Die man heeft wel uitstekende tekstenquote:Op maandag 1 mei 2023 22:37 schreef AFCNiels het volgende:
Heitinga geeft Ajax-leiding transferadvies: 'Haal spelers die er gelijk staan'
John de Bever is een legende.quote:
Radio NL natuurlijk.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar waar hoor je dit dan? Aanvang darten?
Sjonnie als analist was echt een topshow, een recordaantal clichés.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:47 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Die man heeft wel uitstekende teksten
quote:
De persconferenties enzovoort zijn ook top. Hij roept maar wat. Uit een hoop stoere teksten die feitelijk uit lucht bestaan. Helaas prikt niemand uit het Nederlandse journaille door die onzin heen met een dieptevraag.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sjonnie als analist was echt een topshow, een recordaantal clichés.
Met mijn 30 tonnen vrachtquote:Op maandag 1 mei 2023 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Telkens als ik Henk Wijngaard voorbij hoor komen is mijn dag weer geslaagd
https://twitter.com/AnalistHeitingaquote:Op maandag 1 mei 2023 22:53 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
De persconferenties enzovoort zijn ook top. Hij roept maar wat. Uit een hoop stoere teksten die feitelijk uit lucht bestaan. Helaas prikt niemand uit het Nederlandse journaille door die onzin heen met een dieptevraag.
In ruil voor een aflevering Succession.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn serie op rtl dus er zijn mogelijkheden om in te stappen.
100 kilo dat ben ikquote:
Henk Wijngaard is familie van Shania Twain, dat hoor je duidelijk terug in zijn muziek.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
100 kilo dat ben ik
altijd een sjekkie op m'n lip
en 25 ton aan mijn reet
en ruik naar dieselolie koffie en zweet
Pure poëzie
Qua uiterlijk voorkomen net iets minder daarentegen.quote:Op maandag 1 mei 2023 23:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Henk Wijngaard is familie van Shania Twain, dat hoor je duidelijk terug in zijn muziek.
Wel een beetje de sfeer voor diep in de nacht met 130 over de weg naar huis rijden.quote:Op maandag 1 mei 2023 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Qua uiterlijk voorkomen net iets minder daarentegen.
Dit moet zelfs @:pisces29 prachtig vinden.
Dit is ook wel echt een megahit, je zou dit Nationaal Cultureel Erfgoed kunnen noemen.quote:Op maandag 1 mei 2023 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Qua uiterlijk voorkomen net iets minder daarentegen.
Dit moet zelfs @:pisces29 prachtig vinden.
Otter =/= bever @Cocoquote:Op maandag 1 mei 2023 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is er een correlatie tussen deze bever(s) en die van @:Coco ?
Oh ja, verdomd.quote:
Moeten ze ook het gras, desnoods de modder opvreten?quote:Op maandag 1 mei 2023 22:37 schreef AFCNiels het volgende:
Drizzt Heitingaquote:Op maandag 1 mei 2023 22:37 schreef AFCNiels het volgende:
vertrouw op de heer met heel je hart en steun niet op je eigen inzichtquote:
Ahaquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vertrouw op de heer met heel je hart en steun niet op je eigen inzicht
denk aan hem bij alles wat je doet, dan baant hij voor jou de weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |