SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:
quote:
aj dat is wel schrikken, geen verdere onderzoeken?quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:13 schreef datismijnmening het volgende:
Nou enerverend nachtje hoor. Hoge dosering anti braakmiddel en kuurtje maagbeschermers voorgeschreven gekregen.
Meest logische verklaring is migraineaanval en ader geknapt. Maar aangezien het gelijk al bij de eerste golf zat kan het ook een maagzweer zijn (maar unlikely voor mijn leeftijd). Dus mja
Jezus, wel een beetje op jezelf passen hoor.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:13 schreef datismijnmening het volgende:
Nou enerverend nachtje hoor. Hoge dosering anti braakmiddel en kuurtje maagbeschermers voorgeschreven gekregen.
Meest logische verklaring is migraineaanval en ader geknapt. Maar aangezien het gelijk al bij de eerste golf zat kan het ook een maagzweer zijn (maar unlikely voor mijn leeftijd). Dus mja
Meh wat vervelend.was het veel bloed?quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:13 schreef datismijnmening het volgende:
Even wat minder flessen wijn stukslaan. Slecht voor je maagwand ook.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezus, wel een beetje op jezelf passen hoor.
Nee alleen als het aanhoudt. Maar voel me op zich wel prima nu.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
aj dat is wel schrikken, geen verdere onderzoeken?
Mja maar ik heb de hele week niet gedronken en gister drie glazen wijn ofzoquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even wat minder flessen wijn stukslaan. Slecht voor je maagwand ook.
Wijn en slaapmiddelen zijn wel een nasty combinatie ja.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mij was het bier en pijnstillers waardoor mijn maag het opgaf.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wijn en slaapmiddelen zijn wel een nasty combinatie ja.
Niet ongewoon zei de arts aan de hand van de foto van mijn straatpizza.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Meh wat vervelend.was het veel bloed?
Maar ondertussen schrik je je behoorlijk het lazarusquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet ongewoon zei de arts aan de hand van de foto van mijn straatpizza.
die heb je zeker uit Thailand meegenomen. Twee maanden als een sirene op het strand slachtoffers zitten lokken.quote:
Hm, beterschapquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:13 schreef datismijnmening het volgende:
Vooral dat waarschijnlijkquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ondertussen schrik je je behoorlijk het lazarus
Beterschap.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:13 schreef datismijnmening het volgende:
ja goede kwaliteit maar goedkoopquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
die heb je zeker uit Thailand meegenomen. Twee maanden als een sirene op het strand slachtoffers zitten lokken.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:13 schreef datismijnmening het volgende:
Ik zat met een wee-ooo-weee-oooo-sirene in m'n hoofd ipv het mannenlokkende mythische figuur. Intrigerend mental image wel.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
die heb je zeker uit Thailand meegenomen. Twee maanden als een sirene op het strand slachtoffers zitten lokken.
Volop zon.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Voorlopig is het hier nog grijs weer
Hopelijk komt het lekkere weer nog hier heen
GEEFquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volop zon.Wel een stevige wind, maar goed. ZON.
Ik moet eigenlijk mezelf naar de douche schoppen, want vanmiddag ook naar een verjaardag, maar eerst koffie.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
GEEF
Nou ja, het is wel droog, dat is wel fijn.
Misschien dat ik nog even wat in de tuin ga werken
Maar voorlopig ben ik vandaag niet vooruit te branden
Volgens mij had kwiwi ook dat het even duurde voor de boel werkte?quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:28 schreef FranticDJ het volgende:
Zeg dat verlengen van abo ging toch direct in na betalen?
Lekker actief hoorquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk mezelf naar de douche schoppen, want vanmiddag ook naar een verjaardag, maar eerst koffie.
Echt, voor 9 uur actief op zaterdag, wie ben ik. En nog voor m'n wekker wakker ook.
ohquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij had kwiwi ook dat het even duurde voor de boel werkte?
Moest m'n PT inhalen.quote:
Gaat het daar nog goed mee?quote:
quote:
Gauw terug je bed inquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is nog geen half 1 en ik heb gesport en gegeten. Wat is dit.
US doet dit al jaren. Afgekeken?quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Vandaag een beetje zaktraining als warming up
Ik ben ook binnenkort weer aan de beurt.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:28 schreef FranticDJ het volgende:
Zeg dat verlengen van abo ging toch direct in na betalen?
je zag er fit uit hoorquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vandaag een beetje zaktraining als warming up/stukje cardio en daarna weer door met m'n lifts, zit lekker progressie in.
Block jij ook de helft hier dan?quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook binnenkort weer aan de beurt.
lekker bezigquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is nog geen half 1 en ik heb gesport en gegeten. Wat is dit.
drukke belangrijke mensen huren personeel in omdat pakketje aan te nemenquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:35 schreef UitStraling het volgende:
Irritant, waarom hebben ze geen speciale bezorgdiensten voor drukke belangrijke mensen?
"We komen uw pakketje brengen tussen 12.50 - 14.50 uur"
Kan ik je inhuren?quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
drukke belangrijke mensen huren personeel in omdat pakketje aan te nemen
Ik block niemandquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Block jij ook de helft hier dan?
ik ook begin mei weer. Even agenderen voor als het loon weer komtquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
500 euro per uurquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja roep maar iets hoor, vind het wel wat waard.
ahquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah
nja het werkt nog niet.. Zie bepaalde figuren weer
Gewoon soort van butler. Kan ook nog andere dingen voor je regelen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja roep maar iets hoor, vind het wel wat waard.
Windje gelaten?quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga maar even het raam open doen
Ja ok prima prijs als je na het afgeven nog een uurtje wil snavelen in een doorzichtig jurkje.quote:
Nee, iets andersquote:
Proberen kan altijdquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ok prima prijs als je na het afgeven nog een uurtje wil snavelen in een doorzichtig jurkje.
Ik vind die hondjes leuk in het Rembrandtpark.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:44 schreef Karzai het volgende:
Was zit erin, even de brug over naar oud-zuid, misschien kom ik nog een bnér tegen
Welke vind je het leukste om tegen te komen?quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:44 schreef Karzai het volgende:
Was zit erin, even de brug over naar oud-zuid, misschien kom ik nog een bnér tegen
Waar zit je ergens?quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
De erbsensuppe was niet verkeerd. Maar ook niet bijzonder.
Abdij is wel mooi.
[ afbeelding ]
quote:
lekker beetje HEY PANNEKOEK schreeuwenquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:46 schreef Karzai het volgende:
Frank Rijkaard en Marco van Basten hebben volgens mij daar een stulpje, maar heb ze nog nooit gezien
Getverquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:13 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ok prima prijs als je na het afgeven nog een uurtje wil snavelen in een doorzichtig jurkje.
nou hij zei roep maar wat en US is stinkend rijkquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leg anders eens uit waarom je 500 euro per uur waard bent?
Ja ga toch geen 500 euro betalen voor een pakketje van 20 euro?quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou hij zei roep maar wat en US is stinkend rijk
na iets specifieks te eten?quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Blijf nog steeds buikpijn houden na het eten. Hoop dat ik me na het weekend wel weer topfit voel.
Meestal zijn ze zo rijk omdat ze geen 500 euro uitgeven aan een pakketje op laten halen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou hij zei roep maar wat en US is stinkend rijk
Hoe krijg je het verzonnen ?quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:49 schreef bitterbal het volgende:
dacht ga even douchen , maar geen warm water dus wilde de cv ketel bijvullen maar dat kan alleen bij de wasmachine kraan... en nu draait er een was
zon goedkoop pakketjequote:Op zaterdag 8 april 2023 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ga toch geen 500 euro betalen voor een pakketje van 20 euro?
quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee
Howel ik denk dat de erbsen wel goed zijn voor de doorstroming
quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meestal zijn ze zo rijk omdat ze geen 500 euro uitgeven aan een pakketje op laten halen.
ow balenquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op dit moment even alles. Denk dat m'n maag er nog niet zoveel zin in heeft na m'n griepje.
Ja, echt een 'warm' welkomquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voelt weer echt als thuiskomen.
ja bereid mij r al mentaal op voorquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je straks wil gaan slapen dan zal de hond van de onderburen je wel weer welkom heten.
Ik moet geduld hebben denk ik. Lastig voor mij.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ow balen
ik eet sinds kort (weer) lactosevrij.. so far scheelt dat al dik 85% van mn buik klachten
Gordijnen gaan weer dicht hierquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ah, de zon begint hier ook te schijnen
ken ik 😬quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet geduld hebben denk ik. Lastig voor mij.
Sjongejonge3quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gordijnen gaan weer dicht hier
1 paak sokken van 20 euro?quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja een paar sokken dan of zo hè.
Zodat Cali verder kan koloniseren?quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu nog even mijn kledingkast opruimen en wat oude meuk weg en dan is het weer mooi geweest voor vandaag.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Weer 80 keiharde kilometers mtb in mijn voor Kwiwi welbevallige kont.
Straks is al je goud ineens weg en alle andere blinkende dingen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:55 schreef Lospedrosa het volgende:
We hebben een Molukse schoonmaakster nu.
Nog nooit was alles zo schoon, vooral de badkamer. Alleen het mens poetst het chroom van de kranen af, vlg mij gebruikt ze onverdunde chloor; het ruikt hier als het Tikibad
Heb je ineens ook ongewenste Marokkaanse verveeljongeren in je badkuip?quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:55 schreef Lospedrosa het volgende:
We hebben een Molukse schoonmaakster nu.
Nog nooit was alles zo schoon, vooral de badkamer. Alleen het mens poetst het chroom van de kranen af, vlg mij gebruikt ze onverdunde chloor; het ruikt hier als het Tikibad
Ze heeft al een hele kamer; ze had laatst alweer een stapel overgenomen in mijn kast. Maar die heb ik voorlopig weer terugveroverd.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zodat Cali verder kan koloniseren?
Je moet ook alleen maar luchtige niemendalletjes voor haar kopen die amper een legplankje in beslag nemen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze heeft al een hele kamer; ze had laatst alweer een stapel overgenomen in mijn kast. Maar die heb ik voorlopig weer terugveroverd.
Heb je de prijzen daar van gezien recentelijk. Pff.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet ook alleen maar luchtige niemendalletjes voor haar kopen die amper een legplankje in beslag nemen.
Ik ga ook weer aanvullen. Iets minder extreem qua aantallen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:02 schreef UitStraling het volgende:
Ik koop tegenwoordig massaal in, 30 smurfbroeken, 200 paar sokken, 40 onderbroeken, 50 witte t-shirts, 25 zwarte, lekker handig voor de gewoontjes.
Dat zei ik ook maar dat was rasiesquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks is al je goud ineens weg en alle andere blinkende dingen.
Is gewoon statistiek en kansenberekening.quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zei ik ook maar dat was rasies
Je kunt ook gewoon een wasmachine kopen he? Op termijn misschien wel economischerquote:Op zaterdag 8 april 2023 13:02 schreef UitStraling het volgende:
Ik koop tegenwoordig massaal in, 30 smurfbroeken, 200 paar sokken, 40 onderbroeken, 50 witte t-shirts, 25 zwarte, lekker handig voor de gewoontjes.
Ok Mark Zuckerbergquote:Op zaterdag 8 april 2023 13:02 schreef UitStraling het volgende:
Ja daar zeg je zo wat, ik trek liever een verse onderbroek aan uit de verpakking dan uit de wasmachine, dat zit gewoon echt prettiger.quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een wasmachine kopen he? Op termijn misschien wel economischer
40 onderbroeken en dan kiezen voor degene met indianen erop.quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:02 schreef UitStraling het volgende:
Die kun je beter eerst even wassen vanwege de chemicaliën die er vaak nog inzitten van de fabricage.quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daar zeg je zo wat, ik trek liever een verse onderbroek aan uit de verpakking dan uit de wasmachine, dat zit gewoon echt prettiger.
Was serieus de laatste versequote:Op zaterdag 8 april 2023 13:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
40 onderbroeken en dan kiezen voor degene met indianen erop.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Die kun je beter eerst even wassen vanwege de chemicaliën die er vaak nog inzitten van de fabricage.
Ik had laatst al m'n boxershorts in de was zitten. Gelukkig had ik nog een kerstboxershort toen ik in de kast keek.quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
40 onderbroeken en dan kiezen voor degene met indianen erop.
De laatste verse.quote:
Te wachten tot ze weer bij jou aan de zaktraining mogenquote:Op zaterdag 8 april 2023 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De laatste verse.
Er liggen nog genoeg gewassen onderbroeken te popelen van voorpret in de kast.
Dit had ik ooit met een date, laatste schone onderbroek was een glimmende strakke tijgerprintonderbroek die ik ooit voor de gein van iemand had gehad, wel getrouwd na die date.quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had laatst al m'n boxershorts in de was zitten. Gelukkig had ik nog een kerstboxershort toen ik in de kast keek.
Was dat correlatie of causatie?quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit had ik ooit met een date, laatste schone onderbroek was een glimmende strakke tijgerprintonderbroek die ik ooit voor de gein van iemand had gehad, wel getrouwd na die date.
Zal wel een pilletje achteraan gaan ook.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de ochtend toen het licht was wel even grondig gekeken of ik geen catastrofale fout had gemaakt.quote:
Dus die ga je vanavond even lekker uit elkaar trekkenquote:Op zaterdag 8 april 2023 13:33 schreef UitStraling het volgende:
En een pakketje voor Buufje die niet open deed, van een erotische partywebsite
je had gewoon een kater, zuiplapquote:Op zaterdag 8 april 2023 13:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Was een beetje duizelig en koppijn vanochtend, op de mtb werd dat niet beter. Maar ik weet als je blijft doorgaan en een tandje bijdoet dat je daar doorheen komt, dus na 1,5uur trok het inderdaad weg. En na 2,5 uur voluit was het weg en nu voel ik me kiplekker
Ik kijk wel uit.quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus die ga je vanavond even lekker uit elkaar trekken
Dat had ik laatst ook.quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Was een beetje duizelig en koppijn vanochtend, op de mtb werd dat niet beter. Maar ik weet als je blijft doorgaan en een tandje bijdoet dat je daar doorheen komt, dus na 1,5uur trok het inderdaad weg. En na 2,5 uur voluit was het weg en nu voel ik me kiplekker
De vorige keer dat ik dat deed, zat ik prompt een week thuis.quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee, dit keer niet, was gisteren een beetje tegen verkoudheid/griep aan.
Dekentje dan maar?quote:
Serieus? eerst geef je nachtelijk bloed op en meteen daarna spelen meteen de hormonen weer op of wat?quote:
ja en kan ook niet slapen dus maar weer opgestaanquote:Op zaterdag 8 april 2023 13:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Lig je rillend in winterkleren onder je dekbed?
Als ze zich nu weer goed voelt en een beetje lief is voor d'r maag is er niks aan de hand hoor.quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus? eerst geef je nachtelijk bloed op en meteen daarna spelen meteen de hormonen weer op of wat?
Ik gok zo dat er weer een flesje ingaat.quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ze zich nu weer goed voelt en een beetje lief is voor d'r maag is er niks aan de hand hoor.
Kan ook gewoon projectie zijn.quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik gok zo dat er weer een flesje ingaat.
Voel me nu kiplekker, maar ga wel rustig aan doen. Drink wel een theetje ofzoquote:Op zaterdag 8 april 2023 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus? eerst geef je nachtelijk bloed op en meteen daarna spelen meteen de hormonen weer op of wat?
Maar misschien drinkt ze wortelsap bedoelt Ijsquote:Op zaterdag 8 april 2023 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je 250 jaar oud wil worden dien je minimaal toch wel een beetje boerenverstand te hebben.
Dit ja.quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar misschien drinkt ze wortelsap bedoelt Ijs
wat was er vanmorgen gebeurd?quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voel me nu kiplekker, maar ga wel rustig aan doen. Drink wel een theetje ofzo
Ik weet niet wat dat isquote:Op zaterdag 8 april 2023 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Neeeeeeee, pro goedkoop heeft Tresor![]()
![]()
![]()
@:LTVDK
Los z'n nieuwe hobby.quote:
wat ga je eten?quote:Op zaterdag 8 april 2023 14:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Even op een bankje. En dan de afdaling naar Gemünd.
Misschien staat er iets te gebeurenquote:Op zaterdag 8 april 2023 14:09 schreef LTVDK het volgende:
Waarom was iedereen in de supermarkt aan het inslaan alsof we een hongersnood tegemoet gaan
Bitterbal is terug in Nederland dus dit kan wel kloppen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 14:09 schreef LTVDK het volgende:
Waarom was iedereen in de supermarkt aan het inslaan alsof we een hongersnood tegemoet gaan
Ik heb wel eens een pinknagel zwart geverfd, telt ook niet mee denk ik.quote:Op zaterdag 8 april 2023 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee je weet toch dat ik niet kinky ben
Beterschap.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:13 schreef datismijnmening het volgende:
Ja pasen, maar dat is toch ook weer niet zo speciaal. Bedenk me nu wel dat ik ben vergeten om ook eten voor morgen mee te nemen omdat dan de AH dicht isquote:Op zaterdag 8 april 2023 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien staat er iets te gebeuren
Was die wel lekker?quote:Op zaterdag 8 april 2023 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb net een teil erwtensoep op
Voor vanalles kink. Die vleeshaken zijn niet verplicht ofzoquote:Op zaterdag 8 april 2023 14:08 schreef UitStraling het volgende:
Fetlife is toch voor bondage en naalden en vleeshaken in het plafond typetjes?
Dit is een staaltje verbluffend traag denken.quote:Op zaterdag 8 april 2023 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja pasen, maar dat is toch ook weer niet zo speciaal. Bedenk me nu wel dat ik ben vergeten om ook eten voor morgen mee te nemen omdat dan de AH dicht is
Dierenmensen, slechte mensen en einzelgangersquote:Op zaterdag 8 april 2023 14:15 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Ik heb altijd moeite met dit woord.Wat voor soort mensen zijn er nog meer dan?
quote:Op zaterdag 8 april 2023 14:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor vanalles kink. Die vleeshaken zijn niet verplicht ofzo
Ik had net 3 uur gelopen, stikte van de honger en het was stervensdruk in de AH, wilde zo snel mogelijk er weer uitquote:Op zaterdag 8 april 2023 14:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is een staaltje verbluffend traag denken.
Wel met rookworst, of maken ze het daar met curryworst?quote:Op zaterdag 8 april 2023 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja hoor. Niet heel anders dan onze erwtensoep.
geen stukje taart ofzo?quote:Op zaterdag 8 april 2023 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb net een teil erwtensoep op
Schweinshaxe.quote:Op zaterdag 8 april 2023 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel met rookworst, of maken ze het daar met curryworst?
Kwaliteitsmensen zoals jij hebben toch minstens wel hun eigen PostNL-punt onniedanquote:Op zaterdag 8 april 2023 14:20 schreef UitStraling het volgende:
8 april 14:16
Pakket ligt voor je klaar op PostNL-punt
[ afbeelding ]
Maar even zelf wat bacon opbakken danquote:
Nee hoor, doe ik bijna altijd. Even een afterlunchdutjequote:Op zaterdag 8 april 2023 14:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gisteren toch iets teveel gouden rakkers op?
Hij had imperial stout, dat zit meer tegen het donkerbruin/zwart aanquote:Op zaterdag 8 april 2023 14:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gisteren toch iets teveel gouden rakkers op?
Ff lekker op bankje in de tuin nu, na fiksen vaatwasserquote:
Is ze alweer in den lande?quote:Op zaterdag 8 april 2023 14:42 schreef UitStraling het volgende:
Bibberbal heeft het lekkere weer meegenomen.
Er zat een soort grote bockworst inquote:Op zaterdag 8 april 2023 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel met rookworst, of maken ze het daar met curryworst?
Wo ist das?quote:Op zaterdag 8 april 2023 14:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Kopje thee en dan even naar de Rewe in Schleiden
hmzquote:Op zaterdag 8 april 2023 14:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nog een kopje koffie genomen, maar ik zat ramvol
heb je blaren?quote:Op zaterdag 8 april 2023 14:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb een voetenbadje met wat badzout gekregen. Dat ga ik vanavond gebruiken na de wandeling
Ja weer is idd erg mooi maar zit in smurfkleding met dekentje aanquote:Op zaterdag 8 april 2023 14:50 schreef Koen66 het volgende:
Welkom terug @:bitterbal, zal wel weer ff wennen zijn. Je komt nog op een vrij gunstige dag terug qua weer
je zal wel moe zijn.quote:Op zaterdag 8 april 2023 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja weer is idd erg mooi maar zit in smurfkleding met dekentje aan
ja beweeg niet meer. net de eerste was opgehangen. spijt dat ik er aan begonnen wasquote:Op zaterdag 8 april 2023 15:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
je zal wel moe zijn.
ik heb alle ramen open en laat de zon even naar binnen, wij hebben afgelopen 2 maanden de barre tijden moeten doorstaan
Gelukkig, blaren kunnen super pijnlijk zijnquote:Op zaterdag 8 april 2023 15:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, van gisteren. Maar niet veel last van
Ja vast terwijl je na een dag strandbakken een jaarvoorraad sushi wegwerktequote:
Meatquote:Op zaterdag 8 april 2023 15:01 schreef Karzai het volgende:
willen jullie een foto van mijn stuk vlees?
ja maar kan ik nog wel met jullie meelevenquote:Op zaterdag 8 april 2023 15:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vast terwijl je na een dag strandbakken een jaarvoorraad sushi wegwerkte
Je moet mijn bikkelheid niet onderschattenquote:Op zaterdag 8 april 2023 15:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gelukkig, blaren kunnen super pijnlijk zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer ga je definitief die kant op?quote:Op zaterdag 8 april 2023 15:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar ben blij dat het achter de rug is:P
hmm goede vraag. Plan is eerst om daar voor een jaar heen te gaan en te kijken of ik er da nog het zelfde over denkquote:Op zaterdag 8 april 2023 15:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wanneer ga je definitief die kant op?
je huis verhuren in rotterdam en dan daar iets huren?quote:Op zaterdag 8 april 2023 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm goede vraag. Plan is eerst om daar voor een jaar heen te gaan en te kijken of ik er da nog het zelfde over denk
Maar dan ga je er wel werken neem ik aan anders blijf je er teveel met een vakantieblik naar kijkenquote:Op zaterdag 8 april 2023 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm goede vraag. Plan is eerst om daar voor een jaar heen te gaan en te kijken of ik er da nog het zelfde over denk
Nee met dat nieuwe puntensysteem is verhuren denk ik niet meer rendabel. Dus wachten totdat ik huis in den haag heb verkochtquote:Op zaterdag 8 april 2023 15:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
je huis verhuren in rotterdam en dan daar iets huren?
Ja als ik er definitief heen ga dan zal ik daar een restaurant openen. In loondienst is vrij lastig daarquote:Op zaterdag 8 april 2023 15:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar dan ga je er wel werken neem ik aan anders blijf je er teveel met een vakantieblik naar kijken
ik heb deze keer een brit leren kennen die zijn woning in londen al 20 jaar verhuurt en van dat geld al 20 jaar in azie zit en niet werktquote:Op zaterdag 8 april 2023 15:23 schreef Karzai het volgende:
Denk daar ook wel eens over, maar zal er dan toch een beetje bij moeten blijven werekn, de verhuur levert alleen niet genoeg op vrees ik om van te leven
maar dan zit je met dubbele kosten?quote:Op zaterdag 8 april 2023 15:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee met dat nieuwe puntensysteem is verhuren denk ik niet meer rendabel. Dus wachten totdat ik huis in den haag heb verkocht
Huis in rotterdam is niet extreem veel. vve bijdrage elke maand natuurlijk en je jaarlijkse belastingenquote:
hmm ja dat gaat hier niet, ik kan het denk ik voor 1200 verhuren de vaste lasten zijn 700quote:Op zaterdag 8 april 2023 15:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb deze keer een brit leren kennen die zijn woning in londen al 20 jaar verhuurt en van dat geld al 20 jaar in azie zit en niet werkt
Als je per 2024 aan die punten komt wel ja maar goed dan ga je over je huurinkomsten ook veel belasting betalenquote:Op zaterdag 8 april 2023 15:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm ja dat gaat hier niet, ik kan het denk ik voor 1200 verhuren de vaste lasten zijn 700
ja nu je over spaargeld minder belasting gaan betalen wel ja.quote:Op zaterdag 8 april 2023 15:28 schreef Karzai het volgende:
kan ik het beter ook verkopen met 3 ton winst
Voormalige buurvrouwtje zit nu in Spanje, die heeft het gedaanquote:Op zaterdag 8 april 2023 15:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nu je over spaargeld minder belasting gaan betalen wel ja.
Maar waar ga je dan heen
Alles verkocht en daar heen gegaan?quote:Op zaterdag 8 april 2023 15:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
Voormalige buurvrouwtje zit nu in Spanje, die heeft het gedaan
Ze heeft hier nog een sociale huurwoning gekregen in de Jordaanquote:Op zaterdag 8 april 2023 15:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alles verkocht en daar heen gegaan?
ohh zij is datquote:Op zaterdag 8 april 2023 15:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ze heeft hier nog een sociale huurwoning gekregen in de Jordaan
Zo,n 10.000 euro denk ik danquote:Op zaterdag 8 april 2023 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar bij welk bedrag zeg je dat iemand geen recht meer heeft op een sociale huurwoning?
Dus iemand die tien duizend euro spaargeld heeft maar minimum inkomen moet dan particulier gaan huren? Hoe lang houdt die persoon dat vol denk je?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |