Als je met één van ons spot krijg je de ander op je dak makkerquote:Op maandag 1 mei 2023 11:04 schreef Wereldgozer het volgende:
User @:speedfight haalt mij even door de mangel
Zo dan moderator TRU @Speedfight komt met gestrekt been het topic binnen.quote:Op maandag 1 mei 2023 11:02 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Je kan beter extra focussen op die woordles dan op de whitemode van @:vrijgevochten
![]()
Die zal het met TRU wel net zo druk hebben als @onlogisch met VBL.quote:Op maandag 1 mei 2023 11:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Zo dan moderator TRU @:Speedfight komt met gestrekt been het topic binnen.
Woordel.nl 🇳🇱quote:Op maandag 1 mei 2023 11:06 schreef Speedfight het volgende:
Woordle 681 4/6
⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟩🟨⬜⬜
🟩🟩⬜🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 477 3/6
⬜⬜🟩🟨⬜⬜
⬜⬜🟩⬜🟨⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Dit bedoel ik nou
Ja we doen altijd de 5 en 6 letter Woordles op www.woordle.nl en www.woordle.nl/woordle6quote:Op maandag 1 mei 2023 11:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Woordel.nl 🇳🇱
🟩⬜🟨⬜⬜
🟩🟩⬜⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
of had jij een andere woordle spel?
Grappig want ik wist niet eens dat woordel.nl ook bestond hahahaquote:Op maandag 1 mei 2023 11:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Woordel.nl 🇳🇱
🟩⬜🟨⬜⬜
🟩🟩⬜⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
of had jij een andere woordle spel?
Check ik die zo nog evenquote:Op maandag 1 mei 2023 11:34 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ja we doen altijd de 5 en 6 letter Woordles op www.woordle.nl en www.woordle.nl/woordle6
Google oo het woord en je krijgt nog meer sitesquote:Op maandag 1 mei 2023 11:34 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Grappig want ik wist niet eens dat woordel.nl ook bestond hahaha
Even een glas water leeg zuipenquote:
quote:Op maandag 1 mei 2023 12:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was zo lam dat ik niet op mijn benen bleef staan in de kuip
Wie niet springt die is geen jood.quote:Op maandag 1 mei 2023 12:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Knap gedaan!quote:Op maandag 1 mei 2023 12:22 schreef Lovely het volgende:
Woordle 681 X/6
⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜🟩🟨
🟨🟨⬜🟩⬜
⬜⬜🟩🟩⬜
⬜🟨⬜🟨🟨
⬜⬜🟩🟩🟨
Woordle6 477 X/6
⬜🟨⬜⬜⬜⬜
⬜🟨⬜⬜⬜⬜
🟨⬜⬜⬜🟩🟩
⬜⬜⬜🟨🟩🟩
⬜🟨⬜⬜⬜⬜
⬜🟨⬜⬜⬜⬜
Welkom, voor welke club ben jij?quote:Op maandag 1 mei 2023 12:22 schreef Lovely het volgende:
Woordle 681 X/6
⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜🟩🟨
🟨🟨⬜🟩⬜
⬜⬜🟩🟩⬜
⬜🟨⬜🟨🟨
⬜⬜🟩🟩🟨
Woordle6 477 X/6
⬜🟨⬜⬜⬜⬜
⬜🟨⬜⬜⬜⬜
🟨⬜⬜⬜🟩🟩
⬜⬜⬜🟨🟩🟩
⬜🟨⬜⬜⬜⬜
⬜🟨⬜⬜⬜⬜
heb je ook nog in de toiletten geschrevenquote:Op maandag 1 mei 2023 12:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 mei 2023 12:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heb je ook nog in de toiletten geschreven
Durf ik niet te zeggenquote:
ja rooie Mark heeft ietsquote:Op maandag 1 mei 2023 12:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heb je ook nog in de toiletten geschreven
quote:
Och kijk de mannen eens lief zijn, tis lente zeker?quote:
We zijn hier een warm bad en we zien graag supporters buiten de klassieke top 3.quote:
Rokjesweer genot.quote:Op maandag 1 mei 2023 12:31 schreef Speedfight het volgende:
[..]
[..]
Och kijk de mannen eens lief zijn, tis lente zeker?
koekoekquote:Op maandag 1 mei 2023 12:32 schreef Tjacka het volgende:
@:lovely en @:speedfight moeten blijven
Je moet hun niet wegpesten omdat ze geen voetbal volgen. Dat doen de Ajacieden namelijk ook niet.
Dat doen ze wel, ze begrijpen er alleen niks van.quote:Op maandag 1 mei 2023 12:32 schreef Tjacka het volgende:
@:lovely en @:speedfight moeten blijven
Je moet hun niet wegpesten omdat ze geen voetbal volgen. Dat doen de Ajacieden namelijk ook niet.
Fc Groningenquote:Op maandag 1 mei 2023 12:31 schreef Coco het volgende:
[..]
We zijn hier een warm bad en we zien graag supporters buiten de klassieke top 3.
Was eigenlijk beter geweest als je die "er" had meegenomenquote:
Nou zegquote:
Helaas wel tot ze daar weer uit gaanquote:
quote:
Wie zou je liever hebben, Kuyt of Heitinga?quote:
Ja.quote:Op maandag 1 mei 2023 13:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wie zou je liever hebben, Kuyt of Heitinga?
Kuyt in ieder geval niet.quote:Op maandag 1 mei 2023 13:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wie zou je liever hebben, Kuyt of Heitinga?
Ik las dat Kuyt mee gaat lopen bij Feyenoordquote:
En ik maar denken dat die Arne Slot een verstandige man is.quote:Op maandag 1 mei 2023 13:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik las dat Kuyt mee gaat lopen bij Feyenoord
We markeren hier het begin van het einde.
@:Zipportal
Wel apart om hem erbij te halen, nu echt alles prima loopt.quote:Op maandag 1 mei 2023 13:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik las dat Kuyt mee gaat lopen bij Feyenoord
We markeren hier het begin van het einde.
@:Zipportal
Inderdaad, op drie minuten na stonden ze gewoon in de halve finale.quote:Op maandag 1 mei 2023 13:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel apart om hem erbij te halen, nu echt alles prima loopt.
Die was er gisteravond nog.quote:Op maandag 1 mei 2023 13:58 schreef onlogisch het volgende:
Zo naar de dokter boys. Schoudertje gaat niet over, ook niet met fysio.
@:oriente (amputeren wordt nu echt een optie)
@:Pisces29
Over laatstgenoemde forumgebruikster gesproken ; Waar is ze gebleven???
En de titel gaan ze zelfs met Dirk niet meer weggeven.quote:Op maandag 1 mei 2023 13:54 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Inderdaad, op drie minuten na stonden ze gewoon in de halve finale.
Hitteprobleem ligt aan de laptop zelve, niet door het vuil c.q. stof.quote:Op maandag 1 mei 2023 14:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En de titel gaan ze zelfs met Dirk niet meer weggeven.
Dan zal het iets met die ventilator zijn denk ik met mijn vogels.quote:Op maandag 1 mei 2023 14:04 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hitteprobleem ligt aan de laptop zelve, niet door het vuil c.q. stof.
Komende week reparatie of een nieuwe.
Met je vogels.
Hier staat hoe je dit zelf ook kunt zien met een programmaatje.quote:Op maandag 1 mei 2023 14:04 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hitteprobleem ligt aan de laptop zelve, niet door het vuil c.q. stof.
Komende week reparatie of een nieuwe.
Met je vogels.
Dan komt het helemaal goed met Fc Grunn?quote:
quote:Op maandag 1 mei 2023 14:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Danny heeft bier en shag gekocht ipv te investeren in zijn paradepaardje.
Dit kan toch niemand verbazen. Deze kunstenaar vraagt er wel om natuurlijk, met zijn wereldberoemde "kunstwerk".quote:
Ook voor nerdsquote:Op maandag 1 mei 2023 16:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Eens, net zoals die mario film voor kinderen is.
Ik heb het filmpje gekeken, nu ik dit lees ben ik blij dat ik het maar een kutfilmpje vond.quote:
quote:Woordle 681 2/6
⬜⬜🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 477 5/6
⬜⬜⬜🟨🟩⬜
🟨⬜⬜🟨🟨⬜
🟨⬜⬜🟨🟩🟩
🟩⬜🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Compleet van de pot geruktquote:Op maandag 1 mei 2023 16:40 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zullen een paar blijkbaar heel voldaan thuis in bed hebben gelegen nadat ze Feyenoord wat schade hebben kunnen toebrengen.
quote:De politie heeft beelden gedeeld van elf verdachten die betrokken waren bij ongeregeldheden rond de WK-wedstrijd tussen Marokko en België. Na die wedstrijd raakte een man ernstig gewond toen een steen zijn hoofd raakte. De verdachten worden door de politie nu nog onherkenbaar gedeeld, als zij zich niet melden worden de beelden herkenbaar getoond.
Talentje hoorquote:Op maandag 1 mei 2023 16:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik doe ook maar eens mee, speel die zooi normaliter gezien op Codycross, dus ik ben bekend met het hoe
[..]
kipquote:Op maandag 1 mei 2023 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Thaise wokschotelquote:Op maandag 1 mei 2023 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pilavquote:Op maandag 1 mei 2023 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die vind ik toch meer voor mensen die ook naar PowNed kijken.quote:Op maandag 1 mei 2023 16:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De nieuwe Kale en Kokkie is uit.
Ik ga meteen kijken
Kip!quote:Op maandag 1 mei 2023 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit is geen complimentquote:Op maandag 1 mei 2023 17:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die vind ik toch meer voor mensen die ook naar PowNed kijken.
Daar gaat je eigen risico, aanstellerquote:Op maandag 1 mei 2023 17:55 schreef onlogisch het volgende:
Morgen fotootje maken in het ziekenhuis.
@:oriente
Erg benieuwdquote:Op maandag 1 mei 2023 17:55 schreef onlogisch het volgende:
Sorry, maar meer kan ik er niet van maken in dit geval.quote:
Kunnen ze aanstelleritis ook al fotograferen tegenwoordig.quote:Op maandag 1 mei 2023 17:55 schreef onlogisch het volgende:
Je bent eerst naar de fysio gegaan en nou pas naar de dokter?quote:Op maandag 1 mei 2023 17:55 schreef onlogisch het volgende:
Nee. Ik ben naar de dokter gegaan, die gaf medicatie + het advies naar de fysio te gaan.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Je bent eerst naar de fysio gegaan en nou pas naar de dokter?
Die dokters van tegenwoordig kunnen echt geen reet.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Ik ben naar de dokter gegaan, die gaf medicatie + het advies naar de fysio te gaan.
Vandaag teruggegaan omdat fysio ook geen zak helpt.
Ze moest even tijd voor haarzelfquote:Op maandag 1 mei 2023 13:58 schreef onlogisch het volgende:
Eens makker. Eens.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Die dokters van tegenwoordig kunnen echt geen reet.
Weet je zeker dat je je niet gewoon een beetje aanstelt?quote:Op maandag 1 mei 2023 18:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Ik ben naar de dokter gegaan, die gaf medicatie + het advies naar de fysio te gaan.
Vandaag teruggegaan omdat fysio ook geen zak helpt.
Ik ben lelijk gevallen op 25 januari.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat heb je met je schouder gedaan?
Dat is ook nog een mogelijkheid!quote:Op maandag 1 mei 2023 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je je niet gewoon een beetje aanstelt?
Wat een harteloze houding, zeg. Wat moet Benji met zo'n baasje?quote:Op maandag 1 mei 2023 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je je niet gewoon een beetje aanstelt?
De laatst (levende) foto die we gezien hebben vertelt wel een hoop over baasje @GGMM denk je niet?quote:Op maandag 1 mei 2023 18:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat een harteloze houding, zeg. Wat moet Benji met zo'n baasje?
Oh ja sorryquote:Op maandag 1 mei 2023 18:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat een harteloze houding, zeg. Wat moet Benji met zo'n baasje?
Vakantie.quote:Op maandag 1 mei 2023 13:58 schreef onlogisch het volgende:
Ging er al aan voor de fysio, Roman.quote:
Nou ja ben bij de fysio geweest. Die zei dat het na 4 of 5 keer wel resultaat moet geven. Maar er verandert niets.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:16 schreef Caland het volgende:
Schoudergezeik duurt gewoon heel lang en op een foto zie je vaak niks. Gewoon een capabele fysio zoeken, de keuze is reuze.
Welkom terug maatje. Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad. Waar ben je geweest?quote:Op maandag 1 mei 2023 18:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vakantie.
Misschien kun je gipsbuddy met @:sked worden?
hey lekkerdingquote:Op maandag 1 mei 2023 18:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vakantie.
Heyquote:Op maandag 1 mei 2023 18:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
homos hebben wel vaker een wat zachter karakter
We gaan hem nooit meer levend terug zien.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De laatst (levende) foto die we gezien hebben vertelt wel een hoop over baasje @:GGMM denk je niet?
Fijn dat je er bent om er nu voor @onlogisch te zijnquote:Op maandag 1 mei 2023 18:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vakantie.
Daar heb ik een extra pakketje voor toevalligquote:Op maandag 1 mei 2023 18:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ging er al aan voor de fysio, Roman.
Graag je review voor Succession E4.
En kan ze mooi haar boek over mij vervolgen.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:19 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Fijn dat je er bent om er nu voor @:onlogisch te zijn
Erotische roman?quote:Op maandag 1 mei 2023 18:20 schreef Sked het volgende:
[..]
En kan ze mooi haar boek over mij vervolgen.
Hoop mankementen in deze SC.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar heb ik een extra pakketje voor toevallig
Na aflevering drie valt alles tegen
Wat is de terpquote:Op maandag 1 mei 2023 18:26 schreef KingRoland het volgende:
Shit ik heb de verkeerde metro naar de terp genomen
Thanks!quote:Op maandag 1 mei 2023 18:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welkom terug maatje. Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad. Waar ben je geweest?
God heeft hier vast een goede reden voor.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:26 schreef KingRoland het volgende:
Shit ik heb de verkeerde metro naar de terp genomen
quote:Op maandag 1 mei 2023 18:27 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Maar je bent nog zo jong en vitaal
Dan breng ik er over 20 jaar gewoon nog een uit.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:27 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Maar je bent nog zo jong en vitaal
Ik zie ze wel verschijnen, hopelijk komen er nog wat leuke fokfeitjes aan het licht.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan breng ik er over 20 jaar gewoon nog een uit.
Maat graag je mening over de oorlog in Oekraïne.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maat graag je mening over de aanslag op Witte de With.
In 2005 ook een klap gemaakt met de fiets, nu bijna 18 jaar later komt de pijn in de schouder zo nu en dan nog steeds opzetten, en is m'n schouder ook net een bouwpakket; kraakt aan alle kanten!!!quote:Op maandag 1 mei 2023 18:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De leukste heb ik natuurlijk speciaal geheim gehouden.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:31 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik zie ze wel verschijnen, hopelijk komen er nog wat leuke fokfeitjes aan het licht.
Natuurlijk!quote:Op maandag 1 mei 2023 18:35 schreef Sked het volgende:
[..]
De leukste heb ik natuurlijk speciaal geheim gehouden.
Ik hoop dat Putin een zware griep krijgt.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:31 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Maat graag je mening over de oorlog in Oekraïne.
Dan amputeren ze de zooi maar.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:33 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
In 2005 ook een klap gemaakt met de fiets, nu bijna 18 jaar later komt de pijn in de schouder zo nu en dan nog steeds opzetten, en is m'n schouder ook net een bouwpakket; kraakt aan alle kanten!!!
Bereid je voor op een leven in de hel.
Ik dacht dat ze net wat gasten hadden opgepakt in verband met al die ontploffingen.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:
MET JE OVERVERHITTE LAPTOP!!!!quote:
Ik ken een Rotterdamse latina die op zoek is. Krijgt 'ie ook een leuke bonusdochter er bij.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:51 schreef RamboDirk het volgende:
@:Onlogisch moet weer aan de vrouw, zo'n leuk samengesteld gezinnetje worden. Zijn schouder krijgt veel te veel te verduren met al die lonely ruk uurtjes.
Misschien heeft hij wel een Robo Suck.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:51 schreef RamboDirk het volgende:
@:Onlogisch moet weer aan de vrouw, zo'n leuk samengesteld gezinnetje worden. Zijn schouder krijgt veel te veel te verduren met al die lonely ruk uurtjes.
Beter five guys godenquote:Op maandag 1 mei 2023 18:56 schreef aTypisch het volgende:
ik ga denk ik burger king eten
braddie worden
quote:Op maandag 1 mei 2023 18:56 schreef aTypisch het volgende:
braddie worden
papzakquote:Op maandag 1 mei 2023 18:56 schreef aTypisch het volgende:
braddie worden
Je eigen melk in de koffie spuiten-genot.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:56 schreef aTypisch het volgende:
braddie worden
Big King XXLquote:Op maandag 1 mei 2023 18:56 schreef aTypisch het volgende:
braddie worden
Gohquote:
Al iets van 15 jaar niet gehad, maar pohhquote:
Te duur voor niks, friet/patat bij de maccie is beter dus daar zal het niet aan liggen. De service is ook niet echt heel speciaal en voor de burgers kan de gemiddelde user er niet een noemen dus zo speciaal zijn ze ook weer niet.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:59 schreef Caland het volgende:
@:kingroland graag je mening over het concept five guys
Echt he.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:01 schreef fetX het volgende:
Burgertenten die nog steeds met van die zompige broodjes werken neem ik niet serieus.
McDonalds is het beste. Bij five guys ben ik nog nooit geweest.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Te duur voor niks, friet/patat bij de maccie is beter dus daar zal het niet aan liggen. De service is ook niet echt heel speciaal en voor de burgers kan de gemiddelde user er niet een noemen dus zo speciaal zijn ze ook weer niet.
En achterlijk duur, zelfs duurder dan de maccie denk ik.
@:mortaxx graag ook jouw mening
Een Bacon Shake. Is dat wat voor je?quote:Op maandag 1 mei 2023 19:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
McDonalds is het beste. Bij five guys ben ik nog nooit geweest.
Hoeveel eiwit zit daarin?quote:
Ik speel deze vraag door naar @onlogischquote:
Niet wokequote:Op maandag 1 mei 2023 18:59 schreef Caland het volgende:
Sorryquote:Op maandag 1 mei 2023 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoeveel eiwit zit daarin?
Jammer dat @:kingroland deze post geen like geeft Mortaxx in NWS / Eric (72) moet zijn huis uit: woningcorporatie ontdekt dat zijn moeder
Dit klinkt erg goor.quote:
Ik keek even op de website. Was ook meteen klaar.quote:
Nee, het leek me niet echt een toptent.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik keek even op de website. Was ook meteen klaar.
Overrated as fuck voor dat geld liever naar de burger club op de Nieuwe Binnenwegquote:Op maandag 1 mei 2023 18:59 schreef Caland het volgende:
@Wereldgozer @GurneyIsBestOke @fetX zijn jullie daar ooit geweest?quote:Op maandag 1 mei 2023 21:28 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Overrated as fuck voor dat geld liever naar de burger club op de Nieuwe Binnenweg
Totaal niet relevant of zij daar geweest zijn, samen met Ter Marsch de beste burgers van Rotterdam.quote:Op maandag 1 mei 2023 21:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:wereldgozer @:gurneyisbestoke @:fetx zijn jullie daar ooit geweest?
Heb je de Nouri-like gegeven.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoeveel eiwit zit daarin?
Jammer dat @:kingroland deze post geen like geeft Mortaxx in NWS / Eric (72) moet zijn huis uit: woningcorporatie ontdekt dat zijn moeder
Wat is jouw mening betreft de mogelijke afwezigheid van Lee towers tijdens de huldiging van Feyenoord?quote:Op maandag 1 mei 2023 21:58 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Totaal niet relevant of zij daar geweest zijn, samen met Ter Marsch de beste burgers van Rotterdam.
Dit is mijn oordeel en daar zul je het mee moeten doen
vgm nietquote:Op maandag 1 mei 2023 21:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:wereldgozer @:gurneyisbestoke @:fetx zijn jullie daar ooit geweest?
Is dat serieus een mogelijkheid? Dan krijgt een vriendin van @Caland en mij toch nog enigszins gelijkquote:Op maandag 1 mei 2023 22:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat is jouw mening betreft de mogelijke afwezigheid van Lee towers tijdens de huldiging van Feyenoord?
quote:Op maandag 1 mei 2023 22:09 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Is dat serieus een mogelijkheid? Dan krijgt een vriendin van @:Caland en mij toch nog enigszins gelijk
Zij zei op 15 mei 2017 dat er één voordeel is aan de snelheid waarmee wij kampioen worden: de volgende keer zou Leen er niet meer zijn want dood.
quote:
quote:Op 27 april 2023 trad Lee Towers op tijdens het bezoek van koning Willem-Alexander aan Rotterdam, samen met Ronnie Flex en Davina Michelle.
Betekent toch niet automatisch dat hij de trappen van het stadhuis makkelijk kan beklimmen, of wel?quote:
Jawel dat betekent automatisch dat hij de trappen van het stadhuis makkelijk kan beklimmen.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:23 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Betekent toch niet automatisch dat hij de trappen van het stadhuis makkelijk kan beklimmen, of wel?
bleef op op zn stoeltje de hele tijd zie ik tijdens zijn optredenquote:Op maandag 1 mei 2023 22:23 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Betekent toch niet automatisch dat hij de trappen van het stadhuis makkelijk kan beklimmen, of wel?
ben jij wel naar het stadhuis van Rotterdam geweest? #dtvquote:Op maandag 1 mei 2023 22:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Jawel dat betekent automatisch dat hij de trappen van het stadhuis makkelijk kan beklimmen.
Nee, en dat heb ik dan ook niet gezegd.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:23 schreef HMFuckyouall het volgende:
Dan moet Lee wel topfit zijn.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij gaat zelfs met John de Bever en Caroline optreden binnenkort.
Wie?quote:Op maandag 1 mei 2023 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij gaat zelfs met John de Bever en Caroline optreden binnenkort.
Mijn zusje woont in Rotterdam, maar gaat dit jaar nog verhuizen.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ben jij wel naar het stadhuis van Rotterdam geweest? #dtv
Triple B Caroline.quote:
Is er een correlatie tussen deze bever(s) en die van @Coco ?quote:Op maandag 1 mei 2023 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Triple B Caroline.
https://www.telegraaf.nl/(...)helemaal-fantastisch
Je zal hier maar een kaartje voor kopen
Dit gaat echt een topshow worden.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Triple B Caroline.
https://www.telegraaf.nl/(...)helemaal-fantastisch
Je zal hier maar een kaartje voor kopen
Je kent hem oprecht niet? Ietwat wereldvreemd allicht maar zeker geen gemis.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is er een correlatie tussen deze bever(s) en die van @:Coco ?
Zal hem wel ergens ooit gezien hebben, Robinson ofzo.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kent hem oprecht niet? Ietwat wereldvreemd allicht maar zeker geen gemis.
Volgens mij is zijn serie op rtl dus er zijn mogelijkheden om in te stappen.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zal hem wel ergens ooit gezien hebben, Robinson ofzo.
Verder skip ik alles aan reality en SBS.
Welkom terug ouwe reus.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je kent "Jij krijgt die lach niet van mijn gezicht" toch wel?quote:Op maandag 1 mei 2023 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kent "Jij krijgt die lach niet van mijn gezicht" toch wel?
Dit kan echt niet.quote:
Ik ken het liedje wel dankzij andere mensen, maar ik heb geen idee wie het zingt.quote:
Nederlandstalig. Carnaval. Volksmuziek.quote:
John de Bever is een legende.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nederlandstalig. Carnaval. Volksmuziek.![]()
Elk ander feestje kun je me voor uitnodigen.
Ik heet geen Robinson Crusoe, maar de vrijdag is mijn vriend.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar waar hoor je dit dan? Aanvang darten?quote:
Die man heeft wel uitstekende tekstenquote:Op maandag 1 mei 2023 22:37 schreef AFCNiels het volgende:
Heitinga geeft Ajax-leiding transferadvies: 'Haal spelers die er gelijk staan'
John de Bever is een legende.quote:
Radio NL natuurlijk.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar waar hoor je dit dan? Aanvang darten?
Sjonnie als analist was echt een topshow, een recordaantal clichés.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:47 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Die man heeft wel uitstekende teksten
quote:
De persconferenties enzovoort zijn ook top. Hij roept maar wat. Uit een hoop stoere teksten die feitelijk uit lucht bestaan. Helaas prikt niemand uit het Nederlandse journaille door die onzin heen met een dieptevraag.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sjonnie als analist was echt een topshow, een recordaantal clichés.
Met mijn 30 tonnen vrachtquote:Op maandag 1 mei 2023 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Telkens als ik Henk Wijngaard voorbij hoor komen is mijn dag weer geslaagd
https://twitter.com/AnalistHeitingaquote:Op maandag 1 mei 2023 22:53 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
De persconferenties enzovoort zijn ook top. Hij roept maar wat. Uit een hoop stoere teksten die feitelijk uit lucht bestaan. Helaas prikt niemand uit het Nederlandse journaille door die onzin heen met een dieptevraag.
In ruil voor een aflevering Succession.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn serie op rtl dus er zijn mogelijkheden om in te stappen.
100 kilo dat ben ikquote:
Henk Wijngaard is familie van Shania Twain, dat hoor je duidelijk terug in zijn muziek.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
100 kilo dat ben ik
altijd een sjekkie op m'n lip
en 25 ton aan mijn reet
en ruik naar dieselolie koffie en zweet
Pure poëzie
Qua uiterlijk voorkomen net iets minder daarentegen.quote:Op maandag 1 mei 2023 23:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Henk Wijngaard is familie van Shania Twain, dat hoor je duidelijk terug in zijn muziek.
Wel een beetje de sfeer voor diep in de nacht met 130 over de weg naar huis rijden.quote:Op maandag 1 mei 2023 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Qua uiterlijk voorkomen net iets minder daarentegen.
Dit moet zelfs @:pisces29 prachtig vinden.
Dit is ook wel echt een megahit, je zou dit Nationaal Cultureel Erfgoed kunnen noemen.quote:Op maandag 1 mei 2023 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Qua uiterlijk voorkomen net iets minder daarentegen.
Dit moet zelfs @:pisces29 prachtig vinden.
Otter =/= bever @Cocoquote:Op maandag 1 mei 2023 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is er een correlatie tussen deze bever(s) en die van @:Coco ?
Oh ja, verdomd.quote:
Moeten ze ook het gras, desnoods de modder opvreten?quote:Op maandag 1 mei 2023 22:37 schreef AFCNiels het volgende:
Drizzt Heitingaquote:Op maandag 1 mei 2023 22:37 schreef AFCNiels het volgende:
vertrouw op de heer met heel je hart en steun niet op je eigen inzichtquote:
Ahaquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vertrouw op de heer met heel je hart en steun niet op je eigen inzicht
denk aan hem bij alles wat je doet, dan baant hij voor jou de weg
loof de heere, mijn ziel, en vergeet geen van zijn weldadenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:23 schreef onlogisch het volgende:
Fotootje gemaakt.
Morgen de uitslag bij de dokter.
Ik hou jullie op de hoogte @:Oriente @:Pisces29
Bedankt Kingroland @aTypischquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
loof de heere, mijn ziel, en vergeet geen van zijn weldaden
die al uw ongerechtigheden vergeeft, die al uw ziekten geneest
Sterkte maatquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:23 schreef onlogisch het volgende:
Fotootje gemaakt.
wtf.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:29 schreef vrijgevochten het volgende:
Roland is nog nooit in een kerk geweest
Als je werk bij de big four ambieert heb je geen eer noch waardenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
wtf.
Kijk deze duivel aan de poten van eerwaarde @:Kingroland zagen.
Ook weer hard aan het werk?quote:
Lekker, hoor. Ouwe strijder. Weer drie uurtjes wachten tot iemand een slinger aan de bel geeft?quote:
Om het vervolgens uit te besteden bij een collega.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lekker, hoor. Ouwe strijder. Weer drie uurtjes wachten tot iemand een slinger aan de bel geeft?
quote:"Nadat hij de telefoon zich eigen had gemaakt, stonden andere collega's, in burger gekleed, de louche man buiten op te wachten"
Toen hij in het cellencomplex gefouilleerd werd bleek hij naast de zeven telefoons ook 11 cosmeticaproducten, 2 nieuwe rechterschoenen in de maten 42 en 44 en een ov-chipkaart op naam van iemand anders bij zich te hebben. Hij zit nu vast voor zakkenrollerij, winkeldiefstal en heling.
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:23 schreef onlogisch het volgende:
Fotootje gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |