Compleet van de pot geruktquote:Op maandag 1 mei 2023 16:40 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zullen een paar blijkbaar heel voldaan thuis in bed hebben gelegen nadat ze Feyenoord wat schade hebben kunnen toebrengen.
quote:De politie heeft beelden gedeeld van elf verdachten die betrokken waren bij ongeregeldheden rond de WK-wedstrijd tussen Marokko en België. Na die wedstrijd raakte een man ernstig gewond toen een steen zijn hoofd raakte. De verdachten worden door de politie nu nog onherkenbaar gedeeld, als zij zich niet melden worden de beelden herkenbaar getoond.
Talentje hoorquote:Op maandag 1 mei 2023 16:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik doe ook maar eens mee, speel die zooi normaliter gezien op Codycross, dus ik ben bekend met het hoe
[..]
kipquote:Op maandag 1 mei 2023 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Thaise wokschotelquote:Op maandag 1 mei 2023 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pilavquote:Op maandag 1 mei 2023 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die vind ik toch meer voor mensen die ook naar PowNed kijken.quote:Op maandag 1 mei 2023 16:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De nieuwe Kale en Kokkie is uit.
Ik ga meteen kijken
Kip!quote:Op maandag 1 mei 2023 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit is geen complimentquote:Op maandag 1 mei 2023 17:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die vind ik toch meer voor mensen die ook naar PowNed kijken.
Daar gaat je eigen risico, aanstellerquote:Op maandag 1 mei 2023 17:55 schreef onlogisch het volgende:
Morgen fotootje maken in het ziekenhuis.
@:oriente
@:Pisces29
Erg benieuwdquote:Op maandag 1 mei 2023 17:55 schreef onlogisch het volgende:
Sorry, maar meer kan ik er niet van maken in dit geval.quote:
Kunnen ze aanstelleritis ook al fotograferen tegenwoordig.quote:Op maandag 1 mei 2023 17:55 schreef onlogisch het volgende:
Je bent eerst naar de fysio gegaan en nou pas naar de dokter?quote:Op maandag 1 mei 2023 17:55 schreef onlogisch het volgende:
Nee. Ik ben naar de dokter gegaan, die gaf medicatie + het advies naar de fysio te gaan.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Je bent eerst naar de fysio gegaan en nou pas naar de dokter?
Die dokters van tegenwoordig kunnen echt geen reet.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Ik ben naar de dokter gegaan, die gaf medicatie + het advies naar de fysio te gaan.
Vandaag teruggegaan omdat fysio ook geen zak helpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |