Moest m'n PT inhalen.quote:
Gaat het daar nog goed mee?quote:
quote:
Gauw terug je bed inquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is nog geen half 1 en ik heb gesport en gegeten. Wat is dit.
US doet dit al jaren. Afgekeken?quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Vandaag een beetje zaktraining als warming up
Ik ben ook binnenkort weer aan de beurt.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:28 schreef FranticDJ het volgende:
Zeg dat verlengen van abo ging toch direct in na betalen?
je zag er fit uit hoorquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vandaag een beetje zaktraining als warming up/stukje cardio en daarna weer door met m'n lifts, zit lekker progressie in.
Block jij ook de helft hier dan?quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook binnenkort weer aan de beurt.
lekker bezigquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is nog geen half 1 en ik heb gesport en gegeten. Wat is dit.
drukke belangrijke mensen huren personeel in omdat pakketje aan te nemenquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:35 schreef UitStraling het volgende:
Irritant, waarom hebben ze geen speciale bezorgdiensten voor drukke belangrijke mensen?
"We komen uw pakketje brengen tussen 12.50 - 14.50 uur"
Kan ik je inhuren?quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
drukke belangrijke mensen huren personeel in omdat pakketje aan te nemen
Ik block niemandquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Block jij ook de helft hier dan?
ik ook begin mei weer. Even agenderen voor als het loon weer komtquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
500 euro per uurquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja roep maar iets hoor, vind het wel wat waard.
ahquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah
nja het werkt nog niet.. Zie bepaalde figuren weer
Gewoon soort van butler. Kan ook nog andere dingen voor je regelen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja roep maar iets hoor, vind het wel wat waard.
Windje gelaten?quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga maar even het raam open doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |