Beter five guys godenquote:Op maandag 1 mei 2023 18:56 schreef aTypisch het volgende:
ik ga denk ik burger king eten
braddie worden
quote:Op maandag 1 mei 2023 18:56 schreef aTypisch het volgende:
braddie worden
papzakquote:Op maandag 1 mei 2023 18:56 schreef aTypisch het volgende:
braddie worden
Je eigen melk in de koffie spuiten-genot.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:56 schreef aTypisch het volgende:
braddie worden
Big King XXLquote:Op maandag 1 mei 2023 18:56 schreef aTypisch het volgende:
braddie worden
Gohquote:
Al iets van 15 jaar niet gehad, maar pohhquote:
Te duur voor niks, friet/patat bij de maccie is beter dus daar zal het niet aan liggen. De service is ook niet echt heel speciaal en voor de burgers kan de gemiddelde user er niet een noemen dus zo speciaal zijn ze ook weer niet.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:59 schreef Caland het volgende:
@:kingroland graag je mening over het concept five guys
Echt he.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:01 schreef fetX het volgende:
Burgertenten die nog steeds met van die zompige broodjes werken neem ik niet serieus.
McDonalds is het beste. Bij five guys ben ik nog nooit geweest.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Te duur voor niks, friet/patat bij de maccie is beter dus daar zal het niet aan liggen. De service is ook niet echt heel speciaal en voor de burgers kan de gemiddelde user er niet een noemen dus zo speciaal zijn ze ook weer niet.
En achterlijk duur, zelfs duurder dan de maccie denk ik.
@:mortaxx graag ook jouw mening
Een Bacon Shake. Is dat wat voor je?quote:Op maandag 1 mei 2023 19:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
McDonalds is het beste. Bij five guys ben ik nog nooit geweest.
Hoeveel eiwit zit daarin?quote:
Ik speel deze vraag door naar @onlogischquote:
Niet wokequote:Op maandag 1 mei 2023 18:59 schreef Caland het volgende:
Sorryquote:Op maandag 1 mei 2023 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoeveel eiwit zit daarin?
Jammer dat @:kingroland deze post geen like geeft Mortaxx in NWS / Eric (72) moet zijn huis uit: woningcorporatie ontdekt dat zijn moeder
Dit klinkt erg goor.quote:
Ik keek even op de website. Was ook meteen klaar.quote:
Nee, het leek me niet echt een toptent.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik keek even op de website. Was ook meteen klaar.
Overrated as fuck voor dat geld liever naar de burger club op de Nieuwe Binnenwegquote:Op maandag 1 mei 2023 18:59 schreef Caland het volgende:
@Wereldgozer @GurneyIsBestOke @fetX zijn jullie daar ooit geweest?quote:Op maandag 1 mei 2023 21:28 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Overrated as fuck voor dat geld liever naar de burger club op de Nieuwe Binnenweg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |