Neequote:Op zaterdag 8 april 2023 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan nu de hamvraag, stond de verwarming nog aan?
jij hebt geen keuken nodigquote:Op zaterdag 8 april 2023 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooik voor in de keuken van @:LTVDK
Daar is-ie gisteren al vanaf geholpen dacht ik. Morgen staat-ie weer op uit de dood en gaat-ie als een zombie rondlopen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:53 schreef Karzai het volgende:
Zo morgen is de lijdensweg voorbij en loopt er een man met een groot stuk hout op zijn rug
Happy walking dead day!quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar is-ie gisteren al vanaf geholpen dacht ik. Morgen staat-ie weer op uit de dood en gaat-ie als een zombie rondlopen.
klinkt heerlijk, ik heb me gister al uitgesloofd voor vandaag een mooi stuk varken uit de vriezer gehaald en ik bak er wat aardappeltjes bijquote:Op zaterdag 8 april 2023 11:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik denk dat het vanavond asperge met burrata en pancetta gaat worden. Moet ik straks nog even kaas halen
Ik ga weer wat uitgebreider koken (in het weekend) heb ik onlangs besloten. Heb voor overmorgen ook lekker stuk vlees uit de oven.quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
klinkt heerlijk, ik heb me gister al uitgesloofd voor vandaag een mooi stuk varken uit de vriezer gehaald en ik bak er wat aardappeltjes bij
Dat wordt wat op je vakantiebestemmingquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe zwembroek zit ook al in mijn mandje.
Wat was je oorspronkelijke plan dan? Cup a soup?quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:02 schreef UitStraling het volgende:
Shit nu heb ik ook zin om chique de friemel te koken.
En een nieuw overzwemd?quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Zou die donkere jongetje er eerst wel uitschudden voordat je gaat zwemmen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou die donkere jongetje er eerst wel uitschudden voordat je gaat zwemmen.
Ja, zonder water, gewoon opknauwen en proberen door te slikken,quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat was je oorspronkelijke plan dan? Cup a soup?
duur?quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
De cup a soup - challengequote:Op zaterdag 8 april 2023 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, zonder water, gewoon opknauwen en proberen door te slikken,
Wel sociaal dat je jezelf aanpastquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die kan zelf ook niet zo goed schrijven denk ik.
Dan kan hij meelezen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel sociaal dat je jezelf aanpast
Dus weer de hele dag kansarm klagen en zeuren op Fokquote:
Lekker inclusief hoorquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan kan hij meelezen.
Gr. gr, DeClubjeVoorIedereenTeltMeeInNederlandje.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boodschappen doen op zaterdagquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:08 schreef UitStraling het volgende:
Ik moet zo twee keer boodschappen doen, bijt 'em bij mij er maar vanaf hoor
Ja, dat dus.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
het is stervens druk in de supermarkten
quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
Paasweekend, je verwacht het niet.quote:
Ik ben een mensenmens.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boodschappen doen op zaterdagwil je dood of zo ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |