat het zeker wel de bedoeling is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom gebruikt de hele wereld dat niet danquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja. Maar nee, ik ben lang op zoek geweest voor ik de perfecte browser had en ik ga niet weer terug. Het gebruiksgemak van Brave is zo goed, dat ga ik niet opgeven.
Hoop op snel resultaat !quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis, injectie gehad. Nu afwachten wat het doet.
Wat een verschil met de cortisone injectie die ik 50!!!! Jaar geleden had. Toen kneep ik de hand va den verpleegkundige bont en blauw.
Moet wel de paracetamol ophogen nu, complete chemische fabriek in mijn maag
Omdat het niet preinstalled is op welke device dan ookquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom gebruikt de hele wereld dat niet dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |