Wat is de terpquote:Op maandag 1 mei 2023 18:26 schreef KingRoland het volgende:
Shit ik heb de verkeerde metro naar de terp genomen
Thanks!quote:Op maandag 1 mei 2023 18:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welkom terug maatje. Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad. Waar ben je geweest?
God heeft hier vast een goede reden voor.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:26 schreef KingRoland het volgende:
Shit ik heb de verkeerde metro naar de terp genomen
quote:Op maandag 1 mei 2023 18:27 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Maar je bent nog zo jong en vitaal
Dan breng ik er over 20 jaar gewoon nog een uit.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:27 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Maar je bent nog zo jong en vitaal
Ik zie ze wel verschijnen, hopelijk komen er nog wat leuke fokfeitjes aan het licht.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan breng ik er over 20 jaar gewoon nog een uit.
Maat graag je mening over de oorlog in Oekraïne.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maat graag je mening over de aanslag op Witte de With.
In 2005 ook een klap gemaakt met de fiets, nu bijna 18 jaar later komt de pijn in de schouder zo nu en dan nog steeds opzetten, en is m'n schouder ook net een bouwpakket; kraakt aan alle kanten!!!quote:Op maandag 1 mei 2023 18:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De leukste heb ik natuurlijk speciaal geheim gehouden.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:31 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik zie ze wel verschijnen, hopelijk komen er nog wat leuke fokfeitjes aan het licht.
Natuurlijk!quote:Op maandag 1 mei 2023 18:35 schreef Sked het volgende:
[..]
De leukste heb ik natuurlijk speciaal geheim gehouden.
Ik hoop dat Putin een zware griep krijgt.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:31 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Maat graag je mening over de oorlog in Oekraïne.
Dan amputeren ze de zooi maar.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:33 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
In 2005 ook een klap gemaakt met de fiets, nu bijna 18 jaar later komt de pijn in de schouder zo nu en dan nog steeds opzetten, en is m'n schouder ook net een bouwpakket; kraakt aan alle kanten!!!
Bereid je voor op een leven in de hel.
Ik dacht dat ze net wat gasten hadden opgepakt in verband met al die ontploffingen.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |