Dat is te ingewikkeld voor jouquote:Op zaterdag 8 april 2023 11:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wilde al solliciteren als postbode.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is te ingewikkeld voor jou
Tresor is een kinderontbijt, maar als jij dat vindt is het prima hoorquote:Op zaterdag 8 april 2023 11:25 schreef UitStraling het volgende:
Tresor is toch voor vrouwen die in de jaren 80 nog een klein beetje jong probeerden te ruiken?
Eten kinderen tegenwoordig parfum?quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tresor is een kinderontbijt, maar als jij dat vindt is het prima hoor
Ja, is goed.quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eten kinderen tegenwoordig parfum?
Voor als je echt alleen maar even wat wil drinken als alleenstaande vrouw in de kroeg.quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Geen idee waar dat naar ruikt.
Naar ouwe wijfjes?
quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:30 schreef UitStraling het volgende:
Zou scheutje bij oma's erwtensoep gooien.
quote:
Ik ga zo aan de erwtensoep, bereid door monnikenquote:Op zaterdag 8 april 2023 11:30 schreef UitStraling het volgende:
Zou scheutje bij oma's erwtensoep gooien.
Geen idee. Kreeg ze cadeau.quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ze dit jaar nog niet op, zijn die nu nog 50 euro per pond?
Ben benieuwd wel of dat echt iets speciaals is.quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga zo aan de erwtensoep, bereidt door monniken
Ik ookquote:Op zaterdag 8 april 2023 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben benieuwd wel of dat echt iets speciaals is.
Ik morgen, ga ze vanmiddag al eventjes op de kop tikken in Helvoirt, bij onverstaanbare mensen op klompen.quote:
Moet alleen nog even bedenken hoe ik ze klaar ga maken.quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik morgen, ga ze vanmiddag al eventjes op de kop tikken in Helvoirt, bij onverstaanbare mensen op klompen.
Zit een scheutje Tresor in ...quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben benieuwd wel of dat echt iets speciaals is.
TresorSuppe.quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit een scheutje Tresor in ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |