SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Plonscaaf, beste caaf.-XOXO-
oh ja prima, alleen jammer dat ik had betaald voor een specifieke stoel en die niet heb gekregenquote:
ohquote:Op zaterdag 8 april 2023 00:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Idk ineens hoofdpijn en overgeven
quote:Op zaterdag 8 april 2023 00:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal mij de bliksem wezen, drie dagen vrij yolo
quote:Op zaterdag 8 april 2023 00:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja prima, alleen jammer dat ik had betaald voor een specifieke stoel en die niet heb gekregen
Je hebt er toch voor betaald? Zou wel klagen hoor.quote:Op zaterdag 8 april 2023 00:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb nog niet geklaagd, denk het eigenlijk niet. Zullen ze wel vaker doen
ja ga ik ook doen. kies altijd stoelen op de rij waar niemand achter mij zit omdat ze zo irritant in je rug porren. Vandaag zo'n indier die in mijn rug aan het porren wasquote:Op zaterdag 8 april 2023 00:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt er toch voor betaald? Zou wel klagen hoor.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 00:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ga ik ook doen. kies altijd stoelen op de rij waar niemand achter mij zit omdat ze zo irritant in je rug porren. Vandaag zo'n indier die in mijn rug aan het porren was
Had ik vorige week ook hoorquote:
dat moet ook een lange rit zijn geweestquote:Op zaterdag 8 april 2023 00:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had ik vorige week ook hoor1133 km per trein.
185 km Innsbruck - München (blij dat we sowieso uit Innsbruck weg kwamen want eerst reed er helemaal niks)
667 km München - Hannover via Erfurt - Eisenach - Kassel omleiding
Schnitzels klappen in Hannover
En toen nog 281 km terug naar huis pffff
ja bijna 13 uur. Nog mazzel dat onze trein zo'n beetje de eerste was die weer ging rijden vanuit Innsbruck.quote:Op zaterdag 8 april 2023 00:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat moet ook een lange rit zijn geweest
ja dat snap ikquote:Op zaterdag 8 april 2023 00:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja bijna 13 uur. Nog mazzel dat onze trein zo'n beetje de eerste was die weer ging rijden vanuit Innsbruck.
Had me echt heel wat bloeddruk gescheeld als ik toen mijn Britney pack bij me gehad had
ja, toch het bestequote:Op zaterdag 8 april 2023 00:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat snap ikvoor de volgende keer niet vergeten
Ja k ga mijn best doenquote:Op zaterdag 8 april 2023 01:10 schreef Dr_Flash het volgende:
hup hup ff instappen, paar uurtjes slaap sprokkelen en tot morgen
Dat lijkt me geen verkeerd plan iddquote:Op zaterdag 8 april 2023 01:18 schreef bitterbal het volgende:
Ga als k thuis ben wel een paar uurtjes snurken
Dan word je vast midden in de nacht pas weer wakker rond Thaise ontbijttijd. Er is alleen geen crispy pork in de buurt. En geen zon. En het is dan koud.quote:Op zaterdag 8 april 2023 01:18 schreef bitterbal het volgende:
Ga als k thuis ben wel een paar uurtjes snurken
quote:Op zaterdag 8 april 2023 01:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan word je vast midden in de nacht pas weer wakker rond Thaise ontbijttijd. Er is alleen geen crispy pork in de buurt. En geen zon. En het is dan koud.![]()
Goede vlucht!
Ja, wel een heel grote blaar en een pijnlijke teen. En ik heb voor vandaag 18 km op de planningquote:Op zaterdag 8 april 2023 00:17 schreef bitterbal het volgende:
is buda veilig terug gekomen van zijn wandeltocht?
Niet prikken hequote:Op zaterdag 8 april 2023 07:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, wel een heel grote blaar en een pijnlijke teen. En ik heb voor vandaag 18 km op de planning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |