Ik vind Tom ook wel een beetje een mutsjequote:Op zaterdag 8 april 2023 10:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Tom maakt zich volgens mij zorgen of het wel goed gaat met die treinreis. Wat dat betreft is Van Rossem een soort Fles natuurlijk. Die gaat weer enorm mopperen.
Ja best redelijk al zeg k het zelf :p. Eerste vlucht was wat verrot. Leek alsof k migraine had dus zat met mijn kotszakje klaar. De 2e vlucht vroeg k er ook om en toen kwam de supervisor de hele tijd vragen hoe het ging :pquote:Op zaterdag 8 april 2023 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Heb je een beetje geslapen in het vliegtuig, ballie? Je klinkt nog best snackig.
Weet je ook eens hoe wij volk uit de provincie dat ervaren als we in de randstad zijnquote:Op zaterdag 8 april 2023 10:26 schreef bitterbal het volgende:
Bijzonder wel om weer zoveel chocolade kleurige mensen te zien
Ik denk dat Tom ook bewust een beetje op de achtergrond blijft. Het is de podcast van Van Rossem, niet een discussieprogramma.quote:Op zaterdag 8 april 2023 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind Tom ook wel een beetje een mutsje
Ja nu begrijp k hier dat voor jullie isquote:Op zaterdag 8 april 2023 10:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe wij volk uit de provincie dat ervaren als we in de randstad zijn
Meh, dat is niet leukquote:Op zaterdag 8 april 2023 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja best redelijk al zeg k het zelf :p. Eerste vlucht was wat verrot. Leek alsof k migraine had dus zat met mijn kotszakje klaar. De 2e vlucht vroeg k er ook om en toen kwam de supervisor de hele tijd vragen hoe het ging :p
Man3, als die Knol slecht in het nieuws komt, gaat-ie even een dagje met de politie meelopen om de schade weer te repareren. De volgende keer gaat het precies hetzelfde natuurlijk.quote:Van Erven Dorens vroeg zich af of Knol van plan was zijn gedrag te veranderen en hoe hij dat dan ging doen. De vlogger zei inmiddels contact te hebben gehad met de politie en heeft plannen om een ‘mooie vlog’ te maken waarin hij een kijkje achter de schermen geeft en laat zien hoe agenten te werk gaan.
Het zou overigens niet de eerste keer zijn dat Knol een dagje met de politie mee zou lopen, dat heeft hij namelijk al vaker gedaan.
Dat klopt. En het is ook wel zijn rol om af en toe tegenargumenten te bieden. Als hij er überhaupt een speld tussen krijgtquote:Op zaterdag 8 april 2023 10:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat Tom ook bewust een beetje op de achtergrond blijft. Het is de podcast van Van Rossem, niet een discussieprogramma.
Straks lekker snurken?quote:Op zaterdag 8 april 2023 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar uiteindelijk goed gekomen :p
Ja nee maar dan is het racisme.quote:Op zaterdag 8 april 2023 10:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe wij volk uit de provincie dat ervaren als we in de randstad zijn
Ja, Van Rossem lult gewoon door.quote:Op zaterdag 8 april 2023 10:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klopt. En het is ook wel zijn rol om af en toe tegenargumenten te bieden. Als hij er überhaupt een speld tussen krijgt
Die worden pas wakker als ze de verwarming aan zet.quote:Op zaterdag 8 april 2023 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zal na twee maanden wel een spinnennestje of zestig in je kussen leven.
Ja had tijdje terug toch al die kleine spinnentjes dus bereid mij al voorquote:Op zaterdag 8 april 2023 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zal na twee maanden wel een spinnennestje of zestig in je kussen leven.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zonnebril en blonde pruik op en zo voorbij gerend
Zo gemeen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Staat hij daar over een week nog met zijn bobbel.quote:Op zaterdag 8 april 2023 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 april 2023 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja zag je die grote rode panda nietquote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Gewoon een keer een stel rode panda's kopen, doodknuppelen, slachten en dan hun harige velletjes aan elkaar naaien tot een schattig rode pandapak.
Uhmquote:Op zaterdag 8 april 2023 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Gewoon een keer een stel rode panda's kopen, doodknuppelen, slachten en dan hun harige velletjes aan elkaar naaien tot een schattig rode pandapak.
Ik heb mijn ronde er al op zitten voor vandaag. Al denk ik dat ik vanmiddag nog even er op uit ga.quote:Op zaterdag 8 april 2023 10:53 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet maar eens aan de wandel, hopelijk komt er nog zon
quote:Op zaterdag 8 april 2023 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat hij daar over een week nog met zijn bobbel.
Aan je onderkantje?quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:08 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij heb ik een verkoudheidje opgeloopt in Amsterdam.
Stond je in je blote nakeltje aan de deur?quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kom ook uit bed geroldGelijk de postbode aan de deur.
Hier was ik niet op voorbereid.
Uiteraard niet.quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stond je in je blote nakeltje aan de deur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |