Dat is te ingewikkeld voor jouquote:Op zaterdag 8 april 2023 11:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wilde al solliciteren als postbode.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is te ingewikkeld voor jou
Tresor is een kinderontbijt, maar als jij dat vindt is het prima hoorquote:Op zaterdag 8 april 2023 11:25 schreef UitStraling het volgende:
Tresor is toch voor vrouwen die in de jaren 80 nog een klein beetje jong probeerden te ruiken?
Eten kinderen tegenwoordig parfum?quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tresor is een kinderontbijt, maar als jij dat vindt is het prima hoor
Ja, is goed.quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eten kinderen tegenwoordig parfum?
Voor als je echt alleen maar even wat wil drinken als alleenstaande vrouw in de kroeg.quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Geen idee waar dat naar ruikt.
Naar ouwe wijfjes?
quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:30 schreef UitStraling het volgende:
Zou scheutje bij oma's erwtensoep gooien.
quote:
Ik ga zo aan de erwtensoep, bereid door monnikenquote:Op zaterdag 8 april 2023 11:30 schreef UitStraling het volgende:
Zou scheutje bij oma's erwtensoep gooien.
Geen idee. Kreeg ze cadeau.quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ze dit jaar nog niet op, zijn die nu nog 50 euro per pond?
Ben benieuwd wel of dat echt iets speciaals is.quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga zo aan de erwtensoep, bereidt door monniken
Ik ookquote:Op zaterdag 8 april 2023 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben benieuwd wel of dat echt iets speciaals is.
Ik morgen, ga ze vanmiddag al eventjes op de kop tikken in Helvoirt, bij onverstaanbare mensen op klompen.quote:
Moet alleen nog even bedenken hoe ik ze klaar ga maken.quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik morgen, ga ze vanmiddag al eventjes op de kop tikken in Helvoirt, bij onverstaanbare mensen op klompen.
Zit een scheutje Tresor in ...quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben benieuwd wel of dat echt iets speciaals is.
TresorSuppe.quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit een scheutje Tresor in ...
Wordt je lekker hengstig vanquote:
Sommige mensen zweren bij kort koken in de olijfolie.quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet alleen nog even bedenken hoe ik ze klaar ga maken.
Sommige mensen kunnen dan ook echt niet kokenquote:Op zaterdag 8 april 2023 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommige mensen zweren bij kort koken in de olijfolie.
Ho ho, ik kook ze gewoon in water hč, ik kan dat perfectquote:Op zaterdag 8 april 2023 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen dan ook echt niet koken
Ja, maar dan heb je toch half gefrituurde asperges?quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ho ho, ik kook ze gewoon in water hč, ik kan dat perfect
Even blancheren en dan grillenquote:Op zaterdag 8 april 2023 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommige mensen zweren bij kort koken in de olijfolie.
Ik heb ze ook liever gewoon puur natuur zonder gefriemel of nieuwerwetsigheden.quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je toch half gefrituurde asperges?
Dat is toch niet lekker?
Ben je nou nog steeds bezig om thuis te komen?quote:
In bed.quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staat buurman je boven op te wachten.
Ja, dat laatste doe ik ookquote:Op zaterdag 8 april 2023 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb ze ook liever gewoon puur natuur zonder gefriemel of nieuwerwetsigheden.
Wat ik wel doe is van de schillen en kontjes aspergebouillon van trekken.
Mooi krantenberichtje waard dan ...quote:
Misschien heb ik ook nog wel beetje over om soepje van te makenquote:Op zaterdag 8 april 2023 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat laatste doe ik ook
Aspergesoep![]()
![]()
K zit nu op mijn wcquote:Op zaterdag 8 april 2023 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds bezig om thuis te komen?
Ja echt wel, een van de lekkerste dingen ooit, my signature dish misschien wel ookquote:Op zaterdag 8 april 2023 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat laatste doe ik ook
Aspergesoep![]()
![]()
Ja lange reis en dan had k vanaf Rotterdam cs nog een taxi genomen ookquote:Op zaterdag 8 april 2023 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat was de vraag niet geloof ik
Of juist welquote:Op zaterdag 8 april 2023 11:46 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb nu een onderbroek aan met galopperende paarden, indianen met hoofdtooien en vliegende adelaars, hopelijk kom ik vandaag de liefde van mijn leven niet tegen.
Ah okee. Nou ja goed. Je bent er weerquote:Op zaterdag 8 april 2023 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja lange reis en dan had k vanaf Rotterdam cs nog een taxi genomen ook
Ja voelt nog een beetje raarquote:Op zaterdag 8 april 2023 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah okee. Nou ja goed. Je bent er weer
Waarom ben je nu niet met LTVDK meegegaan dan? Was je al een uur thuis geweest.quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja lange reis en dan had k vanaf Rotterdam cs nog een taxi genomen ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |