quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Die kun je beter eerst even wassen vanwege de chemicaliën die er vaak nog inzitten van de fabricage.
Ik had laatst al m'n boxershorts in de was zitten. Gelukkig had ik nog een kerstboxershort toen ik in de kast keek.quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
40 onderbroeken en dan kiezen voor degene met indianen erop.
De laatste verse.quote:
Te wachten tot ze weer bij jou aan de zaktraining mogenquote:Op zaterdag 8 april 2023 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De laatste verse.
Er liggen nog genoeg gewassen onderbroeken te popelen van voorpret in de kast.
Dit had ik ooit met een date, laatste schone onderbroek was een glimmende strakke tijgerprintonderbroek die ik ooit voor de gein van iemand had gehad, wel getrouwd na die date.quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had laatst al m'n boxershorts in de was zitten. Gelukkig had ik nog een kerstboxershort toen ik in de kast keek.
Was dat correlatie of causatie?quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit had ik ooit met een date, laatste schone onderbroek was een glimmende strakke tijgerprintonderbroek die ik ooit voor de gein van iemand had gehad, wel getrouwd na die date.
Zal wel een pilletje achteraan gaan ook.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even wat minder flessen wijn stukslaan. Slecht voor je maagwand ook.
In de ochtend toen het licht was wel even grondig gekeken of ik geen catastrofale fout had gemaakt.quote:
Dus die ga je vanavond even lekker uit elkaar trekkenquote:Op zaterdag 8 april 2023 13:33 schreef UitStraling het volgende:
En een pakketje voor Buufje die niet open deed, van een erotische partywebsite
je had gewoon een kater, zuiplapquote:Op zaterdag 8 april 2023 13:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Was een beetje duizelig en koppijn vanochtend, op de mtb werd dat niet beter. Maar ik weet als je blijft doorgaan en een tandje bijdoet dat je daar doorheen komt, dus na 1,5uur trok het inderdaad weg. En na 2,5 uur voluit was het weg en nu voel ik me kiplekker
Ik kijk wel uit.quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus die ga je vanavond even lekker uit elkaar trekken
Dat had ik laatst ook.quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Was een beetje duizelig en koppijn vanochtend, op de mtb werd dat niet beter. Maar ik weet als je blijft doorgaan en een tandje bijdoet dat je daar doorheen komt, dus na 1,5uur trok het inderdaad weg. En na 2,5 uur voluit was het weg en nu voel ik me kiplekker
De vorige keer dat ik dat deed, zat ik prompt een week thuis.quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee, dit keer niet, was gisteren een beetje tegen verkoudheid/griep aan.
Dekentje dan maar?quote:
Serieus? eerst geef je nachtelijk bloed op en meteen daarna spelen meteen de hormonen weer op of wat?quote:
ja en kan ook niet slapen dus maar weer opgestaanquote:Op zaterdag 8 april 2023 13:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Lig je rillend in winterkleren onder je dekbed?
Als ze zich nu weer goed voelt en een beetje lief is voor d'r maag is er niks aan de hand hoor.quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus? eerst geef je nachtelijk bloed op en meteen daarna spelen meteen de hormonen weer op of wat?
Ik gok zo dat er weer een flesje ingaat.quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ze zich nu weer goed voelt en een beetje lief is voor d'r maag is er niks aan de hand hoor.
Kan ook gewoon projectie zijn.quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik gok zo dat er weer een flesje ingaat.
Voel me nu kiplekker, maar ga wel rustig aan doen. Drink wel een theetje ofzoquote:Op zaterdag 8 april 2023 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus? eerst geef je nachtelijk bloed op en meteen daarna spelen meteen de hormonen weer op of wat?
Maar misschien drinkt ze wortelsap bedoelt Ijsquote:Op zaterdag 8 april 2023 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je 250 jaar oud wil worden dien je minimaal toch wel een beetje boerenverstand te hebben.
Dit ja.quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar misschien drinkt ze wortelsap bedoelt Ijs
wat was er vanmorgen gebeurd?quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voel me nu kiplekker, maar ga wel rustig aan doen. Drink wel een theetje ofzo
Ik weet niet wat dat isquote:Op zaterdag 8 april 2023 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Neeeeeeee, pro goedkoop heeft Tresor![]()
![]()
![]()
@:LTVDK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |