Dat lijkt me geen verkeerd plan iddquote:Op zaterdag 8 april 2023 01:18 schreef bitterbal het volgende:
Ga als k thuis ben wel een paar uurtjes snurken
Dan word je vast midden in de nacht pas weer wakker rond Thaise ontbijttijd. Er is alleen geen crispy pork in de buurt. En geen zon. En het is dan koud.quote:Op zaterdag 8 april 2023 01:18 schreef bitterbal het volgende:
Ga als k thuis ben wel een paar uurtjes snurken
quote:Op zaterdag 8 april 2023 01:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan word je vast midden in de nacht pas weer wakker rond Thaise ontbijttijd. Er is alleen geen crispy pork in de buurt. En geen zon. En het is dan koud.![]()
Goede vlucht!
Ja, wel een heel grote blaar en een pijnlijke teen. En ik heb voor vandaag 18 km op de planningquote:Op zaterdag 8 april 2023 00:17 schreef bitterbal het volgende:
is buda veilig terug gekomen van zijn wandeltocht?
Niet prikken hequote:Op zaterdag 8 april 2023 07:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, wel een heel grote blaar en een pijnlijke teen. En ik heb voor vandaag 18 km op de planning
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 08:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Zelfgemaakte bramenjam was een tikje dun
Buda's account is gehackt door ama of karzaiquote:Op zaterdag 8 april 2023 08:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Is dit niet ongeveer het tijdstip dat Snackforce One landt op Schiphol?
Ik zal het moeten doen met gewone pleisterquote:Op zaterdag 8 april 2023 08:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik prik altijd en doe er dan een blarenpleister op![]()
Ik was in gesprek met mezelfquote:Op zaterdag 8 april 2023 08:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Buda's account is gehackt door ama of karzai
Ik ben het altijd eens met mezelfquote:Op zaterdag 8 april 2023 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zijn altijd wel de beste gesprekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |