quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:06 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb me vanochtend maar ziekgemeld. En daarna nog 4 uur geslapen. Ik vind eigenlijk dat ik van een verkoudheid niet zo kapot zou moeten zijn, maar ik functioneer echt niet. Als ik mezelf niet die brug over gefietst ga krijgen naar werk, mag ik me wel ziek melden toch?
Ja dat zat ik ook al te bedenkenquote:Op donderdag 1 juni 2023 11:14 schreef Blues het volgende:
[..]Beterschap!
En @:kaatje1 ik hoop dat de tramadol helpt
TT klopt niet (meer)![]()
![]()
superpijnlijkquote:Op donderdag 1 juni 2023 11:58 schreef Kaatje1 het volgende:
accute slijmbeurs ontsteking. Waarschijnlijk morgen een injectie erin (ze moeten wachten op bericht van de fysio).
Vriendin heeft me net uit de kleren geholpen en iets makkelijks aandoen.
Dat schept dan wel verwachtingen hequote:Op donderdag 1 juni 2023 11:16 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja dat zat ik ook al te bedenkenkunnen we een mod 'm aan laten passen?
Haha, bij mij ook hoor. Anders was ik nooit bij de W uitgekomenquote:Op donderdag 1 juni 2023 11:03 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nee, dit zijn tig dates geweest... even denken.
Lange jongen, sigaartjesjongen, de jongen die alleen over z'n werk wilde praten, daarna een hele tijd allerlei dates gehad met J. Met J heb ik minstens 1/3 van deze lijst gedaan, die was ook heel goed in het bedenken van allerlei leuke dingen om samen te doen en ik vind het nog steeds super zonde dat hij ineens niet meer wilde.
Daarna dates in Kaatjestad met de Indiase Amerikaan en met een jongen die er ook de weg niet wist. Daarna dates met M, komende zondag wordt de 6e date of zo.
Ik ben na A en B niet C, D, E etc door gaan letteren, dat vond ik een beetje sneu voor degenen verderop in het alfabet. De letter is gebaseerd op hun naam
ja, je krijgt eerst pijnstilling (injectie is nogal pijnlijk weet ik ut de tijd dat er niet eerst pijnstilling werd gegeven) en daarna het echte spul en dat werkt binnen 1-3 dagenquote:Op donderdag 1 juni 2023 12:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kaatjezou het met zo'n shot snel beter moeten gaan?
Also kus op Lonaa pijn.
1 tot 3quote:Op donderdag 1 juni 2023 12:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
ja, je krijgt eerst pijnstilling (injectie is nogal pijnlijk weet ik ut de tijd dat er niet eerst pijnstilling werd gegeven) en daarna het echte spul en dat werkt binnen 1-3 dagen
de pijnstilling blijft ook nog even z'n werk doen begreep ik.quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2023 12:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
ja, je krijgt eerst pijnstilling (injectie is nogal pijnlijk weet ik ut de tijd dat er niet eerst pijnstilling werd gegeven) en daarna het echte spul en dat werkt binnen 1-3 dagen
Wat voor ranzigheid verberg jij hier met subtiliteit?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |