die heb je zeker uit Thailand meegenomen. Twee maanden als een sirene op het strand slachtoffers zitten lokken.quote:
Hm, beterschapquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:13 schreef datismijnmening het volgende:
Nou enerverend nachtje hoor. Hoge dosering anti braakmiddel en kuurtje maagbeschermers voorgeschreven gekregen.
Meest logische verklaring is migraineaanval en ader geknapt. Maar aangezien het gelijk al bij de eerste golf zat kan het ook een maagzweer zijn (maar unlikely voor mijn leeftijd). Dus mja
Vooral dat waarschijnlijkquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ondertussen schrik je je behoorlijk het lazarus
Beterschap.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:13 schreef datismijnmening het volgende:
Nou enerverend nachtje hoor. Hoge dosering anti braakmiddel en kuurtje maagbeschermers voorgeschreven gekregen.
Meest logische verklaring is migraineaanval en ader geknapt. Maar aangezien het gelijk al bij de eerste golf zat kan het ook een maagzweer zijn (maar unlikely voor mijn leeftijd). Dus mja
ja goede kwaliteit maar goedkoopquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
die heb je zeker uit Thailand meegenomen. Twee maanden als een sirene op het strand slachtoffers zitten lokken.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:13 schreef datismijnmening het volgende:
Ik zat met een wee-ooo-weee-oooo-sirene in m'n hoofd ipv het mannenlokkende mythische figuur. Intrigerend mental image wel.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
die heb je zeker uit Thailand meegenomen. Twee maanden als een sirene op het strand slachtoffers zitten lokken.
Volop zon.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Voorlopig is het hier nog grijs weer
Hopelijk komt het lekkere weer nog hier heen
GEEFquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volop zon.Wel een stevige wind, maar goed. ZON.
Ik moet eigenlijk mezelf naar de douche schoppen, want vanmiddag ook naar een verjaardag, maar eerst koffie.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
GEEF
Nou ja, het is wel droog, dat is wel fijn.
Misschien dat ik nog even wat in de tuin ga werken
Maar voorlopig ben ik vandaag niet vooruit te branden
Volgens mij had kwiwi ook dat het even duurde voor de boel werkte?quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:28 schreef FranticDJ het volgende:
Zeg dat verlengen van abo ging toch direct in na betalen?
Lekker actief hoorquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk mezelf naar de douche schoppen, want vanmiddag ook naar een verjaardag, maar eerst koffie.
Echt, voor 9 uur actief op zaterdag, wie ben ik. En nog voor m'n wekker wakker ook.
ohquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij had kwiwi ook dat het even duurde voor de boel werkte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |