Los z'n nieuwe hobby.quote:
wat ga je eten?quote:Op zaterdag 8 april 2023 14:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Even op een bankje. En dan de afdaling naar Gemünd.
Misschien staat er iets te gebeurenquote:Op zaterdag 8 april 2023 14:09 schreef LTVDK het volgende:
Waarom was iedereen in de supermarkt aan het inslaan alsof we een hongersnood tegemoet gaan
Bitterbal is terug in Nederland dus dit kan wel kloppen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 14:09 schreef LTVDK het volgende:
Waarom was iedereen in de supermarkt aan het inslaan alsof we een hongersnood tegemoet gaan
Ik heb wel eens een pinknagel zwart geverfd, telt ook niet mee denk ik.quote:Op zaterdag 8 april 2023 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee je weet toch dat ik niet kinky ben
Beterschap.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:13 schreef datismijnmening het volgende:
Nou enerverend nachtje hoor. Hoge dosering anti braakmiddel en kuurtje maagbeschermers voorgeschreven gekregen.
Meest logische verklaring is migraineaanval en ader geknapt. Maar aangezien het gelijk al bij de eerste golf zat kan het ook een maagzweer zijn (maar unlikely voor mijn leeftijd). Dus mja
Ja pasen, maar dat is toch ook weer niet zo speciaal. Bedenk me nu wel dat ik ben vergeten om ook eten voor morgen mee te nemen omdat dan de AH dicht isquote:Op zaterdag 8 april 2023 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien staat er iets te gebeuren
Was die wel lekker?quote:Op zaterdag 8 april 2023 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb net een teil erwtensoep op
Voor vanalles kink. Die vleeshaken zijn niet verplicht ofzoquote:Op zaterdag 8 april 2023 14:08 schreef UitStraling het volgende:
Fetlife is toch voor bondage en naalden en vleeshaken in het plafond typetjes?
Dit is een staaltje verbluffend traag denken.quote:Op zaterdag 8 april 2023 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja pasen, maar dat is toch ook weer niet zo speciaal. Bedenk me nu wel dat ik ben vergeten om ook eten voor morgen mee te nemen omdat dan de AH dicht is
Dierenmensen, slechte mensen en einzelgangersquote:Op zaterdag 8 april 2023 14:15 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Ik heb altijd moeite met dit woord.Wat voor soort mensen zijn er nog meer dan?
quote:Op zaterdag 8 april 2023 14:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor vanalles kink. Die vleeshaken zijn niet verplicht ofzo
Ik had net 3 uur gelopen, stikte van de honger en het was stervensdruk in de AH, wilde zo snel mogelijk er weer uitquote:Op zaterdag 8 april 2023 14:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is een staaltje verbluffend traag denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |