Ik speel deze vraag door naar @onlogischquote:
Niet wokequote:Op maandag 1 mei 2023 18:59 schreef Caland het volgende:
@:kingroland graag je mening over het concept five guys
Sorryquote:Op maandag 1 mei 2023 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoeveel eiwit zit daarin?
Jammer dat @:kingroland deze post geen like geeft Mortaxx in NWS / Eric (72) moet zijn huis uit: woningcorporatie ontdekt dat zijn moeder
Dit klinkt erg goor.quote:
Ik keek even op de website. Was ook meteen klaar.quote:
Nee, het leek me niet echt een toptent.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik keek even op de website. Was ook meteen klaar.
Overrated as fuck voor dat geld liever naar de burger club op de Nieuwe Binnenwegquote:Op maandag 1 mei 2023 18:59 schreef Caland het volgende:
@:kingroland graag je mening over het concept five guys
@Wereldgozer @GurneyIsBestOke @fetX zijn jullie daar ooit geweest?quote:Op maandag 1 mei 2023 21:28 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Overrated as fuck voor dat geld liever naar de burger club op de Nieuwe Binnenweg
Totaal niet relevant of zij daar geweest zijn, samen met Ter Marsch de beste burgers van Rotterdam.quote:Op maandag 1 mei 2023 21:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:wereldgozer @:gurneyisbestoke @:fetx zijn jullie daar ooit geweest?
Heb je de Nouri-like gegeven.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoeveel eiwit zit daarin?
Jammer dat @:kingroland deze post geen like geeft Mortaxx in NWS / Eric (72) moet zijn huis uit: woningcorporatie ontdekt dat zijn moeder
Wat is jouw mening betreft de mogelijke afwezigheid van Lee towers tijdens de huldiging van Feyenoord?quote:Op maandag 1 mei 2023 21:58 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Totaal niet relevant of zij daar geweest zijn, samen met Ter Marsch de beste burgers van Rotterdam.
Dit is mijn oordeel en daar zul je het mee moeten doen
vgm nietquote:Op maandag 1 mei 2023 21:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:wereldgozer @:gurneyisbestoke @:fetx zijn jullie daar ooit geweest?
Is dat serieus een mogelijkheid? Dan krijgt een vriendin van @Caland en mij toch nog enigszins gelijkquote:Op maandag 1 mei 2023 22:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat is jouw mening betreft de mogelijke afwezigheid van Lee towers tijdens de huldiging van Feyenoord?
quote:Op maandag 1 mei 2023 22:09 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Is dat serieus een mogelijkheid? Dan krijgt een vriendin van @:Caland en mij toch nog enigszins gelijk
Zij zei op 15 mei 2017 dat er één voordeel is aan de snelheid waarmee wij kampioen worden: de volgende keer zou Leen er niet meer zijn want dood.
quote:
quote:Op 27 april 2023 trad Lee Towers op tijdens het bezoek van koning Willem-Alexander aan Rotterdam, samen met Ronnie Flex en Davina Michelle.
Betekent toch niet automatisch dat hij de trappen van het stadhuis makkelijk kan beklimmen, of wel?quote:
Jawel dat betekent automatisch dat hij de trappen van het stadhuis makkelijk kan beklimmen.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:23 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Betekent toch niet automatisch dat hij de trappen van het stadhuis makkelijk kan beklimmen, of wel?
bleef op op zn stoeltje de hele tijd zie ik tijdens zijn optredenquote:Op maandag 1 mei 2023 22:23 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Betekent toch niet automatisch dat hij de trappen van het stadhuis makkelijk kan beklimmen, of wel?
ben jij wel naar het stadhuis van Rotterdam geweest? #dtvquote:Op maandag 1 mei 2023 22:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Jawel dat betekent automatisch dat hij de trappen van het stadhuis makkelijk kan beklimmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |