Moest m'n PT inhalen.quote:
Gaat het daar nog goed mee?quote:
quote:
Gauw terug je bed inquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is nog geen half 1 en ik heb gesport en gegeten. Wat is dit.
US doet dit al jaren. Afgekeken?quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Vandaag een beetje zaktraining als warming up
Ik ben ook binnenkort weer aan de beurt.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:28 schreef FranticDJ het volgende:
Zeg dat verlengen van abo ging toch direct in na betalen?
je zag er fit uit hoorquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vandaag een beetje zaktraining als warming up/stukje cardio en daarna weer door met m'n lifts, zit lekker progressie in.
Block jij ook de helft hier dan?quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook binnenkort weer aan de beurt.
lekker bezigquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is nog geen half 1 en ik heb gesport en gegeten. Wat is dit.
drukke belangrijke mensen huren personeel in omdat pakketje aan te nemenquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:35 schreef UitStraling het volgende:
Irritant, waarom hebben ze geen speciale bezorgdiensten voor drukke belangrijke mensen?
"We komen uw pakketje brengen tussen 12.50 - 14.50 uur"
Kan ik je inhuren?quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
drukke belangrijke mensen huren personeel in omdat pakketje aan te nemen
Ik block niemandquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Block jij ook de helft hier dan?
ik ook begin mei weer. Even agenderen voor als het loon weer komtquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
500 euro per uurquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja roep maar iets hoor, vind het wel wat waard.
ahquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah
nja het werkt nog niet.. Zie bepaalde figuren weer
Gewoon soort van butler. Kan ook nog andere dingen voor je regelen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja roep maar iets hoor, vind het wel wat waard.
Windje gelaten?quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga maar even het raam open doen
Ja ok prima prijs als je na het afgeven nog een uurtje wil snavelen in een doorzichtig jurkje.quote:
Nee, iets andersquote:
Proberen kan altijdquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ok prima prijs als je na het afgeven nog een uurtje wil snavelen in een doorzichtig jurkje.
Ik vind die hondjes leuk in het Rembrandtpark.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:44 schreef Karzai het volgende:
Was zit erin, even de brug over naar oud-zuid, misschien kom ik nog een bnér tegen
Welke vind je het leukste om tegen te komen?quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:44 schreef Karzai het volgende:
Was zit erin, even de brug over naar oud-zuid, misschien kom ik nog een bnér tegen
Waar zit je ergens?quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
De erbsensuppe was niet verkeerd. Maar ook niet bijzonder.
Abdij is wel mooi.
[ afbeelding ]
quote:
lekker beetje HEY PANNEKOEK schreeuwenquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:46 schreef Karzai het volgende:
Frank Rijkaard en Marco van Basten hebben volgens mij daar een stulpje, maar heb ze nog nooit gezien
Getverquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:13 schreef datismijnmening het volgende:
Nou enerverend nachtje hoor. Hoge dosering anti braakmiddel en kuurtje maagbeschermers voorgeschreven gekregen.
Meest logische verklaring is migraineaanval en ader geknapt. Maar aangezien het gelijk al bij de eerste golf zat kan het ook een maagzweer zijn (maar unlikely voor mijn leeftijd). Dus mja
quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ok prima prijs als je na het afgeven nog een uurtje wil snavelen in een doorzichtig jurkje.
nou hij zei roep maar wat en US is stinkend rijkquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leg anders eens uit waarom je 500 euro per uur waard bent?
Ja ga toch geen 500 euro betalen voor een pakketje van 20 euro?quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou hij zei roep maar wat en US is stinkend rijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |