De vorige keer dat ik dat deed, zat ik prompt een week thuis.quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee, dit keer niet, was gisteren een beetje tegen verkoudheid/griep aan.
Dekentje dan maar?quote:
Serieus? eerst geef je nachtelijk bloed op en meteen daarna spelen meteen de hormonen weer op of wat?quote:
ja en kan ook niet slapen dus maar weer opgestaanquote:Op zaterdag 8 april 2023 13:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Lig je rillend in winterkleren onder je dekbed?
Als ze zich nu weer goed voelt en een beetje lief is voor d'r maag is er niks aan de hand hoor.quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus? eerst geef je nachtelijk bloed op en meteen daarna spelen meteen de hormonen weer op of wat?
Ik gok zo dat er weer een flesje ingaat.quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ze zich nu weer goed voelt en een beetje lief is voor d'r maag is er niks aan de hand hoor.
Kan ook gewoon projectie zijn.quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik gok zo dat er weer een flesje ingaat.
Voel me nu kiplekker, maar ga wel rustig aan doen. Drink wel een theetje ofzoquote:Op zaterdag 8 april 2023 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus? eerst geef je nachtelijk bloed op en meteen daarna spelen meteen de hormonen weer op of wat?
Maar misschien drinkt ze wortelsap bedoelt Ijsquote:Op zaterdag 8 april 2023 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je 250 jaar oud wil worden dien je minimaal toch wel een beetje boerenverstand te hebben.
Dit ja.quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar misschien drinkt ze wortelsap bedoelt Ijs
wat was er vanmorgen gebeurd?quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voel me nu kiplekker, maar ga wel rustig aan doen. Drink wel een theetje ofzo
Ik weet niet wat dat isquote:Op zaterdag 8 april 2023 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Neeeeeeee, pro goedkoop heeft Tresor![]()
![]()
![]()
@:LTVDK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |