loof de heere, mijn ziel, en vergeet geen van zijn weldadenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:23 schreef onlogisch het volgende:
Fotootje gemaakt.
Morgen de uitslag bij de dokter.
Ik hou jullie op de hoogte @:Oriente @:Pisces29
Bedankt Kingroland @aTypischquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
loof de heere, mijn ziel, en vergeet geen van zijn weldaden
die al uw ongerechtigheden vergeeft, die al uw ziekten geneest
Sterkte maatquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:23 schreef onlogisch het volgende:
Fotootje gemaakt.
wtf.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:29 schreef vrijgevochten het volgende:
Roland is nog nooit in een kerk geweest
Als je werk bij de big four ambieert heb je geen eer noch waardenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
wtf.
Kijk deze duivel aan de poten van eerwaarde @:Kingroland zagen.
Ook weer hard aan het werk?quote:
Lekker, hoor. Ouwe strijder. Weer drie uurtjes wachten tot iemand een slinger aan de bel geeft?quote:
Om het vervolgens uit te besteden bij een collega.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lekker, hoor. Ouwe strijder. Weer drie uurtjes wachten tot iemand een slinger aan de bel geeft?
quote:"Nadat hij de telefoon zich eigen had gemaakt, stonden andere collega's, in burger gekleed, de louche man buiten op te wachten"
Toen hij in het cellencomplex gefouilleerd werd bleek hij naast de zeven telefoons ook 11 cosmeticaproducten, 2 nieuwe rechterschoenen in de maten 42 en 44 en een ov-chipkaart op naam van iemand anders bij zich te hebben. Hij zit nu vast voor zakkenrollerij, winkeldiefstal en heling.
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:23 schreef onlogisch het volgende:
Fotootje gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |