Mooi, met een beetje geluk heb je het dan al vóór juli.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pakketje update: Pakketje is nu bij de douane in Den Haag.
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:42 schreef Strani het volgende:
Ik heb zojuist een verschrikkelijke misdaad gepleegd. Onwetend, dat wel.
Ik was in de Aldi en had m'n veroveringen op de lopende band van de kassa gelegd en vervolgens m'n rugtas in het winkelwagentje gezet om zo makkelijk in te kunnen pakken. Tot zover prima, alles volgens plan.
Ik loop naar buiten, wat ligt er naast (een beetje half onder) m'n rugzak: Een stuk chocola ter waarde van ¤1.59. Ben ik dus ijskoud mee naar buiten gelopen. Ik ken mezelf gewoon niet meer.
Ja, met een beetje geluk wel. Afhankelijk natuurlijk hoelang de douane het pakketje bij zich houdt natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mooi, met een beetje geluk heb je het dan al vóór juli.
Ik zou voorlopig de straat maar goed in de gaten houden, voor je het weet heb je dit voor de deurquote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:42 schreef Strani het volgende:
Ik was in de Aldi en had m'n veroveringen op de lopende band van de kassa gelegd en vervolgens m'n rugtas in het winkelwagentje gezet om zo makkelijk in te kunnen pakken. Tot zover prima, alles volgens plan.
Ik loop naar buiten, wat ligt er naast (een beetje half onder) m'n rugzak: Een stuk chocola ter waarde van ¤1.59. Ben ik dus ijskoud mee naar buiten gelopen. Ik ken mezelf gewoon niet meer.
Ja man ik stress me de pleuris, zit de hele tijd uit het raam te kijken of er niemand aankomt. Misschien maar beter snel opeten zodat er geen bewijs meer is.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou voorlopig de straat maar goed in de gaten houden, voor je het weet heb je dit voor de deur
[ afbeelding ]
iig niet aan de hond geven, dit is nu een stukje bewijs dat die niet voor je weg kan werken.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja man ik stress me de pleuris, zit de hele tijd uit het raam te kijken of er niemand aankomt. Misschien maar beter snel opeten zodat er geen bewijs meer is.
Gelukkig heb ik geen hond!quote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
iig niet aan de hond geven, dit is nu een stukje bewijs dat die niet voor je weg kan werken.
Strani tochquote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:42 schreef Strani het volgende:
Ik zou het eerst omsmelten!quote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja man ik stress me de pleuris, zit de hele tijd uit het raam te kijken of er niemand aankomt. Misschien maar beter snel opeten zodat er geen bewijs meer is.
Ah, dat scheelt.quote:
Nou ja ik moest vorige week al helpen iemand hardhandig uit de dartbar te verwijderen dus het gaat wel die kant op.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Strani toch![]()
Dus een eventueel vervolg van Costa del Crime heeft jou in de hoofdrol!
Maarrr als je het dan zélf weer vindt is het chocola met zeezoutquote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, dat scheelt.
Je zou het natuurlijk ook gewoon in zee kunnen dumpen, maar dan heb je weer het risico dat het aanspoelt en dan hebben ze je zo te pakken natuurlijk.
Dat is wel een voordeel ja, zeker als de Aldi dat toevallig niet verkoopt.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Maarrr als je het dan zélf weer vindt is het chocola met zeezout
Ja het grootste verschil is denk ik altijd de lichaamshouding. Denk dat de meestal winkeldieven zich daarmee verraden.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:48 schreef Strani het volgende:
Laat wel zien trouwens hoe verdomd makkelijk het is om iets te stelen als je dat zou willen.
En jouw vrienden hadden toch laatst ook al een gewelddadig uitje gehad, toen jij er even niet bij was?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik moest vorige week al helpen iemand hardhandig uit de dartbar te verwijderen dus het gaat wel die kant op.
Om nog maar te zwijgen over al die motorbendes waar hij ineens steeds mee uithing.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 20:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
En jouw vrienden hadden toch laatst ook al een gewelddadig uitje gehad, toen jij er even niet bij was?
Da's waar ja. Dus voortaan gooi ik het stiekem in de tassen van anderen die het ook niet weten, en dan pak ik het buiten weer van ze terug.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 20:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja het grootste verschil is denk ik altijd de lichaamshouding. Denk dat de meestal winkeldieven zich daarmee verraden.
Zo nou daar kan ik wel wat levens mee kapot maken ja!quote:Op dinsdag 16 mei 2023 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als je de chocolade nou uitdeelt wanneer je bezoek hebt, zijn zij gelijk medeplichtig.
Ja, daar begint het mee. De volgende keer is het een netje sinaasappelen, en uiteindelijk komt het zo ver dat alleen nog het beurtbalkje over is in de winkel.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:42 schreef Strani het volgende:
Speaking of Efteling... ik kom weer eens even reclame maken hiervoor:quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:28 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Volgend jaar Efteling muziek sturen, de ultieme crossover.
Is alleen zo ver weg, dan wordt het zo duurquote:Op dinsdag 16 mei 2023 20:51 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Speaking of Efteling... ik kom weer eens even reclame maken hiervoor:
ESF / ESFteling - 8 juli
Zag in het topic al de vraag langskomen om een lijstje te maken, dus als iedereen nou even naar dat topic gaat en toezegt dat je komt, heb ik een mooi uitgebreid lijstje
Dit valt denk ik wel goed bij jequote:Op dinsdag 16 mei 2023 20:45 schreef ijs_beer het volgende:
Heeft iemand nog goede muzikale aanbevelingen? Beetje teveel in de songfestivalbubbel gezeten geloof. Het laatste nummer dat ik aan m'n playlists heb toegevoegd tot vanddaag was Cha Cha Cha geweest, in februari.
Tikje oldschool wel. Wel aangenaam.quote:
Zo, even een enigszins divers lijstje bij elkaar geraapt, je kent er vast al wel wat van, maar toch!quote:Op dinsdag 16 mei 2023 20:45 schreef ijs_beer het volgende:
Heeft iemand nog goede muzikale aanbevelingen? Beetje teveel in de songfestivalbubbel gezeten geloof. Het laatste nummer dat ik aan m'n playlists heb toegevoegd tot vanddaag was Cha Cha Cha geweest, in februari.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ver weg en duur is allemaal maar relatief! Je krijgt er wel een hele dag in de Efteling met ons voor terug!quote:Op dinsdag 16 mei 2023 20:52 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Is alleen zo ver weg, dan wordt het zo duur
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:01 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zo, even een enigszins divers lijstje bij elkaar geraapt, je kent er vast al wel wat van, maar toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yes! Ik ga luisteren, zag er een enkele tussenstaan die ik al kende, maar het overgrote deel is nog nieuw voor me!
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
carpoolen met anderen die ver weg wonen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 20:52 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Is alleen zo ver weg, dan wordt het zo duur
LIVE in Londonquote:Op dinsdag 16 mei 2023 20:45 schreef ijs_beer het volgende:
Verrassend, uit jouw mondquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:01 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zo, even een enigszins divers lijstje bij elkaar geraapt, je kent er vast al wel wat van, maar toch!The National feat. Phoebe Bridgers recent ook aan mijn spotify toegevoegd. Zo mooi, vooral het laatste gedeelte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Verrassend, uit jouw mond![]()
Wat leuk dat je Di-rect kaartjes hebt gekregen voor moederdag![]()
Ik kreeg luxe bonbons, ook erg blij mee
Ik doe ook nog wel even een duit in het zakje van eigen bodem. Geen idee of het je smaak is, maar wie weet. Ik zit buiten het songfestival zelf wat meer in de hoek van de alternatieve (rock)muziek.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 20:45 schreef ijs_beer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gok dat dat laatste precies de reden is waarom het daar dan uiteindelijk niet gehouden zal wordenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:22 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Örnskölsvik schijnt ook graag te willen organiseren. Supermooie stad, lekker Noordelijk ook. Zou wel snel boeken. Zoveel hotelkamers zijn daar niet.
Dat zou dan in de Hägglunds Arena moeten zijn denk ik? Zou kunnen maar Zweden heeft best veel (ijshockey)zalen dus keus genoeg wat dat betreft.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok dat dat laatste precies de reden is waarom het daar dan uiteindelijk niet gehouden zal worden
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:27 schreef BlackYellow het volgende:
[..]
Ik doe ook nog wel even een duit in het zakje van eigen bodem. Geen idee of het je smaak is, maar wie weet. Ik zit buiten het songfestival zelf wat meer in de hoek van de alternatieve (rock)muziek.Dat nummer van Wodan Boys is erg lekker jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doet mij wel wat denken aan Ramkot die ook geweldige muziek maakt. Vooral dit jaar weer heel erg op dreef met One More.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Heb je het album van Ramkot al helemaal geluisterd? Kort, maar lekkerquote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat nummer van Wodan Boys is erg lekker jaDoet mij wel wat denken aan Ramkot die ook geweldige muziek maakt. Vooral dit jaar weer heel erg op dreef met One More.
Nee nog niet helemaal. Binnenkort maar eens doen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 23:04 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Heb je het album van Ramkot al helemaal geluisterd? Kort, maar lekker(That's what she said)
In die post van mij zit ook nog Hideous, met iemand van Ramkot en RHEA, weer een andere dikke Belgische rockband. Ze weten bij onze zuiderburen wel hoe je een lekkere bak herrie maakt!
Je weet het niet. Ze willen het tekort aan kamers oplossen met Cruiseschepen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok dat dat laatste precies de reden is waarom het daar dan uiteindelijk niet gehouden zal worden
Het lijkt vooral erg op Mind Eraser, No Chaser van Them Crooked Vulturesquote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat nummer van Wodan Boys is erg lekker jaDoet mij wel wat denken aan Ramkot die ook geweldige muziek maakt. Vooral dit jaar weer heel erg op dreef met One More.
Het zijn van die patisserie-dingen, in allemaal fancy smaakjes en ze zijn heel mooiquote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:23 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb nog even getwijfeld. Maar heel even![]()
Ja, ben benieuwd. Het is 25 mei al![]()
Luxe bonbons zijn ook fijn, maar die mag ik nie van mijn trainer![]()
Waar zit ‘m het luxe in als ik vragen mag?
Finland heeft niet gewonnen.quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Misschien kan hij in de ESF SC zeggen dat Finland niet heeft gewonnen.
Ramkot ook heerlijk inderdaad! Heb ik ook regelmatig op staan.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach, het is een onhandigheidje. Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:42 schreef Strani het volgende:
Goedemorgenquote:
Oh ja, afspraak tandarts moet ik nog maken.quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:22 schreef PinkLow het volgende:
Ik heb al een tandarts bezoek achter de rug en ga zo het tuintje aanpakken met de hogedrukreiniger (als dat mij lukt)
Vanmiddag koffiedrinken met een collega.
Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:40 schreef Hamlapjes het volgende:
Vandaag heeft de Efteling de entertainmentplannen voor de zomer bekendgemaakt! Allemaal een schepje en emmertje meenemen dus![]()
Nieuw deze zomer: Zomerstrand én Python-podium
Ik wilde die juist gaan oefenen om ook te kunnen, maar daar kan ik dan nu wel mee stoppen.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:34 schreef BillDauterive het volgende:
@:Luctor.et.emergo
https://nos.nl/artikel/24(...)-naar-niks-te-kijken
Wat vind jij ervan?
Ik zie het al, jij bent net zo crimineel aangelegd als ik.quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:18 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ach, het is een onhandigheidje. Kan gebeuren.
De Olympische Spelen zijn voor jou dus verder weg dan ooit?quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wilde die juist gaan oefenen om ook te kunnen, maar daar kan ik dan nu wel mee stoppen.
Ja, dat gaat 'm nu niet meer worden.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De Olympische Spelen zijn voor jou dus verder weg dan ooit?
Ik heb niet zo laat van, want F1 biedt nu spanning van wel of niet door gaan van de race. Het gebied waar het circuit waar komende zondag wordt geraced ligt flink wat waterquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb echt weer een beetje de ESF-blues te pakken dit jaar, en wat moeten die artiesten wel niet voelen nu ze na voor sommigen misschien wel een half jaar nogal uit die bubble zijn gekomen.
quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb niet zo laat van, want F1 biedt nu spanning van wel of niet door gaan van de race. Het gebied waar het circuit waar komende zondag wordt geraced ligt flink wat water
Maar het ís niet te stoppen, dat is het probleem juist.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wilde die juist gaan oefenen om ook te kunnen, maar daar kan ik dan nu wel mee stoppen.
Motorboat racing zou wel kunnenquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Circuit is gewoon droog hoor
Afgelopen maandag een poging gedaan, maar bij mij gingen de shuttles nog gewoon rechtdoor. xDquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar het ís niet te stoppen, dat is het probleem juist.
Ik hoop dus maar dat je nog niet begonnen bent met oefenen, anders zit je er aan vast ben ik bang.
We slepen je er wel doorheen, komt helemaal goed.quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:38 schreef Nattekat het volgende:
Maar ik zat te denken om volgend jaar ook meer mee te liften op de voorpret ipv alle nummers in de shows pas voor het eerst horen. Betekent dat dat ik dan volgend jaar ook de blues krijg?
Of nee, toch nietquote:
Om 2 uur weten we mogelijk meerquote:
Over een mogelijke verplaatsing?quote:
Het ziet er vrij definitief uit als ik die verklaring lees.quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over een mogelijke verplaatsing?
Je snapt dat bij de voorpret alle 30 nationale finales horen?quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:38 schreef Nattekat het volgende:
Maar ik zat te denken om volgend jaar ook meer mee te liften op de voorpret ipv alle nummers in de shows pas voor het eerst horen. Betekent dat dat ik dan volgend jaar ook de blues krijg?
Doorgaan, cancelen of verplaatsenquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over een mogelijke verplaatsing?
Ja, ik bedoel meer of ze al een aankondiging doen of het helemaal niet meer doorgaat of er nog naar een andere datum gezocht wordt.quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ziet er vrij definitief uit als ik die verklaring lees.
Als ik alles lees is afgelasting al zeker toch?quote:
Kakquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Je snapt dat bij de voorpret alle 30 nationale finales horen?
quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:41 schreef Momo het volgende:
[..]
We zien je op 18 december in het Albanië topic.
Dat lukt je wel als je 23 grand prixs kan volgenquote:
Als ik erin getrokken word, moet jij ook natuurlijk.quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
De nationale finales mogen jullie volgen en dan kunnen jullie alles met mij delen in een samenvatting van 1 minuut!
En dan hoor ik pas de liedjes in mei as per usual.
Ik vind dat al veel te veelquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat lukt je wel als je 23 grand prixs kan volgen
Dan komt volgend jaar China terug en zitten we op 24 grand prixsquote:
Deze aanpak doe ik ook ieder jaar.quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
De nationale finales mogen jullie volgen en dan kunnen jullie alles met mij delen in een samenvatting van 1 minuut!
quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan komt volgend jaar China terug en zitten we op 24 grand prixs
Welke waren nu jouw favoriet Mexi?quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nationale finales kunnen best leuk zijn hoor en je leert ook nieuwe artiesten kennen. Niet altijd wordt het beste nummer geselecteerd.quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die Booty hebben gemist, ik heb wel medelijden met ze.quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Nationale finales kunnen best leuk zijn hoor en je leert ook nieuwe artiesten kennen. Niet altijd wordt het beste nummer geselecteerd.
CHA CHA CHA CHA CHA CHA CHAquote:
Zong net zo goed als Blankaquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Mensen die Booty hebben gemist, ik heb wel medelijden met ze.
Blanco en een rozentuin.quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wederom, we slepen je er wel doorheen. Je leven zal verrijkt zijn.quote:
Ik merk dat het wel lekker vind dat alles nu voorbij is en we gewoon achterover kunnen leunen. Ik heb nog niet de Post-eurovision depression te pakken maar dat komt omdat ik nu de muziek van Voyager aan het ontdekken ben.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb echt weer een beetje de ESF-blues te pakken dit jaar, en wat moeten die artiesten wel niet voelen nu ze na voor sommigen misschien wel een half jaar nogal uit die bubble zijn gekomen.
Allemaal om me fan van Finland te makenquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wederom, we slepen je er wel doorheen. Je leven zal verrijkt zijn.
One of us, one of us..
Nee, Cha Cha Cha is nu klaar. De focus gaat vanaf nu helemaal op 2024.quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Allemaal om me fan van Finland te maken
Nou ja, de Finland van 2024 om het zo te zeggenquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee, Cha Cha Cha is nu klaar. De focus gaat vanaf nu helemaal op 2024.
Finland heeft de laatste jaren wel echt een leuke, kwalitatief goede voorronde.quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, de Finland van 2024 om het zo te zeggen
Zekerquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb dat dus met Joker Out en ik baal dat ik eigenlijk die hele aanloop van die jongens nu pas echt ontdek door al die filmpjes op YT enzo terug te kijkenquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik merk dat het wel lekker vind dat alles nu voorbij is en we gewoon achterover kunnen leunen. Ik heb nog niet de Post-eurovision depression te pakken maar dat komt omdat ik nu de muziek van Voyager aan het ontdekken ben.
UMK was dit jaar en vorig jaar een van de beste voorrondesquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Allemaal om me fan van Finland te maken
quote:
Ik hoorde het net in de auto op de radio en ik moest meteen aan jou denkenquote:
Hoelang en ga je nog ergens heen?quote:Op woensdag 17 mei 2023 16:52 schreef Redefine het volgende:
Nog even op weg vanuit kantoor naar huis. Maar daarna vakantie
Tot en met tweede Pinksterdag. En ik zaterdag vijf dagen naar Istanboel.quote:Op woensdag 17 mei 2023 17:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoelang en ga je nog ergens heen?
Aftellen richting GGDquote:Op woensdag 17 mei 2023 19:50 schreef Cyan9 het volgende:
Er is al een uur niet in ESF gepost, en dat vind ik wel een heel vroege post-ESF dip.
Goose Goose Duckquote:
Ik ben nu al terug van boodschappen doenquote:
Goed bezig.quote:Op woensdag 17 mei 2023 20:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben nu al terug van boodschappen doen
Het was voor Nederland dan ook al vroeg klaar.quote:Op woensdag 17 mei 2023 19:50 schreef Cyan9 het volgende:
Er is al een uur niet in ESF gepost, en dat vind ik wel een heel vroege post-ESF dip.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.quote:Op woensdag 17 mei 2023 19:50 schreef Cyan9 het volgende:
Wat let je om het hele forum vol te spammen?quote:Op woensdag 17 mei 2023 19:50 schreef Cyan9 het volgende:
Gunstig voor Feyenoord. Ik juich voor een zak geld vandaag.quote:
Oja. Pot 1. Dat was leuk toen PSV daar in zat en ineens door ging.quote:Op woensdag 17 mei 2023 21:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gunstig voor Feyenoord. Ik juich voor een zak geld vandaag.
Burning Daylightquote:Op woensdag 17 mei 2023 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Komen er behalve Tattoo nog meer inzendingen op de Nederlandse radio voorbij eigenlijk? Ik heb op 3FM nog niets voorbij horen komen, en daar vind ik Cha Cha Cha toch wel bijhoren, of Carpe Diem (al zal die te onopvallend zijn geëindigd)
quote:
Net als Queen of Kings.quote:Op woensdag 17 mei 2023 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Komen er behalve Tattoo nog meer inzendingen op de Nederlandse radio voorbij eigenlijk? Ik heb op 3FM nog niets voorbij horen komen, en daar vind ik Cha Cha Cha toch wel bijhoren, of Carpe Diem (al zal die te onopvallend zijn geëindigd)
Ik heb het idee dat Cha Cha Cha ook wel de Top 40 gaat halenquote:Op woensdag 17 mei 2023 23:16 schreef NailQueen het volgende:
Maar het zou me ook niets verbazen als Queen of Kings nog in een top 40 komt ofzo. Volgens mij gaat dat nummer nog steeds viral op Tiktok. Een soort Snapje.
Gewoon veel te laat beginnen en dan een paar beelden weglaten, ik wist niet eens dat het kon.quote:
ESF nummers doen het al jaren toch nauwelijks in de Top 40?quote:Op woensdag 17 mei 2023 23:16 schreef NailQueen het volgende:
Maar het zou me ook niets verbazen als Queen of Kings nog in een top 40 komt ofzo. Volgens mij gaat dat nummer nog steeds viral op Tiktok. Een soort Snapje.
Neequote:Op donderdag 18 mei 2023 08:28 schreef Em31 het volgende:
Als ze dan een vrije dag willen wisselen met bijvoorbeeld Bevrijdingsdag dan hoop ik dat ze het met deze nutteloze dag doen.
Geen lang weekend meerquote:Op donderdag 18 mei 2023 08:28 schreef Em31 het volgende:
Als ze dan een vrije dag willen wisselen met bijvoorbeeld Bevrijdingsdag dan hoop ik dat ze het met deze nutteloze dag doen.
Ja graag, maar volgens mij willen ze dat niet?quote:
We hebben al zo weinig vrije dagenquote:Op donderdag 18 mei 2023 08:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja graag, maar volgens mij willen ze dat niet?
Ergens een vrije dag waar er niet al 10 zijn zou ook wel leuk zijn
Ik stel voor dat we er gewoon random een paar toevoegen in een paar andere maanden.quote:Op donderdag 18 mei 2023 08:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We hebben al zo weinig vrije dagen
Doe maar september, oktober en novemberquote:Op donderdag 18 mei 2023 08:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we er gewoon random een paar toevoegen in een paar andere maanden.
Op al @Meke ‘s verjaardagen bijvoorbeeld!quote:Op donderdag 18 mei 2023 08:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we er gewoon random een paar toevoegen in een paar andere maanden.
Hele jaar door vrijquote:Op donderdag 18 mei 2023 08:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Op al @:meke ‘s verjaardagen bijvoorbeeld!
Dat is ook een gebrek aan airplay waarschijnlijk. Genoeg liedjes van dit jaar zou je zo op de radio kunnen draaien, maar dat gebeurt in de praktijk bijna nooit.quote:Op donderdag 18 mei 2023 08:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ESF nummers doen het al jaren toch nauwelijks in de Top 40?
quote:Op woensdag 17 mei 2023 23:16 schreef NailQueen het volgende:
Het blijven amateurs hequote:
Heb ik nu ook niet, ik moet morgen gewoon werken en heb dan niet eens wat voorwerk voor het weekend kunnen doen omdat vandaag vrij is. Het enige wat deze dag dus voor mij doet is dat ik het morgen nog drukker heb dan een normale vrijdag, fijn hoor.quote:Op donderdag 18 mei 2023 08:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen lang weekend meer![]()
Kan echt niet
Stom inderdaad.quote:Op donderdag 18 mei 2023 10:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
Echt, totaal geen vooruitziende blik, die Jezus.![]()
Had hij gewoon een dagje later naar zijn vader opgevaren dan was hemelvaart op vrijdag geweest en had iedereen een beetje lang weekend. Maar nee, die egoïst kon niet meer wachten.
quote:Op donderdag 18 mei 2023 10:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
Had hij gewoon een dagje later naar zijn vader opgevaren dan was hemelvaart op vrijdag geweest en had iedereen een beetje lang weekend. Maar nee, die egoïst kon niet meer wachten.
Waarom zou je denkenquote:Op donderdag 18 mei 2023 09:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is ook een gebrek aan airplay waarschijnlijk. Genoeg liedjes van dit jaar zou je zo op de radio kunnen draaien, maar dat gebeurt in de praktijk bijna nooit.
Ai, je hebt niet eens tot half 7 uitgeslapen?quote:Op donderdag 18 mei 2023 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Ik werd gewoon weer netjes om 6:06 wakker vanmorgen.
Maneskin deed het nog best aardig. En Sam Ryder vorig jaar nog. Maar de radios vertikken het gewoon om het te draaien.quote:Op donderdag 18 mei 2023 08:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ESF nummers doen het al jaren toch nauwelijks in de Top 40?
Hopelijk komt Käärijä nog in de top 40. Al is het maar zodat hij een keer op de Nederlandse radio is. Loreen op 1 verwacht ik niet.quote:
Ik was nog wel blijven liggen tot 9 uur.quote:Op donderdag 18 mei 2023 11:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ai, je hebt niet eens tot half 7 uitgeslapen?
Het blijft een niche dusquote:Op donderdag 18 mei 2023 11:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maneskin deed het nog best aardig. En Sam Ryder vorig jaar nog. Maar de radios vertikken het gewoon om het te draaien.
Cha Cha Cha is misschien ook niet zo heel geschikt voor veel radiostations. Vooral overdag is het toch vaak wat conservatiever.quote:Op donderdag 18 mei 2023 11:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maneskin deed het nog best aardig. En Sam Ryder vorig jaar nog. Maar de radios vertikken het gewoon om het te draaien.
Strubru draait het gewoon overdagquote:Op donderdag 18 mei 2023 12:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Cha Cha Cha is misschien ook niet zo heel geschikt voor veel radiostations. Vooral overdag is het toch vaak wat conservatiever.
En ik maar denken dat juist Spanje dat is..quote:Op donderdag 18 mei 2023 13:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is België. In principe gewoon derde wereld.
Voila is van 2021. Zitti e buoni stond toen ook in de top 40.quote:Op donderdag 18 mei 2023 11:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waarom zou je denken
Vorig jaar alleen Voila in de Top 40 toch? En dat was voor de gemiddelde Top 40 luisteraar niet echt een toegankelijk nummer
België, Spanje, allemaal een pot nat.quote:Op donderdag 18 mei 2023 13:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En ik maar denken dat juist Spanje dat is..
Heb je ons snelwegennetwerk wel eens gezienquote:Op donderdag 18 mei 2023 13:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En ik maar denken dat juist Spanje dat is..
Dat ze überhaupt open zijn vandaag. Nederland is wel veranderd zeg sinds ik weg ben.quote:Op donderdag 18 mei 2023 14:32 schreef NailQueen het volgende:
Nadeel van boodschappen doen op hemelvaart: Veel te veel kinderen in de supermarkt
Hoe lang ben je al gedeserteerd?quote:Op donderdag 18 mei 2023 14:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ze überhaupt open zijn vandaag. Nederland is wel veranderd zeg sinds ik weg ben.
Meer een gatenkaasquote:Op donderdag 18 mei 2023 14:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je ons snelwegennetwerk wel eens gezienZo glad als zijde, Agnes!
Goh, wie zou dat allemaal betalen?quote:Op donderdag 18 mei 2023 14:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je ons snelwegennetwerk wel eens gezienZo glad als zijde, Agnes!
Maakt toch niet uit waar het vandaan komt?quote:
Goh, wie zou dat allemaal betalenquote:Op donderdag 18 mei 2023 14:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat is België. Spanje heeft serieus een uitstekend netwerk van goed onderhouden snelwegen
Tsssskquote:Op donderdag 18 mei 2023 14:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit waar het vandaan komt?
Om er trouwens toch even serieus op in te gaan: Ik heb even gekeken en in 2017 ontving Spanje ongeveer even veel van de EU als wat het betaalde. Belgie ontving dan weer een stuk meer.
Zeker AH is vaak gewoon alle dagen open, incl alle feestdagen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 14:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ze überhaupt open zijn vandaag. Nederland is wel veranderd zeg sinds ik weg ben.
Dat is waar en ook een goed punt als het gaat om de 'steun te lokale middenstand'-campagnes. Kleinere winkels zijn vaak een stuk duurder en hebben minder keuze dan grote online bedrijven zoals Amazon. Tenzij je het financiëel echt goed hebt, is het veel waarschijnlijker dat je toch voor je eigen portemonnee kiest en online koopt.quote:Op donderdag 18 mei 2023 14:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeker AH is vaak gewoon alle dagen open, incl alle feestdagen.
Lidl hier in de buurt tegenwoordig ook, al gaan die op feestdagen dan pas om 10 uur open ipv 8 uur.
Meeste kleine zaakjes trekken dat niet en zijn dus gewoon dicht, waarmee ze toch weer inkomsten verliezen aan de grote supers. Maar ja, men schijnt het zo te willen (om daarna te gaan klagen over de kwaliteit van de spullen in de supermarkt en zich af te vragen waar al die kleine zaakjes toch zijn gebleven)
Helpt natuurlijk ook niet dat die kleintjes vaak toch iets duurder zijn en steeds meer mensen toch zijn aangewezen op de Lidls en de Aldis op überhaupt nog iets betaalbaars op hun bord te krijgen.![]()
Net als de campagnes voor biologische producten. "Je betaalt een beetje meer, maar dan koop je wel biologisch." Ja leuk, maar het gaat vaak al mis in de eerste helft van die zin. Voor alles een beetje meer betalen tikt in totaal toch vaak aardig aan.quote:Op donderdag 18 mei 2023 14:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is waar en ook een goed punt als het gaat om de 'steun te lokale middenstand'-campagnes. Kleinere winkels zijn vaak een stuk duurder en hebben minder keuze dan grote online bedrijven zoals Amazon. Tenzij je het financiëel echt goed hebt, is het veel waarschijnlijker dat je toch voor je eigen portemonnee kiest en online koopt.
Heb je de prijzen in de horeca hier gezien de laatste tijd?quote:Op donderdag 18 mei 2023 14:51 schreef Strani het volgende:
Ik gok eigenlijk dat dorps- en stadscentra in de toekomst steeds meer richting horeca en ander vermaak zullen gaan, in plaats van traditionele winkels. Dat het steeds meer een plek wordt waar je samenkomt om sociale redenen.
Spanje heeft inderdaad wel een prima infrastructuur voor de bevolkingsdichtheid. In de Benelux is men al een paar decennia vooral bezig met praten, maar komt er relatief weinig aan verbeteringen van de grond.quote:Op donderdag 18 mei 2023 14:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit waar het vandaan komt?
Om er trouwens toch even serieus op in te gaan: Ik heb even gekeken en in 2017 ontving Spanje ongeveer even veel van de EU als wat het betaalde. Belgie ontving dan weer een stuk meer.
Nee die heb ik niet gezienquote:Op donderdag 18 mei 2023 14:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb je de prijzen in de horeca hier gezien de laatste tijd?
Voor twee biertjes kan ik bijna een maand biologisch eten.
Bijna een halve maand aan biologisch eten blijkbaar.quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet gezienWat betaal je voor een biertje? Of een koffie?
Grote dingen bestel je online, kleine dingen komen van de Action en voedsel van de supermarkt. Dan kom je niet zo gauw meer in het stadscentrum, waar je niet of alleen duur kan parkeren en je meer betaalt in de stenen winkels dan online, en alwaar je ook weinig nuttig advies moet verwachten van de zaterdaghulp.quote:Op donderdag 18 mei 2023 14:51 schreef Strani het volgende:
Ik gok eigenlijk dat dorps- en stadscentra in de toekomst steeds meer richting horeca en ander vermaak zullen gaan, in plaats van traditionele winkels. Dat het steeds meer een plek wordt waar je samenkomt om sociale redenen.
Is volgens mij wettelijk bepaald toch dat je die zaterdaghulp fysiek mag aanvallen?quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Grote dingen bestel je online, kleine dingen komen van de Action en voedsel van de supermarkt. Dan kom je niet zo gauw meer in het stadscentrum, waar je niet of alleen duur kan parkeren en je meer betaalt in de stenen winkels dan online, en alwaar je ook weinig nuttig advies moet verwachten van de zaterdaghulp.
Ik kreeg daar vorige keer anders wel gezeik mee.quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Is volgens mij wettelijk bepaald toch dat je die zaterdaghulp fysiek mag aanvallen?
Nee maar dat is omdat veel mensen de wet niet kennen of doen alsof ze hem niet kennen. Maar jij staat wettelijk gewoon heel sterk en ze kunnen je uiteindelijk niks maken.quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kreeg daar vorige keer anders wel gezeik mee.
Nou ja, veel te veel iig.quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet gezienWat betaal je voor een biertje? Of een koffie?
Was dat niet de vrijdaghulp die aan het overwerken was?quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kreeg daar vorige keer anders wel gezeik mee.
Jeetje dat is langquote:Op donderdag 18 mei 2023 14:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Op 7 juli vier ik m'n 25e 'Spaniversary'
Die laat die voor hem schrijven.quote:Op donderdag 18 mei 2023 16:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat Strani nog steeds zo goed en foutloos Nederlands typt!
FOK! Houdt m'n Nederlands op peilquote:Op donderdag 18 mei 2023 16:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat Strani nog steeds zo goed en foutloos Nederlands typt!
Who the hell is Miguel? Cer, Cer, Cer, Cer, Cer, Cer, Miguel de Cervantes.quote:Op donderdag 18 mei 2023 17:13 schreef Cee het volgende:
[..]
There’s a ghost in his body and he is iberigast.
Zeker. Verder hooguit echt specialistische zaken, die zich ondersteunen door een goede website of webshop. Echt hybride.quote:Op donderdag 18 mei 2023 14:51 schreef Strani het volgende:
Wel een van John Lennon, dat is close enough for me.quote:Op donderdag 18 mei 2023 17:58 schreef NailQueen het volgende:
Ik realiseer me nu pas dat we in alle shows geen enkel beatles nummer hebben gehoord. Terwijl we dat wel hadden verwacht
quote:
Mja Imagine is wel een logische keuze maar toch best gek dat een lokale legende als Paul McCartney dan volledig genegeerd wordt.quote:Op donderdag 18 mei 2023 18:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel een van John Lennon, dat is close enough for me.
Go home ijsbeer, je zit nog op een runner's highquote:
In sommige sectoren zoals de bouw en techniek hebben ze gewoon een 4 daagse weekend.quote:Op donderdag 18 mei 2023 10:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
Over Dat Soort Mensen gesproken: mijn collega kende God only knows niet....quote:
Ik koop kleding nog wel graag in fysieke winkels. En ik zie winkelen ook wel als een vorm van ontspanning, lekker rondneuzen en kleding bekijken en voelen en passen, en makeup en verzorgingsproducten bekijken. Dat vind ik IRL prettiger dan online vergelijken en ideeën opdoen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Grote dingen bestel je online, kleine dingen komen van de Action en voedsel van de supermarkt. Dan kom je niet zo gauw meer in het stadscentrum, waar je niet of alleen duur kan parkeren en je meer betaalt in de stenen winkels dan online, en alwaar je ook weinig nuttig advies moet verwachten van de zaterdaghulp.
ach ja, time flies inderdaad, dat was 2021quote:Op donderdag 18 mei 2023 13:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Voila is van 2021. Zitti e buoni stond toen ook in de top 40.
Vorig jaar stonden De Diepte, Space Man, Snap en Stefania (even) in de top 40.
Fok is al een relatiebureau, nu ook al een taleninstituutquote:
Ik ben echt heel benieuwd of we dit nu vaker gaan zien, dat ESF-nummers hits gaan worden via Tiktok.quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach ja, time flies inderdaad, dat was 2021
Wel tekenend dat Snap toch wel de grootste hit was van de afgelopen jaren dankzij TikTok
Hij heeft nog nooit naar de kerstspecial van All you need is love gekeken ?quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Over Dat Soort Mensen gesproken: mijn collega kende God only knows niet....
Mijn nieuwe ambitie is nu dus om manager te worden zodat ik hem kan ontslaan.
Love actually ook nooit gezien denk ikquote:Op donderdag 18 mei 2023 19:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit naar de kerstspecial van All you need is love gekeken ?
Dumpen die man.
Een collega van mij is nu op vakantie in de US.quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Love actually ook nooit gezien denk ik![]()
Het is dramatisch!
Mensen met smaakquote:
quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:
Maar die leeft nog, die kan wel een keer geëerd worden als die Britten zelf eens weten te winnen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 18:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja Imagine is wel een logische keuze maar toch best gek dat een lokale legende als Paul McCartney dan volledig genegeerd wordt.
Ja dat weet ik, maar daar hebben al die sectoren waar dat niet zo is weinig aan.quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:38 schreef hole1988 het volgende:
[..]
In sommige sectoren zoals de bouw en techniek hebben ze gewoon een 4 daagse weekend.
Atomic Kitten leeft ook nog.quote:Op donderdag 18 mei 2023 20:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar die leeft nog, die kan wel een keer geëerd worden als die Britten zelf eens weten te winnen.
quote:Op donderdag 18 mei 2023 20:12 schreef Arizona het volgende:
@:georgemOHWAUW IK BEN JALOERSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zag hij er goed uit? Wat had hij aan?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Ik zei ook nergens dat ik het met die keuze wel eens was natuurlijk.quote:
Hij was de zoon van een timmerman hequote:Op donderdag 18 mei 2023 20:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar daar hebben al die sectoren waar dat niet zo is weinig aan.
Daar had Jezus best even over na mogen denken voordat hij hals over kop vertrok.
Ik kom op een slecht moment om hier weer eens wat te lezenquote:
Ja! Lijkt nog steeds erg fit! Hij wordt wel steeds grijzerquote:Op donderdag 18 mei 2023 20:22 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
OHWAUW IK BEN JALOERS![]()
Zag hij er goed uit? Wat had hij aan?
Oh ja, dat ons kent ons is daar nogal sterk natuurlijk.quote:Op donderdag 18 mei 2023 20:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij was de zoon van een timmerman heDus heel erg bouwsector-gericht
Thank god voor de postcard van Roemenië, daar zaten de standbeelden inquote:Op donderdag 18 mei 2023 17:58 schreef NailQueen het volgende:
Ik realiseer me nu pas dat we in alle shows geen enkel beatles nummer hebben gehoord. Terwijl we dat wel hadden verwacht
Nee nee, JIJ bent keurig op tijdquote:Op donderdag 18 mei 2023 20:24 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik kom op een slecht moment om hier weer eens wat te lezen
Ik moest het even opzoeken, kwam me slechts vaag bekend voor.quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet en ik zie dat als een pluspunt.quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit naar de kerstspecial van All you need is love gekeken ?
Dumpen die man.
En die heb ik volgens mij ook nog nooit gezien.quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Love actually ook nooit gezien denk ik![]()
Het is dramatisch!
Ik heb hier niks over gehoord, ik weet niet direct wat ik me erbij voor moet stellen (en of ik me er wel iets bij voor wíl stellen) en ik ga het ook niet kijken om te zien wat het is.quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2023 20:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik moest het even opzoeken, kwam me slechts vaag bekend voor.
[..]
Dat heb ik ook niet en ik zie dat als een pluspunt.
[..]
En die heb ik volgens mij ook nog nooit gezien.
- John Lennon toen hij zei dat de Beatles groter waren dan jezusquote:Op donderdag 18 mei 2023 20:30 schreef ijs_beer het volgende:
Goh, dat zo'n eenvoudige mening ophef zou veroorzaken.
Grijs is sexyquote:Op donderdag 18 mei 2023 20:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja! Lijkt nog steeds erg fit! Hij wordt wel steeds grijzerSpijkerbroek en overhemd
Ik heb niet zoveel met de Passionquote:Op donderdag 18 mei 2023 20:33 schreef koffieleuk het volgende:
Iemand die de Passion kijkt? Is nu in Sneek en Bolsward, dat zijn wel de steden waar ik het meest kom, feest der herkenning wel
Die andere vond ik wel grappig om te kijken, dus ik denk dat ik deze ook wel ga kijken.quote:Op donderdag 18 mei 2023 20:31 schreef koffieleuk het volgende:
Over de Beatles gesproken, iemand die het Nick en Simon ding gaat kijken? Behalve de gesprekken lijkt me dat niet zo interessant verder, lijkt me vooral boeiend voor mensen die niet lezen.
Woon jij nu in Sneekquote:Op donderdag 18 mei 2023 20:35 schreef koffieleuk het volgende:
Ik fiets langs deze gracht tijdens het boodschappen doen ja
Gezien mijn eerdere post, neequote:Op donderdag 18 mei 2023 20:31 schreef koffieleuk het volgende:
Over de Beatles gesproken, iemand die het Nick en Simon ding gaat kijken? Behalve de gesprekken lijkt me dat niet zo interessant verder, lijkt me vooral boeiend voor mensen die niet lezen.
Vanwege het studeren nu in Enschede, maar m'n ouders wonen er vlakbij! Dus voor boodschappen, trein en middelbare school was het prima.quote:Op donderdag 18 mei 2023 20:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Woon jij nu in Sneek
Ik heb er vroeger gewoond.
We wachten tot Jezus al cha cha cha-end opstaat uit de doodquote:Op donderdag 18 mei 2023 20:38 schreef koffieleuk het volgende:
Momenteel zit de cast lekker te chillen in de pallets hut van Käärijä
Op welke van de middelbare scholen heb je gezeten?quote:Op donderdag 18 mei 2023 20:40 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Vanwege het studeren nu in Enschede, maar m'n ouders wonen er vlakbij! Dus voor boodschappen, trein en middelbare school was het prima.
Ik ook nietquote:Op donderdag 18 mei 2023 20:41 schreef Arizona het volgende:
Ik zet wel het geluid even zachter, vind de stem van de zanger niet echt prettig
Bogermanquote:Op donderdag 18 mei 2023 20:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Op welke van de middelbare scholen heb je gezeten?
Daar heb ik ook opgezetenquote:
quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:55 schreef Redefine het volgende:
Helaas AZEn nu ook nog eens rellen op de tribune
Dat laatste is geen nieuws meer tegenwoordig helaas. Groeten uit Groningenquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:55 schreef Redefine het volgende:
Helaas AZEn nu ook nog eens rellen op de tribune
Ja. Waarbij het een beetje leek alsof het AZ supporters waren. Maar het waren net zoals vorige week de West Ham supporters. Die bewaren hun agressie die ze bij premier league wedstrijden niet meer kunnen uiten tot Europese duels...quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:39 schreef BlackYellow het volgende:
[..]
Dat laatste is geen nieuws meer tegenwoordig helaas. Groeten uit Groningen
Die man hoort in een inrichting thuisquote:Op donderdag 18 mei 2023 19:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kan je hier een relatie krijgen??quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fok is al een relatiebureau, nu ook al een taleninstituut
quote:
Ik vraag me vooral af hoe hun onderlinge chemie is eigenlijk, ik vond me die hele afscheidstour en aanloop toch een partij ongemakkelijk. Met name Nick kon Simon wel kapot kijken voor m'n gevoelquote:Op donderdag 18 mei 2023 20:31 schreef koffieleuk het volgende:
Wellicht is Kees de verbindende factor.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 09:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af hoe hun onderlinge chemie is eigenlijk, ik vond me die hele afscheidstour en aanloop toch een partij ongemakkelijk. Met name Nick kon Simon wel kapot kijken voor m'n gevoel
Ik hoop maar dat de postbode het nog kan tillen.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pakketjesupdate: Het wordt vandaag bezorgd. Het gewicht is wel toegenomen.Volgens USPS was het gewicht 85 gram en volgens PostNL is het 220 gram.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:06 schreef ijs_beer het volgende:
Succes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Spannend Beer, duim voor je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Ja, wie weet hoeveel kilo er nog bij gaat komen onderweg.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:05 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat de postbode het nog kan tillen.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |