Snottersnurkzequote:Op woensdag 31 mei 2023 22:54 schreef Tele6 het volgende:
Nou, ik en mijn snothoofd vertrekken naar bed. Slaap zacht SC
quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:52 schreef Tele6 het volgende:
Och @:AnneX wat ziet dat er ellendig pijnlijk uit!
Nogmaals beterschap.
quote:
bewegen gaat opmerkelijk goed. Zitten is alleen aan eettafel ok.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:52 schreef Tele6 het volgende:
Och @:AnneX wat ziet dat er ellendig pijnlijk uit!
Nogmaals beterschap.
Dat hoort bij daten, telkens iets bedenken om samen met diegene te doen in plaats van meteen alleen maar te gaan seksen of alleen maar heel huiselijke dingen te gaan doen. Eigenlijk is het in een bestaande relatie ook wel heel leuk om regelmatig eens samen iets nieuws te gaan doen, ik deed dat met A en B veel te weinig.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
bewegen gaat opmerkelijk goed. Zitten is alleen aan eettafel ok.
Buitenzitten en laagzitten is té veel druk op de blauwe X bil. 😂
Trouwens: suppen lijkt mij leuk om te doen en te lachen.
Hoort dat bij daten? Uitjes bedenken met elkaar?
Gelukkig is bij wet vastgelegd dat whisky minimaal 40% alcohol moet bevatten…quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:49 schreef Yinny het volgende:
@:Madmaster: wow! Dat zijn echt veel soorten whiskey's! Vraagje: wat vind jij van de alcoholvrije whiskey's?
quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:48 schreef AnneX het volgende:
Update. Waarschuwing: paars. Vies.Niet vies, maar damn…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komen de dates zelf ook met ideeën of willen die eigenlijk alleen seksenquote:Op woensdag 31 mei 2023 23:01 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat hoort bij daten, telkens iets bedenken om samen met diegene te doen in plaats van meteen alleen maar te gaan seksen of alleen maar heel huiselijke dingen te gaan doen. Eigenlijk is het in een bestaande relatie ook wel heel leuk om regelmatig eens samen iets nieuws te gaan doen, ik deed dat met A en B veel te weinig.
Tot nu toe heb ik op dates gedaan:
• boswandeling
• concert
• uit eten bij verschillende restaurants
• stadswandeling
• kerstlichtjeswandeling in de stad
• warme chocomel bij diverse cafeetjes
• boulderen
• samen naar de platenwinkel
• bordspelletjes spelen
• samen sporten in het park
• samen een nieuw recept koken
En dan dit weekend dus suppen.
Ik moet wel zeggen, ik raak op een gegeven moment door m'n ideeën heen. Vandaar ook dat ik vandaag zo blij was met mezelf dat ik dit had bedacht
Dat is zoooo pijnlijkquote:Op woensdag 31 mei 2023 23:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Wel bijgelezen, maar weet het verder niet meer. Denk dat @:blues gelijk heeft dat ik een slijmbeurs ontsteking heb. Heb zo ontzettend veel pijn. Hopelijk geeft fysio wat verlichting en ik loop dan meteen even door naar de huisarts voor iets zwaarders dan paracetamol. Ibu etc is geen optie want daar kan ik niet tegen.
quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat is zoooo pijnlijk![]()
Als dat het idd is weet ik nog een oefening van @:annex dan moet je voorover zittend de arm laten hangen en hele kleine rondjes draaien.
Maar ik ben geen arts/fysio.
Sterkte!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#jip janneke . Tis laat.
Jeeeejquote:
En dit heb je allemaal met deze date gedaan? Is dit C trouwens?quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:01 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat hoort bij daten, telkens iets bedenken om samen met diegene te doen in plaats van meteen alleen maar te gaan seksen of alleen maar heel huiselijke dingen te gaan doen. Eigenlijk is het in een bestaande relatie ook wel heel leuk om regelmatig eens samen iets nieuws te gaan doen, ik deed dat met A en B veel te weinig.
Tot nu toe heb ik op dates gedaan:
• boswandeling
• concert
• uit eten bij verschillende restaurants
• stadswandeling
• kerstlichtjeswandeling in de stad
• warme chocomel bij diverse cafeetjes
• boulderen
• samen naar de platenwinkel
• bordspelletjes spelen
• samen sporten in het park
• samen een nieuw recept koken
En dan dit weekend dus suppen.
Ik moet wel zeggen, ik raak op een gegeven moment door m'n ideeën heen. Vandaar ook dat ik vandaag zo blij was met mezelf dat ik dit had bedacht
Bij mijn eerste slijmbeursontsteking, in mijn heupen, zei de huisarts: nou, je zit er veel te goed bij om het dat te laten zijn, als je een echte had, dan piepte je wel anders.quote:Op donderdag 1 juni 2023 08:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gefeliciteerd Blues![]()
AnneX, wat een beursheid![]()
Sterkte Kaat! Ik had vorig jaar een overbelaste schouder en had daar zo enorm veel pijn aan, elke kleine beweging ging door merg en been. Een slijmbeursontsteking schijnt nog ellendiger te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |