Ja ok prima prijs als je na het afgeven nog een uurtje wil snavelen in een doorzichtig jurkje.quote:
Nee, iets andersquote:
Proberen kan altijdquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ok prima prijs als je na het afgeven nog een uurtje wil snavelen in een doorzichtig jurkje.
Ik vind die hondjes leuk in het Rembrandtpark.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:44 schreef Karzai het volgende:
Was zit erin, even de brug over naar oud-zuid, misschien kom ik nog een bnér tegen
Welke vind je het leukste om tegen te komen?quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:44 schreef Karzai het volgende:
Was zit erin, even de brug over naar oud-zuid, misschien kom ik nog een bnér tegen
Waar zit je ergens?quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
De erbsensuppe was niet verkeerd. Maar ook niet bijzonder.
Abdij is wel mooi.
[ afbeelding ]
quote:
lekker beetje HEY PANNEKOEK schreeuwenquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:46 schreef Karzai het volgende:
Frank Rijkaard en Marco van Basten hebben volgens mij daar een stulpje, maar heb ze nog nooit gezien
Getverquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:13 schreef datismijnmening het volgende:
Nou enerverend nachtje hoor. Hoge dosering anti braakmiddel en kuurtje maagbeschermers voorgeschreven gekregen.
Meest logische verklaring is migraineaanval en ader geknapt. Maar aangezien het gelijk al bij de eerste golf zat kan het ook een maagzweer zijn (maar unlikely voor mijn leeftijd). Dus mja
quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ok prima prijs als je na het afgeven nog een uurtje wil snavelen in een doorzichtig jurkje.
nou hij zei roep maar wat en US is stinkend rijkquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leg anders eens uit waarom je 500 euro per uur waard bent?
Ja ga toch geen 500 euro betalen voor een pakketje van 20 euro?quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou hij zei roep maar wat en US is stinkend rijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |