Wat is de terpquote:Op maandag 1 mei 2023 18:26 schreef KingRoland het volgende:
Shit ik heb de verkeerde metro naar de terp genomen
Thanks!quote:Op maandag 1 mei 2023 18:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welkom terug maatje. Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad. Waar ben je geweest?
God heeft hier vast een goede reden voor.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:26 schreef KingRoland het volgende:
Shit ik heb de verkeerde metro naar de terp genomen
quote:Op maandag 1 mei 2023 18:27 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Maar je bent nog zo jong en vitaal
Dan breng ik er over 20 jaar gewoon nog een uit.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:27 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Maar je bent nog zo jong en vitaal
Ik zie ze wel verschijnen, hopelijk komen er nog wat leuke fokfeitjes aan het licht.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan breng ik er over 20 jaar gewoon nog een uit.
Maat graag je mening over de oorlog in Oekraïne.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maat graag je mening over de aanslag op Witte de With.
In 2005 ook een klap gemaakt met de fiets, nu bijna 18 jaar later komt de pijn in de schouder zo nu en dan nog steeds opzetten, en is m'n schouder ook net een bouwpakket; kraakt aan alle kanten!!!quote:Op maandag 1 mei 2023 18:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De leukste heb ik natuurlijk speciaal geheim gehouden.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:31 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik zie ze wel verschijnen, hopelijk komen er nog wat leuke fokfeitjes aan het licht.
Natuurlijk!quote:Op maandag 1 mei 2023 18:35 schreef Sked het volgende:
[..]
De leukste heb ik natuurlijk speciaal geheim gehouden.
Ik hoop dat Putin een zware griep krijgt.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:31 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Maat graag je mening over de oorlog in Oekraïne.
Dan amputeren ze de zooi maar.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:33 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
In 2005 ook een klap gemaakt met de fiets, nu bijna 18 jaar later komt de pijn in de schouder zo nu en dan nog steeds opzetten, en is m'n schouder ook net een bouwpakket; kraakt aan alle kanten!!!
Bereid je voor op een leven in de hel.
Ik dacht dat ze net wat gasten hadden opgepakt in verband met al die ontploffingen.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:
MET JE OVERVERHITTE LAPTOP!!!!quote:
Ik ken een Rotterdamse latina die op zoek is. Krijgt 'ie ook een leuke bonusdochter er bij.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:51 schreef RamboDirk het volgende:
@:Onlogisch moet weer aan de vrouw, zo'n leuk samengesteld gezinnetje worden. Zijn schouder krijgt veel te veel te verduren met al die lonely ruk uurtjes.
Misschien heeft hij wel een Robo Suck.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:51 schreef RamboDirk het volgende:
@:Onlogisch moet weer aan de vrouw, zo'n leuk samengesteld gezinnetje worden. Zijn schouder krijgt veel te veel te verduren met al die lonely ruk uurtjes.
Beter five guys godenquote:Op maandag 1 mei 2023 18:56 schreef aTypisch het volgende:
ik ga denk ik burger king eten
braddie worden
quote:Op maandag 1 mei 2023 18:56 schreef aTypisch het volgende:
braddie worden
papzakquote:Op maandag 1 mei 2023 18:56 schreef aTypisch het volgende:
braddie worden
Je eigen melk in de koffie spuiten-genot.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:56 schreef aTypisch het volgende:
braddie worden
Big King XXLquote:Op maandag 1 mei 2023 18:56 schreef aTypisch het volgende:
braddie worden
Gohquote:
Al iets van 15 jaar niet gehad, maar pohhquote:
Te duur voor niks, friet/patat bij de maccie is beter dus daar zal het niet aan liggen. De service is ook niet echt heel speciaal en voor de burgers kan de gemiddelde user er niet een noemen dus zo speciaal zijn ze ook weer niet.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:59 schreef Caland het volgende:
@:kingroland graag je mening over het concept five guys
Echt he.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:01 schreef fetX het volgende:
Burgertenten die nog steeds met van die zompige broodjes werken neem ik niet serieus.
McDonalds is het beste. Bij five guys ben ik nog nooit geweest.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Te duur voor niks, friet/patat bij de maccie is beter dus daar zal het niet aan liggen. De service is ook niet echt heel speciaal en voor de burgers kan de gemiddelde user er niet een noemen dus zo speciaal zijn ze ook weer niet.
En achterlijk duur, zelfs duurder dan de maccie denk ik.
@:mortaxx graag ook jouw mening
Een Bacon Shake. Is dat wat voor je?quote:Op maandag 1 mei 2023 19:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
McDonalds is het beste. Bij five guys ben ik nog nooit geweest.
Hoeveel eiwit zit daarin?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |