na iets specifieks te eten?quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Blijf nog steeds buikpijn houden na het eten. Hoop dat ik me na het weekend wel weer topfit voel.
Meestal zijn ze zo rijk omdat ze geen 500 euro uitgeven aan een pakketje op laten halen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou hij zei roep maar wat en US is stinkend rijk
Hoe krijg je het verzonnen ?quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:49 schreef bitterbal het volgende:
dacht ga even douchen , maar geen warm water dus wilde de cv ketel bijvullen maar dat kan alleen bij de wasmachine kraan... en nu draait er een was
zon goedkoop pakketjequote:Op zaterdag 8 april 2023 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ga toch geen 500 euro betalen voor een pakketje van 20 euro?
quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee
Howel ik denk dat de erbsen wel goed zijn voor de doorstroming
quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meestal zijn ze zo rijk omdat ze geen 500 euro uitgeven aan een pakketje op laten halen.
ow balenquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op dit moment even alles. Denk dat m'n maag er nog niet zoveel zin in heeft na m'n griepje.
Ja, echt een 'warm' welkomquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voelt weer echt als thuiskomen.
ja bereid mij r al mentaal op voorquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je straks wil gaan slapen dan zal de hond van de onderburen je wel weer welkom heten.
Ik moet geduld hebben denk ik. Lastig voor mij.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ow balen
ik eet sinds kort (weer) lactosevrij.. so far scheelt dat al dik 85% van mn buik klachten
Gordijnen gaan weer dicht hierquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ah, de zon begint hier ook te schijnen
ken ik 😬quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet geduld hebben denk ik. Lastig voor mij.
Sjongejonge3quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gordijnen gaan weer dicht hier
1 paak sokken van 20 euro?quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja een paar sokken dan of zo hč.
Zodat Cali verder kan koloniseren?quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu nog even mijn kledingkast opruimen en wat oude meuk weg en dan is het weer mooi geweest voor vandaag.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Weer 80 keiharde kilometers mtb in mijn voor Kwiwi welbevallige kont.
Straks is al je goud ineens weg en alle andere blinkende dingen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:55 schreef Lospedrosa het volgende:
We hebben een Molukse schoonmaakster nu.
Nog nooit was alles zo schoon, vooral de badkamer. Alleen het mens poetst het chroom van de kranen af, vlg mij gebruikt ze onverdunde chloor; het ruikt hier als het Tikibad
Heb je ineens ook ongewenste Marokkaanse verveeljongeren in je badkuip?quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:55 schreef Lospedrosa het volgende:
We hebben een Molukse schoonmaakster nu.
Nog nooit was alles zo schoon, vooral de badkamer. Alleen het mens poetst het chroom van de kranen af, vlg mij gebruikt ze onverdunde chloor; het ruikt hier als het Tikibad
Ze heeft al een hele kamer; ze had laatst alweer een stapel overgenomen in mijn kast. Maar die heb ik voorlopig weer terugveroverd.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zodat Cali verder kan koloniseren?
Je moet ook alleen maar luchtige niemendalletjes voor haar kopen die amper een legplankje in beslag nemen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze heeft al een hele kamer; ze had laatst alweer een stapel overgenomen in mijn kast. Maar die heb ik voorlopig weer terugveroverd.
Heb je de prijzen daar van gezien recentelijk. Pff.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet ook alleen maar luchtige niemendalletjes voor haar kopen die amper een legplankje in beslag nemen.
Ik ga ook weer aanvullen. Iets minder extreem qua aantallen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:02 schreef UitStraling het volgende:
Ik koop tegenwoordig massaal in, 30 smurfbroeken, 200 paar sokken, 40 onderbroeken, 50 witte t-shirts, 25 zwarte, lekker handig voor de gewoontjes.
Dat zei ik ook maar dat was rasiesquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks is al je goud ineens weg en alle andere blinkende dingen.
Is gewoon statistiek en kansenberekening.quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zei ik ook maar dat was rasies
Je kunt ook gewoon een wasmachine kopen he? Op termijn misschien wel economischerquote:Op zaterdag 8 april 2023 13:02 schreef UitStraling het volgende:
Ik koop tegenwoordig massaal in, 30 smurfbroeken, 200 paar sokken, 40 onderbroeken, 50 witte t-shirts, 25 zwarte, lekker handig voor de gewoontjes.
Ok Mark Zuckerbergquote:Op zaterdag 8 april 2023 13:02 schreef UitStraling het volgende:
Ja daar zeg je zo wat, ik trek liever een verse onderbroek aan uit de verpakking dan uit de wasmachine, dat zit gewoon echt prettiger.quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een wasmachine kopen he? Op termijn misschien wel economischer
40 onderbroeken en dan kiezen voor degene met indianen erop.quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:02 schreef UitStraling het volgende:
Die kun je beter eerst even wassen vanwege de chemicaliën die er vaak nog inzitten van de fabricage.quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daar zeg je zo wat, ik trek liever een verse onderbroek aan uit de verpakking dan uit de wasmachine, dat zit gewoon echt prettiger.
Was serieus de laatste versequote:Op zaterdag 8 april 2023 13:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
40 onderbroeken en dan kiezen voor degene met indianen erop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |