Zodat Cali verder kan koloniseren?quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu nog even mijn kledingkast opruimen en wat oude meuk weg en dan is het weer mooi geweest voor vandaag.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Weer 80 keiharde kilometers mtb in mijn voor Kwiwi welbevallige kont.
Straks is al je goud ineens weg en alle andere blinkende dingen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:55 schreef Lospedrosa het volgende:
We hebben een Molukse schoonmaakster nu.
Nog nooit was alles zo schoon, vooral de badkamer. Alleen het mens poetst het chroom van de kranen af, vlg mij gebruikt ze onverdunde chloor; het ruikt hier als het Tikibad
Heb je ineens ook ongewenste Marokkaanse verveeljongeren in je badkuip?quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:55 schreef Lospedrosa het volgende:
We hebben een Molukse schoonmaakster nu.
Nog nooit was alles zo schoon, vooral de badkamer. Alleen het mens poetst het chroom van de kranen af, vlg mij gebruikt ze onverdunde chloor; het ruikt hier als het Tikibad
Ze heeft al een hele kamer; ze had laatst alweer een stapel overgenomen in mijn kast. Maar die heb ik voorlopig weer terugveroverd.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zodat Cali verder kan koloniseren?
Je moet ook alleen maar luchtige niemendalletjes voor haar kopen die amper een legplankje in beslag nemen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze heeft al een hele kamer; ze had laatst alweer een stapel overgenomen in mijn kast. Maar die heb ik voorlopig weer terugveroverd.
Heb je de prijzen daar van gezien recentelijk. Pff.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet ook alleen maar luchtige niemendalletjes voor haar kopen die amper een legplankje in beslag nemen.
Ik ga ook weer aanvullen. Iets minder extreem qua aantallen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:02 schreef UitStraling het volgende:
Ik koop tegenwoordig massaal in, 30 smurfbroeken, 200 paar sokken, 40 onderbroeken, 50 witte t-shirts, 25 zwarte, lekker handig voor de gewoontjes.
Dat zei ik ook maar dat was rasiesquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks is al je goud ineens weg en alle andere blinkende dingen.
Is gewoon statistiek en kansenberekening.quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zei ik ook maar dat was rasies
Je kunt ook gewoon een wasmachine kopen he? Op termijn misschien wel economischerquote:Op zaterdag 8 april 2023 13:02 schreef UitStraling het volgende:
Ik koop tegenwoordig massaal in, 30 smurfbroeken, 200 paar sokken, 40 onderbroeken, 50 witte t-shirts, 25 zwarte, lekker handig voor de gewoontjes.
Ok Mark Zuckerbergquote:Op zaterdag 8 april 2023 13:02 schreef UitStraling het volgende:
Ja daar zeg je zo wat, ik trek liever een verse onderbroek aan uit de verpakking dan uit de wasmachine, dat zit gewoon echt prettiger.quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een wasmachine kopen he? Op termijn misschien wel economischer
40 onderbroeken en dan kiezen voor degene met indianen erop.quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:02 schreef UitStraling het volgende:
Die kun je beter eerst even wassen vanwege de chemicaliën die er vaak nog inzitten van de fabricage.quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daar zeg je zo wat, ik trek liever een verse onderbroek aan uit de verpakking dan uit de wasmachine, dat zit gewoon echt prettiger.
Was serieus de laatste versequote:Op zaterdag 8 april 2023 13:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
40 onderbroeken en dan kiezen voor degene met indianen erop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |