SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:
quote:
aj dat is wel schrikken, geen verdere onderzoeken?quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:13 schreef datismijnmening het volgende:
Nou enerverend nachtje hoor. Hoge dosering anti braakmiddel en kuurtje maagbeschermers voorgeschreven gekregen.
Meest logische verklaring is migraineaanval en ader geknapt. Maar aangezien het gelijk al bij de eerste golf zat kan het ook een maagzweer zijn (maar unlikely voor mijn leeftijd). Dus mja
Jezus, wel een beetje op jezelf passen hoor.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:13 schreef datismijnmening het volgende:
Nou enerverend nachtje hoor. Hoge dosering anti braakmiddel en kuurtje maagbeschermers voorgeschreven gekregen.
Meest logische verklaring is migraineaanval en ader geknapt. Maar aangezien het gelijk al bij de eerste golf zat kan het ook een maagzweer zijn (maar unlikely voor mijn leeftijd). Dus mja
Meh wat vervelend.was het veel bloed?quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:13 schreef datismijnmening het volgende:
Even wat minder flessen wijn stukslaan. Slecht voor je maagwand ook.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezus, wel een beetje op jezelf passen hoor.
Nee alleen als het aanhoudt. Maar voel me op zich wel prima nu.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
aj dat is wel schrikken, geen verdere onderzoeken?
Mja maar ik heb de hele week niet gedronken en gister drie glazen wijn ofzoquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even wat minder flessen wijn stukslaan. Slecht voor je maagwand ook.
Wijn en slaapmiddelen zijn wel een nasty combinatie ja.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even wat minder flessen wijn stukslaan. Slecht voor je maagwand ook.
Bij mij was het bier en pijnstillers waardoor mijn maag het opgaf.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wijn en slaapmiddelen zijn wel een nasty combinatie ja.
Niet ongewoon zei de arts aan de hand van de foto van mijn straatpizza.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Meh wat vervelend.was het veel bloed?
Maar ondertussen schrik je je behoorlijk het lazarusquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet ongewoon zei de arts aan de hand van de foto van mijn straatpizza.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |