Nee, en dat heb ik dan ook niet gezegd.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:23 schreef HMFuckyouall het volgende:
Betekent toch niet automatisch dat hij de trappen van het stadhuis makkelijk kan beklimmen, of wel?
Dan moet Lee wel topfit zijn.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij gaat zelfs met John de Bever en Caroline optreden binnenkort.
Wie?quote:Op maandag 1 mei 2023 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij gaat zelfs met John de Bever en Caroline optreden binnenkort.
Mijn zusje woont in Rotterdam, maar gaat dit jaar nog verhuizen.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ben jij wel naar het stadhuis van Rotterdam geweest? #dtv
Triple B Caroline.quote:
Is er een correlatie tussen deze bever(s) en die van @Coco ?quote:Op maandag 1 mei 2023 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Triple B Caroline.
https://www.telegraaf.nl/(...)helemaal-fantastisch
Je zal hier maar een kaartje voor kopen
Dit gaat echt een topshow worden.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Triple B Caroline.
https://www.telegraaf.nl/(...)helemaal-fantastisch
Je zal hier maar een kaartje voor kopen
Je kent hem oprecht niet? Ietwat wereldvreemd allicht maar zeker geen gemis.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is er een correlatie tussen deze bever(s) en die van @:Coco ?
Zal hem wel ergens ooit gezien hebben, Robinson ofzo.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kent hem oprecht niet? Ietwat wereldvreemd allicht maar zeker geen gemis.
Volgens mij is zijn serie op rtl dus er zijn mogelijkheden om in te stappen.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zal hem wel ergens ooit gezien hebben, Robinson ofzo.
Verder skip ik alles aan reality en SBS.
Welkom terug ouwe reus.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je kent "Jij krijgt die lach niet van mijn gezicht" toch wel?quote:Op maandag 1 mei 2023 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kent "Jij krijgt die lach niet van mijn gezicht" toch wel?
Dit kan echt niet.quote:
Ik ken het liedje wel dankzij andere mensen, maar ik heb geen idee wie het zingt.quote:
Nederlandstalig. Carnaval. Volksmuziek.quote:
John de Bever is een legende.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nederlandstalig. Carnaval. Volksmuziek.![]()
Elk ander feestje kun je me voor uitnodigen.
Ik heet geen Robinson Crusoe, maar de vrijdag is mijn vriend.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar waar hoor je dit dan? Aanvang darten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |