Nee, kop bijvoorbeeld eens een muntje dat van een flat afgegooid wordt.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:47 schreef De_Pel het volgende:
Sorry maar ik vind het echt compleet ongeloofwaardig dat een speler een half uur na een aanstekertje binnen 30seconden moet wisselen. Als dat >10% waar is, had je hem gewoon het veld nooit meer op moeten laten.
Hopelijk zit je te hoog in je emotie. Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende: [..] Ze namen er wel een loopje mee ja.
Ja.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:47 schreef Wicky15 het volgende:
Maar als ik het goed begrijp is dit dus de eerste keer in de geschiedenis van het Nederlandse voetbal dat er een aansteker op het veld is gegooid?
Tja die medische staf daar heeft zijn diploma's bij de LOI gezien alle medische blunders daar.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:47 schreef De_Pel het volgende:
Sorry maar ik vind het echt compleet ongeloofwaardig dat een speler een half uur na een aanstekertje binnen 30seconden moet wisselen. Als dat >10% waar is, had je hem gewoon het veld nooit meer op moeten laten.
Kop zelf.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:49 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, kop bijvoorbeeld eens een muntje dat van een flat afgegooid wordt.
Eigenlijk al een tijdje niet meer.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk zit je te hoog in je emotie. Dit kan echt niet.
Als de KNVB verstandig is spelen ze die wedstrijd elders.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:50 schreef tjoptjop het volgende:
Wat een kansloze wedstrijd![]()
![]()
Nja iig weer nieuw sanitair in de Kuip op kosten van Ajax
Elders is zeker de arenaquote:Op woensdag 5 april 2023 22:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als de KNVB verstandig is spelen ze die wedstrijd elders.
Geheel mee eensquote:Op woensdag 5 april 2023 22:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als de KNVB verstandig is spelen ze die wedstrijd elders.
Leek op iets met Ramadan.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:52 schreef Wicky15 het volgende:
Wat deed Tadic trouwens naar Kökcu bij dat opstootje?
Als ze dat al deden geef ik ze geen ongelijk.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk al een tijdje niet meer.
Het was best wel duidelijk dat ze er een loopje mee namen hoor.
De Ramadan belachelijk maken.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:52 schreef Wicky15 het volgende:
Geen ene reet. Zou zogenaamd een toespeling op de ramadan zijn geweest door een eetgebaar te makenquote:Op woensdag 5 april 2023 22:52 schreef Wicky15 het volgende:
Altijd de eerste!quote:Op woensdag 5 april 2023 22:52 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
En dat moet dan weer bij ons gebeuren. Godverdomme.
quote:Op woensdag 5 april 2023 22:52 schreef Wicky15 het volgende:
Klopt, hij wilde gewoon picknicken op het veld na de wedstrijd met Kokcu. Raar dat daar zoveel gedoe over is.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen ene reet. Zou zogenaamd een toespeling op de ramadan zijn geweest door een eetgebaar te maken
Nou, nou.
Jawel, unieke kans op de dubbel verspeeld. Ja had weer van ajax kunnen winnen, ajax is mokerslecht die kunnen helemaal niks ervan. Je verliest door je eigen domme amoebe uit het publiek, een steenpuist van de club. Iemand die zich geen Feyenoorder mag noemenquote:Op woensdag 5 april 2023 22:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ach ja snel vergeten deze avond en weer door.
Je draait een top seizoen moet je niet laten verpesten door een mongool die een aansteker gooit.
quote:
Die gast spoort toch ook niet. Allemaal (terecht) commentaar op supporters, maar enige zelfreflectie is bij sommige spelers ook wel op zijn plaats.quote:
Deze kwam niet van een flatgebouw. Daarnaast zou ik dan niet doorspelen.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:49 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Preciesquote:Op woensdag 5 april 2023 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen ene reet. Zou zogenaamd een toespeling op de ramadan zijn geweest door een eetgebaar te maken
Nou, nou.
Kijk eens hoe vriendelijk hij erbij lacht, erg raar dat dit zo negatief wordt opgevat bij sommige mensen.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, hij wilde gewoon picknicken op het veld na de wedstrijd met Kokcu. Raar dat daar zoveel gedoe over is.
quote:Op woensdag 5 april 2023 22:54 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Precies
Net als de aansteker die gegooid werd
Is dit nou een een ramadangebaar?quote:Op woensdag 5 april 2023 22:54 schreef Coco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schijnt een ramadangebaar te zijn.
Daarom. Gewoon een fijne gozer, die Tadic.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kijk eens hoe vriendelijk hij erbij lacht, erg raar dat dit zo negatief wordt opgevat bij sommige mensen.
Inderdaad, moet kunnen toch.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:54 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Precies
Ik geloof wel dat zo’n aansteker hard kan aankomen. Dat bleek wel.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:49 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Kokcu moet zich niet zo laten provoceren en gewoon moeten lachen en zeggen dat hij vanavond ook de kut van de moeder, zus en vrouw van Tadic gaat etenquote:Op woensdag 5 april 2023 22:54 schreef Coco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schijnt een ramadangebaar te zijn.
Wat ben jij een minderwaardige stumper van de bovenste plank.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:54 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Precies
Deze idioot in het publiek zal wel een verbod voor 2 jaar krijgen, dat zal hem leren.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Jawel, unieke kans op de dubbel verspeeld. Ja had weer van ajax kunnen winnen, ajax is mokerslecht die kunnen helemaal niks ervan. Je verliest door je eigen domme amoebe uit het publiek, een steenpuist van de club. Iemand die zich geen Feyenoorder mag noemen
Ik ook, gaat nergens meer overquote:Op woensdag 5 april 2023 22:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga maar naar bed. De sfeer slaat totaal om.
Mwah, vond hun gedrag waanzinnig onsportief.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als ze dat al deden geef ik ze geen ongelijk.
Ajax heeft dit gewoon op zijn Spaans uitgespeeld, deden ze al voor de aansteker trouwens.
Eens maar we verliezen vooral ook omdat we ons laten provoceren. Zo zal Roma ook spelen.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Jawel, unieke kans op de dubbel verspeeld. Ja had weer van ajax kunnen winnen, ajax is mokerslecht die kunnen helemaal niks ervan. Je verliest door je eigen domme amoebe uit het publiek, een steenpuist van de club. Iemand die zich geen Feyenoorder mag noemen
Lik mijn ballen idiootquote:Op woensdag 5 april 2023 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ben jij een minderwaardige stumper van de bovenste plank.
Deels, dat moet uit het elftal (want slaat ook weer over op publiek)quote:Op woensdag 5 april 2023 22:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Eens maar we verliezen vooral ook omdat we ons laten provoceren. Zo zal Roma ook spelen.
Zie hier een perfect voorbeeld van het probleem en hoe diepgeworteld de haat en afgunst zit en hoe genormaliseerd het is.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Ook zonder die aansteker had ik Feyenoord niet zien winnen. Die 2 klote goals waren een indicatie wat voor avond het ging worden.
Heb respect voor de huidige selectie..wat ze er dit seizoen uitpersen. Maar uitgerekend tegen Neuzenvreugd weer zo'n kutpot..waarom.
Was de beste manier voor Ajax om te winnen. En dat is gelukt.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, vond hun gedrag waanzinnig onsportief.
Baal ook gewoon van onze hele organisatie. Nu ik wegloop ook maar een klein hekje open, levensgevaarlijk. Onrustige boel. Zó erg problemen willen voorkomen waardoor het alleen maar gevaarlijker wordt.
Wel knap geacteerd dan, dat bloedend hoofd, ik trapte erin.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Deze kwam niet van een flatgebouw. Daarnaast zou ik dan niet doorspelen.
Nogmaals; als dit reeel wordt geacht is het compleet krankzinnig dat ie het veld weer in gestuurd is, nadat je een half uur de tijd hebt gehad om hem te checken.
Morgen maar weer achter de lopende band bij de dagbesteding.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:51 schreef Ali_boo het volgende:
Hoogtepunt van deze wedstrijd?
Toen de Feyenoorders de naam van bassie gingen scanderen![]()
![]()
Benzemaquote:Op woensdag 5 april 2023 22:56 schreef TweedeKlum het volgende:
Ondertussen sloopt Madrid Barcelona even.
Ik heb de pest aan die club ja.. kennelijk verdwijnt dat niet zomaar.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zie hier een perfect voorbeeld van het probleem en hoe diepgeworteld de haat en afgunst zit en hoe genormaliseerd het is.
Dat je dit, zeker na vanavond, nog zonder schaamte uit je toetsenbord kan krijgen. Man man man.
Heb mij ook kapot geërgerd aan 'wie niet springt die is een Jood', het vuurwerk en de totale haat bij sommige medesupporters, echt pure haat.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zie hier een perfect voorbeeld van het probleem en hoe diepgeworteld de haat en afgunst zit en hoe genormaliseerd het is.
Dat je dit, zeker na vanavond, nog zonder schaamte uit je toetsenbord kan krijgen. Man man man.
In de arena viel het in de slotfase de goede kant op,vandaag zat het wat tegen. Zou niet willen ruilen.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Ook zonder die aansteker had ik Feyenoord niet zien winnen. Die 2 klote goals waren een indicatie wat voor avond het ging worden.
Heb respect voor de huidige selectie..wat ze er dit seizoen uitpersen. Maar uitgerekend tegen Neuzenvreugd weer zo'n kutpot..waarom.
Snel, gooi er nog één!quote:Op woensdag 5 april 2023 22:47 schreef De_Pel het volgende:
Prima samengevat.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:02 schreef hhh38 het volgende:
Wat een treurige avond. In alle opzichten.
Vraag me vooral af of niemand dan heeft gecheckt of hij een hersenschudding had in die dertig minuten.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:58 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wel knap geacteerd dan, dat bloedend hoofd, ik trapte erin.
Vrij triest nouquote:Op woensdag 5 april 2023 23:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik heb de pest aan die club ja.. kennelijk verdwijnt dat niet zomaar.
Zo'n Klaassen ook nog uitfluiten terwijl je blij mag zijn dat Ajax überhaupt nog terug wilt komen. Heel surreëel.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:01 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Heb mij ook kapot geërgerd aan 'wie niet springt die is een Jood', het vuurwerk en de totale haat bij sommige medesupporters, echt pure haat.
En dat komt puur alleen omdat dat je van jongs af aan is aangeleerd en 'het nou eenmaal zo hoort' als Feyenoordfan. Tsja..quote:Op woensdag 5 april 2023 23:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik heb de pest aan die club ja.. kennelijk verdwijnt dat niet zomaar.
Yep.. maar je speelt thuis..volle Kuip.. win dan ook gewoon eens zo'n pot.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:02 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
In de arena viel het in de slotfase de goede kant op,vandaag zat het wat tegen. Zou niet willen ruilen.
Gewoon achterlijk tribaal gedoe dat wordt geromantiseerd door een heel groot deel van de bevolking.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En dat komt puur alleen omdat dat je van jong af aan is aangeleerd en 'het nou eenmaal zo hoort' als Feyenoordfan. Tsja..
Mensen die Ajax niet gewoon Ajax en Amsterdam gewoon Amsterdam kunnen noemen. Daar vind ik ook wat van.
Vuurwerk is LUDIEKquote:Op woensdag 5 april 2023 23:05 schreef Qarrad het volgende:
Paar mijmeringen:
-Behalve die ene die raak was lagen er nog een hele zooi aanstekers; tief alle gooiers er maar uit
-Doe eens wat aan dat vuurwerk; nu bepaalt een bepaald deel van het publiek dat dat erbij hoort en wanneer
-Pak die piskleuters op het veld eens aan met hun opgefokte gedrag
-Ram er een meldplicht doorheen in de wet
Raar dat een volle Kuip Davy Klaassen niet gaat toezingen inderdaad.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo'n Klaassen ook nog uitfluiten terwijl je blij mag zijn dat Ajax überhaupt nog terug wilt komen. Heel surreëel.
Totaal niet inderdaad. We hebben het onszelf in alle opzichten aangedaan.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Overigens waren die goals van Ajax nou niet bepaald door ze afgedwongen. Had gewoon niet gehoeven verder. Maar goed, het voetbal doet er even niet toe vandaag.
Waar zeg ik toezingen? Het is gewoon prijzenswaardig dat je daarna nog het veld op wilt komen.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Raar dat een volle Kuip Davy Klaassen niet gaat toezingen inderdaad.
Het is toch wel vrij triest om de getroffen speler na zo'n incident uit te fluiten. Ga gewoon achter je ploeg staan of je schamen in een hoekje.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dit kan nog best gevolgen hebben.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:08 schreef Pistolero het volgende:
Ik wens Arne trouwens heel veel succes om het allemaal weer op de rit te krijgen voor zondag en het slot(haha) van de competitie.
*ofquote:Op woensdag 5 april 2023 23:04 schreef TweedeKlum het volgende:
Tegen Roma overal netten en dat vak leeg.
Dat we verloren hebben maakt me niet eens zoveel uit, maar ik vind het wel weer triest hoe dat dan in het publiek gaat.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:59 schreef M.Melandri het volgende:
Beker was überhaupt geen prioriteit. Titel veiligstellen en in Europa presteren.
Nou kom op, dat was de enige normale menselijke reactie geweest eigenlijk. Toezingen is overdreven maar doe even normaal met zijn allen.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je valt door de mand.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Baal er wel van. Vrees dat de reactie alleen maar gaat zijn om het nog strenger aan te pakken. Terwijl juist de vele politie+waterkanonnen en het afsluiten van uitgangen voor gevaar en onrust zorgde buiten het stadion.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Was de beste manier voor Ajax om te winnen. En dat is gelukt.
Slim
De hard kern infiltreren als politie zijndequote:Op woensdag 5 april 2023 23:05 schreef Qarrad het volgende:
Paar mijmeringen:
-Behalve die ene die raak was lagen er nog een hele zooi aanstekers; tief alle gooiers er maar uit
-Doe eens wat aan dat vuurwerk; nu bepaalt een bepaald deel van het publiek dat dat erbij hoort en wanneer
Iets anders verwachten dan gefluit vind ik verschrikkelijk naïef.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:09 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou kom op, dat was de enige normale menselijke reactie geweest eigenlijk. Toezingen is overdreven maar doe even normaal met zijn allen.
Ik vond het dieptriest en kinderachtig dat zelfs nu nog mensen werden uitgefloten. Dat zou helemaal niet meer in je systeem moeten zitten na zoiets.
Als je ook maar een klein beetje fatsoen in je flikker had gehad dan had je geklapt toen hij het veld af ging.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 april 2023 23:09 schreef De_Kraam het volgende:
Na het aanstekertje was ik er eerlijk gezegd wel klaar mee. Give the cup to them.
Dan kunnen we net zo goed stoppen.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Iets anders verwachten dan gefluit vind ik verschrikkelijk naïef.
Nee en, geen enkel risico nemen.quote:
Precies, dat zijn de twee smaken. Mensen die het uitfluiten en gedoe nog goedpraten die klinken echt à la "Ja maar juf, hij pakte eerst mijn bal af!"quote:Op woensdag 5 april 2023 23:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het is toch wel vrij triest om de getroffen speler na zo'n incident uit te fluiten. Ga gewoon achter je ploeg staan of je schamen in een hoekje.
Nouja, laten we er maar mee kappen dan.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan kunnen we net zo goed stoppen.
Dat dus. Gebeurt zo vaak. Alleen nu wordt er gewoon iemand geraakt en gaat bloeden.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Even los van die aansteker he. Daar kan ik ook zo ziedend van worden. Ik haat dat soort teringleipen die spullen op het veld blijven gooien. Aan de ene kant frustreert het mij dat er nu zo’n act van wordt gemaakt bij Feyenoord terwijl het zo vaak gebeurt, aan de andere kant: het moet godverdomme eens een keer ophouden. Iets gooien op het veld, stadionverbod met jarenlange meldplicht. Straf nou godverdomme eens de supporters die zich echt misdragen ipv álle supporters behandelen alsof ze criminelen zijn waardoor het júíst mis gaat. Ik ben hier zó ziek van.
Goed plan.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, laten we er maar mee kappen dan.
Dat is inderdaad het triestste: realistisch gezien is dit wat je kunt verwachten.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt. Het tolereren van opgefokt gedrag, de winst ervan en het gebrek aan consequenties doordat er geen handhaving is is een breed maatschappelijk probleem.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:13 schreef Ali_boo het volgende:
Zit regelmatig mee te lezen op fr12 vooral in de comment section
Moet helaas constateren dat het SOS gebruik als normaal wordt gezien
Het zijn niet een paar doorgesnoven gekken, het probleem zit echt dieper
Ja, en dat gaat dus niet gebeuren. Niet alleen bij ons, maar overal. Individuen aanpakken en straffen (en hoe je die gaat straffen mag wel eens wat aan gedaan worden), verder mee leven.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:13 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het triestste: realistisch gezien is dit wat je kunt verwachten.
Eigenlijk is dat het grootste argument om de bezem goed door die hele voetbal"cultuur" te halen, totdat het niet meer naïef is om normaal gedrag te verwachten.
Misschien kunnen ze er nog iets mee voordat ze tegen die zuigers van Mourinho moeten spelen die ook uit dit vaatje gaan tappen gegarandeerd.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:14 schreef hhh38 het volgende:
Je wist van tevoren dat dit de manier was waarop ze moesten winnen. Waanzinnig slecht dat je ze die kans hebt gegeven. Je zag de eerste minuten meteen dat ze daar totaal geen vertrouwen hebben op dit moment.
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 5 april 2023 23:05 schreef Qarrad het volgende:
Paar mijmeringen:
Mourinho is daar echt kampioen in.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:15 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze er nog iets mee voordat ze tegen die zuigers van Mourinho moeten spelen die ook uit dit vaatje gaan tappen gegarandeerd.
Klopt.. je geeft het zelf weg. Ik was er al bang voor, tegen NEC was het precies hetzelfde.. als je in zo'n wedstrijdje maar net iets minder bent qua instelling dan in de competitie, dan krijg je dit soort debiele goals om je oren.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:14 schreef hhh38 het volgende:
Je wist van tevoren dat dit de manier was waarop ze moesten winnen. Waanzinnig slecht dat je ze die kans hebt gegeven. Je zag de eerste minuten meteen dat ze daar totaal geen vertrouwen hebben op dit moment.
Dit ja. Je had makkelijk kunnen winnen. Teveel opgefokt publiek, ajax vond dat fijn, konden lekker ontregelen. Die spelen een partij slecht, zit totaal geen voetbal in. Daarom baal ik zo van deze wedstrijdquote:Op woensdag 5 april 2023 23:14 schreef hhh38 het volgende:
Ik weet nog bij Ajax-Feyenoord, ik denk in 2017, dat Berghuis werd geraakt door een aansteker uit het publiek. Werd gewoon doorgespeeld (vgm kreeg Berghuis geel omdat hij boos reageerdequote:Op woensdag 5 april 2023 23:12 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dat dus. Gebeurt zo vaak. Alleen nu wordt er gewoon iemand geraakt en gaat bloeden.
Ook goed.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat maakt Z uniek? Dan moet je alle parterrevakken sluiten.
Ik dacht dat er ook mensen met een normaal verstand in de Kuip zittenquote:Op woensdag 5 april 2023 23:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook. Hier in de buurt is een 70-jarige vrouw in elkaar geslagen en waarschijnlijk verkracht. Die heeft een tijd lang in de bosjes gelegen totdat ze onderkoeld is geraakt omdat meerdere mensen hebben gezien dat er iets in de bosjes gebeurde, maar niemand de moeite nam om te gaan kijken of de politie te bellen want in die bosjes staan altijd dealers en is er altijd gedoe. Gehandhaafd wordt er toch niet.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, en dat gaat dus niet gebeuren. Niet alleen bij ons, maar overal. Individuen aanpakken en straffen (en hoe je die gaat straffen mag wel eens wat aan gedaan worden), verder mee leven.
En het mooie(lees: trieste) is dat het alleen maar verder uit hand gaat lopen. Niet alleen bij Feyenoord, maar overal.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:14 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Klopt. Het tolereren van opgefokt gedrag, de winst ervan en het gebrek aan consequenties doordat er geen handhaving is is een breed maatschappelijk probleem.
Daar heb ik dan weer geen enkel twijfel over. Dit team zou juist alles willen doen om zich te revancheren. Maar ik snap dat jij graag wilt dat Feyenoord verliest gezien je gejank van de elke week.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:08 schreef Pistolero het volgende:
Ik wens Arne trouwens heel veel succes om het allemaal weer op de rit te krijgen voor zondag en het slot(haha) van de competitie.
Klopt, daarom is het zo selectief. Prima als dit het startpunt is voor zwaardere straffen. Maar denk het niet.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet nog bij Ajax-Feyenoord, ik denk in 2017, dat Berghuis werd geraakt door een aansteker uit het publiek. Werd gewoon doorgespeeld (vgm kreeg Berghuis geel omdat hij boos reageerde). Aan de andere kant was ik daar ook echt ziedend over.
Maar goed ik ben al heel lang klaar met het doorgaans lichte straffen voor gooien op het veld, dus ergens is dit ook wel terecht. Het zou niet zo normaal moeten zijn. Alleen heb ik ergens het gevoel dat de verantwoordelijkheid weer bij mij wordt gelegd als Feyenoord-supporter, terwijl ik mij gewoon gedraag. En dat ik hier uiteindelijk voor moet boeten. Terwijl ik net als 49.000 anderen niks aan kan doen aan deze kutorganisatie en aan één zo’n leip.
Dit dus, zou niet weten hoe de clubleiding of de supporters onderling dit zouden kunnen oplossenquote:Op woensdag 5 april 2023 23:14 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Klopt. Het tolereren van opgefokt gedrag, de winst ervan en het gebrek aan consequenties doordat er geen handhaving is is een breed maatschappelijk probleem.
Ben ook bang dat het in de competitie net iets minder wordt qua scherpte. Niet door vanavond maar door de riante voorsprong.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Klopt.. je geeft het zelf weg. Ik was er al bang voor, tegen NEC was het precies hetzelfde.. als je in zo'n wedstrijdje maar net iets minder bent qua instelling dan in de competitie, dan krijg je dit soort debiele goals om je oren.
Het zegt genoeg over het probleem in de eigen cultuur. Dat moet echt eens afgelopen zijn, want het schaadt de club al zo lang en zo raak je ook nog eens je beste trainer ooit kwijt. Moet je je eens voorstellen dat dit tegen AS Roma had gebeurd, dan was je misschien uitgesloten van de rest van het toernooi oid.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als er ook dit soort taferelen gaan plaatsvinden in Europese wedstrijden heb je echt een krankzinnig groot probleem. Lekker een paar seizoenen uitsluiting genot.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:15 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze er nog iets mee voordat ze tegen die zuigers van Mourinho moeten spelen die ook uit dit vaatje gaan tappen gegarandeerd.
Klappen zal wel niet stoer zijn, daarnaast zijn sommigen zo ver heen dat ze amper meer door hebben dat er daadwerkelijk mensen op het veld staan.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als je ook maar een klein beetje fatsoen in je flikker had gehad dan had je geklapt toen hij het veld af ging.
Maarja, dat stadium zijn we allang voorbij qua volk op de tribune.
Dit soort post is precies waar het mis gaat met de maatschappij en net zo tokkie achtig als die figuren in een stadion. Lekker wijzen naar 1 club, terwijl het bij elke club gebeurt (dit seizoen tal voorbeelden) het is een maatschappelijk probleem. Maar lekker stoken en wijzenquote:Op woensdag 5 april 2023 23:19 schreef opgebaarde het volgende:
Tsja. Zo is de feyenoord supporter. Kan zich bij een gemiddelde Europese uitwedstrijd ook niet gedragen. Ook je kapot te schamen.
Morgen over tot de orde van de dag. Gaat toch niet veranderen
Precies dit soort oplossingen dragen enkel bij aan het probleem. Langere rijen wat enkel meer onrust oplevert, en de enkele kwaadwillende die een aansteker wil gooien komt er toch wel door hoor.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:22 schreef Pleun2011 het volgende: Hoog tijd om alle supporters bij de ingang nog eens wat steviger te fouilleren bij hun balletjes om alle aanstekers eruit te vissen.
Jup. Het is bij alle clubs zo.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Dit soort post is precies waar het mis gaat met de maatschappij en net zo tokkie achtig als die figuren in een stadion. Lekker wijzen naar 1 club, terwijl het bij elke club gebeurt (dit seizoen tal voorbeelden) het is een maatschappelijk probleem. Maar lekker stoken en wijzen
quote:Op woensdag 5 april 2023 23:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Overigens is de verontwaardiging over wat er vanavond is gebeurd wel wat selectief als je bedenkt dat aanstekers al sinds mensenheugenis op het veld worden gegooid. Helaas is het nu een keer raak. Hoog tijd om alle supporters bij de ingang nog eens wat steviger te fouilleren bij hun balletjes om alle aanstekers eruit te vissen.
Klopt helemaal. Het is, maar dat mag je niet echt zeggen soms, een veel breder (breder dan het voetbal) probleem aan het worden sinds een jaar of 10. Wat je zegt is daar wel een mooi voorbeeld van.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:19 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook. Hier in de buurt is een 70-jarige vrouw in elkaar geslagen en waarschijnlijk verkracht. Die heeft een tijd lang in de bosjes gelegen totdat ze onderkoeld is geraakt omdat meerdere mensen hebben gezien dat er iets in de bosjes gebeurde, maar niemand de moeite nam om te gaan kijken of de politie te bellen want in die bosjes staan altijd dealers en is er altijd gedoe. Gehandhaafd wordt er toch niet.
De standaard van de maatschappij is heel laag gezonken.
Dan moeten Ajacieden zichzelf ook niet zo noemen en het joodse imago cultiveren. Ajax heeft niks met Israël te maken.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:24 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
En dat gedoe over "joden" mag ook wel eens kappen.
Dat zeg ik niet. Bij feyenoord genoeg tuig, 20 jaar een seizoenkaart gehad. Maar jij wijst alleen naar Feyenoord, terwijl het de afgelopen weken gebeurt bij Groningen, Cambuur en PSV. Wat mij betreft keihard straffen, ook die bij Feyenoord. Maar noem dat het hele probleemquote:Op woensdag 5 april 2023 23:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jup. Het is bij alle clubs zo.
Misschien is het daar nog wel veel erger.
Eigenlijk gebeurt er bij feyenoord nooit wat. Wordt internationaal geroemd om de cultuur en vriendelijke ambiance, de supporters zijn een voorbeeld voor allen. Zoals de Ieren. Geen onvertogen woord, nooit ongemak, altijd een feestje
Even los van het sentiment denk ik dat het ook wel mis had kunnen gaan tegen iedere andere club vanavond in een (bijvoorbeeld) Europees potje. Te veel politie, te veel onrust, een tegenstander die met een beetje mazzel voorkomt en enorm gaat zuigen. Het was een nogal heetgebakerde frustratie-avond.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:24 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
We moeten sowieso eens stoppen met het romantiseren en cultiveren van rechtstreekse haat jegens Ajax. Als je hoopt dat je medemens flink geblesseerd raakt omdat die voor Ajax is ben je al niet goed bij je hoofd, maar als een (kleine) groep daar ook nog eens naar gaat handelen zijn we al helemaal de weg kwijt. Dat komt allemaal doordat de rivaliteit een eigen leven is gaan leiden en extremisme wordt verheerlijkt als clubliefde. Doe gewoon normaal, het is voetbal. En dat gedoe over "joden" mag ook wel eens kappen.
In plaats van, alwéér, te wijzen naar Ajax kan je daar ook zelf mee beginnen heh? Ongeacht van hoe die Ajacieden zichzelf blijven noemen.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dan moeten Ajacieden zichzelf ook niet zo noemen en het joodse imago cultiveren. Ajax heeft niks met Israël te maken.
Precies. De vraag is: hoe houden we niet de aanstekers maar de mensen die ze willen gooien uit het stadion. En hoe zorgen we dat de groep mensen in de station opnieuw overal een normale energie krijgt?quote:Op woensdag 5 april 2023 23:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies dit soort oplossingen dragen enkel bij aan het probleem. Langere rijen wat enkel meer onrust oplevert, en de enkele kwaadwillende die een aansteker wil gooien komt er toch wel door hoor.
Ajax zal daarin ook mee moeten denken inderdaad.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dan moeten Ajacieden zichzelf ook niet zo noemen en het joodse imago cultiveren. Ajax heeft niks met Israël te maken.
Ali ving een biertje in die frituurpan, schei toch uit, hersenlozen heb je overal. Er wordt gewoon niet opgetreden, dat is het probleem.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jup. Het is bij alle clubs zo.
Misschien is het daar nog wel veel erger.
Eigenlijk gebeurt er bij feyenoord nooit wat. Wordt internationaal geroemd om de cultuur en vriendelijke ambiance, de supporters zijn een voorbeeld voor allen. Zoals de Ieren. Geen onvertogen woord, nooit ongemak, altijd een feestje
Klinkt als een wedstrijd tegen AS Roma volgende week.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Even los van het sentiment denk ik dat het ook wel mis had kunnen gaan tegen iedere andere club vanavond in een (bijvoorbeeld) Europees potje. Te veel politie, te veel onrust, een tegenstander die met een beetje mazzel voorkomt en enorm gaat zuigen. Het was een nogal heetgebakerde frustratie-avond.
Ah, te veel politie...quote:Op woensdag 5 april 2023 23:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Even los van het sentiment denk ik dat het ook wel mis had kunnen gaan tegen iedere andere club vanavond in een (bijvoorbeeld) Europees potje. Te veel politie, te veel onrust, een tegenstander die met een beetje mazzel voorkomt en enorm gaat zuigen. Het was een nogal heetgebakerde frustratie-avond.
Gaat helemaal goed komen!quote:Op woensdag 5 april 2023 23:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klinkt als een wedstrijd tegen AS Roma volgende week.
Teveel politie.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je goed keek, zag je meerdere aanstekers, deze ging toevallig raak, had trouwens ook net zo goed een Feyenoorder kunnen raken. Hoe dan ook, het is niet één iemand, het gebeurt elke wedstrijd en het moet echt kappen. Vorige keer al tegen Lazio stipte ik ook aan dat dat gedoe met dingen gooien moet stoppen en ook niet als grappig moet worden gezien. Maar dat werd door veel medefokkers niet in dank afgenomen. Ja, veel clubs hebben een probleem, maar dit gebeurt toch echt wel vaker bij Feyenoord. Onze supporters kunnen geweldig zijn, maar er zijn er veel meer dan een paar die volledige idioten zijn.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:25 schreef alopio het volgende:
Ook walgelijk, wij draaien een fantastisch positief seizoen. Goed voetbal, goede sfeer. En dit gaat dus nu weken over dit incident door die randdebiel. Wat hoop ik zo dat die mongool nooit meer in de Kuip komt
Antivoetbal is niet verboden, we zijn erin meegegaan en daarom hebben we verloren.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Toch een hele, hele kleine nuance. Hoe kan je als KNVB een scheidsrechter als Lindman ofzo aanstellen. Heb nog nooit van de beste man gehoord. Heeft 0 overwicht, laat het pure antivoetbal van Ajax gewoon toe en laat het op het veld volledig ontsporen. Dat slaat over op het publiek en dan heb je maar 1 doorgesnoven tokkie nodig, en die was er vandaag helaas.
Stel een fatsoenlijke scheidsrechter met overwicht aan en dit gebeurt niet.
Conclusie is en blijft wel dat gooien enorm tokkie is natuurlijk. Erger me daar sowieso altijd aan.
Ja, was tot op het station te horenquote:Op woensdag 5 april 2023 23:27 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik begreep dat er een dj vooraf ook liep te hamassen?
Regelt Joris wel.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:31 schreef M.Melandri het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)d-berghuis~a46ab464/
Neem aan dat er nu ook geen straf gaat volgen.
Er waren er meerderen ja. Maar 20 aansteker is 20 teveel, maar nog altijd meer goede dan kwade in het stadion. Wat mij betreft elke gooier (ook die mis waren) opsporen en jarenlang weren. Hard optredenquote:Op woensdag 5 april 2023 23:31 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als je goed keek, zag je meerdere aanstekers, deze ging toevallig raak, had trouwens ook net zo goed een Feyenoorder kunnen raken. Hoe dan ook, het is niet één iemand, het gebeurt elke wedstrijd en het moet echt kappen. Vorige keer al tegen Lazio stipte ik ook aan dat dat gedoe met dingen gooien moet stoppen en ook niet als grappig moet worden gezien. Maar dat werd door veel medefokkers niet in dank afgenomen. Ja, veel clubs hebben een probleem, maar dit gebeurt toch echt wel vaker bij Feyenoord. Onze supporters kunnen geweldig zijn, maar er zijn er veel meer dan een paar die volledige idioten zijn.
Ja dat is waar, het gebeurt overal. Ik ga inmiddels wat langer mee en elke spannende Europacupavond van Feyenoord houd ik mijn hard vast, al sinds decennia voor corona e.d.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Bij feyenoord genoeg tuig, 20 jaar een seizoenkaart gehad. Maar jij wijst alleen naar Feyenoord, terwijl het de afgelopen weken gebeurt bij Groningen, Cambuur en PSV. Wat mij betreft keihard straffen, ook die bij Feyenoord. Maar noem dat het hele probleem
Bizar.quote:
Toen ik nog naar de Kuip ging wel eens meegemaakt dat je voor het roepen van hamas al een agent in je nek had hangen en een stadionverbod kreeg.quote:
Ik heb zelden zo'n rustige sfeer vóór een wedstrijd meegemaakt. Het ging fout omdatquote:Op woensdag 5 april 2023 23:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zorgt juist voor onrust ja. Wordt vaker geopperd, maar door mensen als beesten te behandelen gaan ze zich ook zo gedragen. Terwijl voor die ene gek die met een aansteker gooit niet echt veel politie nodig is natuurlijk.quote:
Ja wtf was dat?? Dat hoorde ik ook, ik dacht dat het een gek met een luidspreker was.quote:
1 aansteker die raaktquote:Op woensdag 5 april 2023 23:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zorgt juist voor onrust ja. Wordt vaker geopperd, maar door mensen als beesten te behandelen gaan ze zich ook zo gedragen. Terwijl voor die ene gek die met een aansteker gooit niet echt veel politie nodig is natuurlijk.
Probleem is dat ze alles te veel gaan organiseren waardoor het juist onveilig werd. Vandaag werden heel de tijd ingangen/uitgangen geblokkeerd door politie waardoor het ontzettend gevaarlijk werd, dat maakte bepaalde supporters onrustig, daar reageren mensen op etc waardoor er een opgefokt sfeertje ontstaat. Het is typisch Nederland: door in problemen te denken ontstaan er juist problemen.
De politie staat daar voor de veiligheid van iedereen maar het gros van die debieltjes is ervan overtuigd dat de politie wil provoceren, een bijzondere achterlijke denkwijze, gepaard met kreten als ACAB, hersenloos gedoe.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zorgt juist voor onrust ja. Wordt vaker geopperd, maar door mensen als beesten te behandelen gaan ze zich ook zo gedragen. Terwijl voor die ene gek die met een aansteker gooit niet echt veel politie nodig is natuurlijk.
Probleem is dat ze alles te veel gaan organiseren waardoor het juist onveilig werd. Vandaag werden heel de tijd ingangen/uitgangen geblokkeerd door politie waardoor het ontzettend gevaarlijk werd, dat maakte bepaalde supporters onrustig, daar reageren mensen op etc waardoor er een opgefokt sfeertje ontstaat. Het is typisch Nederland: door in problemen te denken ontstaan er juist problemen.
Dit soort momenten zijn precies de dagen dat ik het niet meer leuk vond om naar wedstrijden te gaan.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Deels waar. Want net als die waterkanonnen, is nergens voor nodig en creëert alleen maar dat burgeroorlog gevoel. 35 mensen die een aansteker gooien heb je geen peloton ME voor nodig, die hou je niet tegen met politie. Kan je alleen voorkomen door gedragsverandering en door heeeeel hard te straffen. Laten we eens starten met als je überhaupt maar iets op het veld gooit (beker bier) je 5 jaar SV krijgt. Met cameras kunnen ze alles terugzien.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, de politie, hierboven de aanstelling van de scheids en we moeten niet vergeten dat Klaassen theater speelde. Supporters waren boos op Aboutaleb, omdat hij geen uitsupporters wilde toestaan, maar op deze manier zijn we hard op weg naar helemaal geen toeschouwers tijdens een klassieker.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Teveel politie.Zie je wel, het ligt altijd aan een ander...
Ik vond het in de rij ontzettend onrustig worden juist. Werd er zelf ook eng van. Het loopt niet door, waardoor sommige supporters boos/gefrustreerd raken, en dan bizar veel politie er om heen waardoor je bang wordt dat die er op in gaan slaan. Daar begint het al.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb zelden zo'n rustige sfeer vóór een wedstrijd meegemaakt. Het ging fout omdat
- Ajax
- Vroege achterstand (en daarna vroege achterstand in de 2e helft)
- Het tijdrekken en antivoetbal
- Geen netten (of leeg vak) op Z
-
Maar een waterkanon is gewoon niet nodig, dat fokt de sfeer juist opquote:Op woensdag 5 april 2023 23:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De politie staat daar voor de veiligheid van iedereen maar het gros van die debieltjes is ervan overtuigd dat de politie wil provoceren, een bijzondere achterlijke denkwijze, gepaard met kreten als ACAB, hersenloos gedoe.
Wat was het theater van Klaassen?quote:Op woensdag 5 april 2023 23:41 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, de politie, hierboven de aanstelling van de scheids en we moeten niet vergeten dat Klaassen theater speelde. Supporters waren boos op Aboutaleb, omdat hij geen uitsupporters wilde toestaan, maar op deze manier zijn we hard op weg naar helemaal geen toeschouwers tijdens een klassieker.
Nee, het gaat fout omdatquote:Op woensdag 5 april 2023 23:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb zelden zo'n rustige sfeer vóór een wedstrijd meegemaakt. Het ging fout omdat
- Ajax
- Vroege achterstand (en daarna vroege achterstand in de 2e helft)
- Het tijdrekken en antivoetbal
- Geen netten (of leeg vak) op Z
-
Wat een onzin. Gedraag je gewoon debiel. Dan is die politie niet nodig.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We moeten niet doen of het bij Feyenoord erger is dan bij andere clubs. Aanstekers en andere zooi worden overal gegooid. Alleen is het nu een keer raak. Pech voor ons. Is het kwalijk gedrag..tuurlijk. Kan je het uitbannen? Dat denk ik niet. In een vol stadion is er altijd wel eentje die zich niet in de hand heeft.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Teveel politie.Zie je wel, het ligt altijd aan een ander...
Nooit last van gehad maar ja, ik ben dan ook geen hersenloze debiel.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:41 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar een waterkanon is gewoon niet nodig, dat fokt de sfeer juist op
Ook het blokkeren van ingangen en uitgangen, dat is echt levensgevaarlijk. Daar kan Liverpool over mee pratenquote:Op woensdag 5 april 2023 23:41 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar een waterkanon is gewoon niet nodig, dat fokt de sfeer juist op
Ja maar die zitten er elke week. Als je 3-0 voor staat bij rust of een andere tegenstander gaat het niet mis. Gurney deed alsof aan de politie vooraf lagquote:Op woensdag 5 april 2023 23:43 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, het gaat fout omdat
-haat + idioten
Maar die gozer gooit dat aanstekertje niet omdat ie zo opgefokt was omdat er wat ingangen en uitgangen geblokkeerd waren.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook het blokkeren van ingangen en uitgangen, dat is echt levensgevaarlijk. Daar kan Liverpool over mee pratenen destijds werd ook de schuld gegeven aan de supporters.
Dat was echt walgelijk slecht geregeld vanavond. Ik stond godverdomme een uur in de rij. Was echt net op tijd binnen.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het in de rij ontzettend onrustig worden juist. Werd er zelf ook eng van. Het loopt niet door, waardoor sommige supporters boos/gefrustreerd raken, en dan bizar veel politie er om heen waardoor je bang wordt dat die er op in gaan slaan. Daar begint het al.
Als de supporters zich gewoon gedragen wat schijnbaar bij jullie niet lukt is het überhaupt niet nodigquote:Op woensdag 5 april 2023 23:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook het blokkeren van ingangen en uitgangen, dat is echt levensgevaarlijk. Daar kan Liverpool over mee pratenen destijds werd ook de schuld gegeven aan de supporters.
Camera's in alle vakken en de daders een stadionverbod opleggen + aangifte bij de politie. Dan kom je al een heel eind.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
We moeten niet doen of het bij Feyenoord erger is dan bij andere clubs. Aanstekers en andere zooi worden overal gegooid. Alleen is het nu een keer raak. Pech voor ons. Is het kwalijk gedrag..tuurlijk. Kan je het uitbannen? Dat denk ik niet. In een vol stadion is er altijd wel eentje die zich niet in de hand heeft.
Je mag hier wel degelijk mijn verhaal aannemen hoor.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja maar die zitten er elke week. Als je 3-0 voor staat bij rust of een andere tegenstander gaat het niet mis. Gurney deed alsof aan de politie vooraf lag
Lekker selectief lezen, iedereen hier legt de schuld bij de debielen die gooien. Maar als je constructief een oplossing wil moet je in meerdere opties denken. Een daarvan is deëscaleren, waarom 2 warerkannonen? Je fokt zo de sfeer bij bepaalde lieden op terwijl dat totaal niet nodig is. Is het goed dat mensen zich zo laten opfokken? Nee, maar waarom dat doen als het toch geen meerwaarde heeft om die dingen neer te zetten.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:41 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, de politie, hierboven de aanstelling van de scheids en we moeten niet vergeten dat Klaassen theater speelde. Supporters waren boos op Aboutaleb, omdat hij geen uitsupporters wilde toestaan, maar op deze manier zijn we hard op weg naar helemaal geen toeschouwers tijdens een klassieker.
Iemand eerder in het topic vond het maar raar dat hij het veld verliet en nam aan dat 'ze er een loopje mee namen' of zoiets.quote:
Het begon natuurlijk al met dat absurde vuurwerk, dat zijn ook van die "ik heb de grootste" momenten waar niemand op zit te wachten.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tuurlijk is het bij jullie erger. Die agressieve sfeer is uniek.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
We moeten niet doen of het bij Feyenoord erger is dan bij andere clubs. Aanstekers en andere zooi worden overal gegooid. Alleen is het nu een keer raak. Pech voor ons. Is het kwalijk gedrag..tuurlijk. Kan je het uitbannen? Dat denk ik niet. In een vol stadion is er altijd wel eentje die zich niet in de hand heeft.
Ik ben het simpelweg niet met je eens, kan toch?quote:Op woensdag 5 april 2023 23:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je mag hier wel degelijk mijn verhaal aannemen hoor.
Ik ook niet, maar normalisatie helpt. Wel vaak in het verleden meegemaakt dat politie inzet onrust veroorzaakt, ook bij normale supporters.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nooit last van gehad maar ja, ik ben dan ook geen hersenloze debiel.
Dat mag ook niet, levensgevaarlijkquote:Op woensdag 5 april 2023 23:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was de scheids die dat besloot of bedoel je bij z'n wissel?quote:Op woensdag 5 april 2023 23:46 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Iemand eerder in het topic vond het maar raar dat hij het veld verliet en nam aan dat 'ze er een loopje mee namen' of zoiets.
Nee, na echt decennia van gezeik kun je echt niet stellen dat het door de politie komt, die staan er juist omdat het zo vaak mis gaat.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:45 schreef alopio het volgende:
[..]
Lekker selectief lezen, iedereen hier legt de schuld bij de debielen die gooien. Maar als je constructief een oplossing wil moet je in meerdere opties denken. Een daarvan is deëscaleren, waarom 2 warerkannonen? Je fokt zo de sfeer bij bepaalde lieden op terwijl dat totaal niet nodig is. Is het goed dat mensen zich zo laten opfokken? Nee, maar waarom dat doen als het toch geen meerwaarde heeft om die dingen neer te zetten.
Normalisatie rond een wedstrijd moet er meer komen en is een deel van de oplossing tegen dit soort excessen, naast hard straffen tegen iedereen die bv iets op het veld gooit
Het is indirect wel allebei een gevolg van hetzelfde probleem. In plaats van het als een maatschappelijk probleem beschouwen en selectief de raddraaiers zwaar gaan straffen wordt het probleem gelegd bij het overgrote meerendeel die zich wel gedraagt.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar die gozer gooit dat aanstekertje niet omdat ie zo opgefokt was omdat er wat ingangen en uitgangen geblokkeerd waren.
Kom eens met een oplossing dan ?quote:Op woensdag 5 april 2023 23:48 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, na echt decennia van gezeik kun je echt niet stellen dat het door de politie komt, die staan er juist omdat het zo vaak mis gaat.
Kijk weer een reactie die aantoont dat het probleem dus overal zit. Jullie jullie jullie..quote:Op woensdag 5 april 2023 23:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als de supporters zich gewoon gedragen wat schijnbaar bij jullie niet lukt is het überhaupt niet nodig
Jammer dat mensen zich niet kunnen gedragen bedoel je natuurlijkquote:Op woensdag 5 april 2023 23:49 schreef Maastoren het volgende:
Jammer dat het niet gewoon over het voetbal kan gaan.
Feyenoord heeft een top seizoen en komende weken kan alleen maar hier over worden gesproken.
Euthanasie.quote:
Ik waardeer eigenlijk niet zo dat als ik zeg dat ik de situatie in de rij onveilig vond georganiseerd je doet alsof ik mij aanstel ja.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben het simpelweg niet met je eens, kan toch?
Waarom moet er zoveel politie aanwezig zijn als er geen uitsupporters zijn?quote:Op woensdag 5 april 2023 23:48 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, na echt decennia van gezeik kun je echt niet stellen dat het door de politie komt, die staan er juist omdat het zo vaak mis gaat.
Het komt niet DOOR de politie, maar het anders inzetten kan wel een deel van de oplossing vam het probleem zijn. Maar goed, als je nooit in een stadion komt weet je ook niet dat je bij voorhand al als tuig wordt behandeld. Heb vaak genoeg gezien dat ook mensen van 70+ uit het niets een wapenstol in de rug kregen.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:48 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik zou het niet over andere clubs trekken, want zoals ik al zei de organisatie vanuit Feyenoord en de gemeente Rotterdam was vandaag echt wanstaltig.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Kijk weer een reactie die aantoont dat het probleem dus overal zit. Jullie jullie jullie..
Nee het is OVERAL. Bij ons, bij Ajax, bij PSV, bij Groningen, Maar nee lekker wijzen, lekker stoken,
Eens..quote:Op woensdag 5 april 2023 23:51 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Waarom moet er zoveel politie aanwezig zijn als er geen uitsupporters zijn?
Natuurlijk moet er wel wat politie aanwezig zijn, maar het de aantallen die ik afgelopen klassiekers heb gezien zijn buitensporig.
We moeten ons afvragen waarom andere landen wel op fatsoenlijke wijze dit soort evenementen kunnen organiseren en wij in NL niet.
Het is niet een debiel, een debiel gooide raak vandaag.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou het niet over andere clubs trekken, want zoals ik al zei de organisatie vanuit Feyenoord en de gemeente Rotterdam was vandaag echt wanstaltig.
Wel met je eens dat die ‘jullie’-reflex zo vermoeiend is. Ik draag geen verantwoordelijkheid over die ene debiel, behandel mij dan ook niet zo.
Ja joh, bij jullie wordt niets gegooid, worden er geen spelers aangevallen etc. Het is diepgeworteld omdat er geen respect meer voor gezag is.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als de supporters zich gewoon gedragen wat schijnbaar bij jullie niet lukt is het überhaupt niet nodig
Hoe wil je dat regelen dan?quote:
Die organisatie is al jaren kut. Totaal overtrokken. En die debielen die aanstekers gooien stop je daar toch niet mee. Los dat eens op, straf dat eens hard af. Zoals hierboven al vermeld, triest dat in Nederland dot niet georganiseerd kan worden. Probleem is dis tweeledig, bij de supporters die dit doen en bij de overheid/instanties die hier geen oplossing voor hebben en kunnen stoppen behalve onzinnig een halve politie eenheid neerzetten (wat dus niet helpt)quote:Op woensdag 5 april 2023 23:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou het niet over andere clubs trekken, want zoals ik al zei de organisatie vanuit Feyenoord en de gemeente Rotterdam was vandaag echt wanstaltig.
Wel met je eens dat die ‘jullie’-reflex zo vermoeiend is. Ik draag geen verantwoordelijkheid over die ene debiel, behandel mij dan ook niet zo.
Noem eens een paar landen dan buiten Noord-Korea.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:51 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Waarom moet er zoveel politie aanwezig zijn als er geen uitsupporters zijn?
Natuurlijk moet er wel wat politie aanwezig zijn, maar het de aantallen die ik afgelopen klassiekers heb gezien zijn buitensporig.
We moeten ons afvragen waarom andere landen wel op fatsoenlijke wijze dit soort evenementen kunnen organiseren en wij in NL niet.
Oh eens hoor bij Ajax doen ze het net zo goed maar dat heeft hier nu niets mee te maken natuurlijkquote:Op woensdag 5 april 2023 23:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja joh, bij jullie wordt niets gegooid, worden er geen spelers aangevallen etc. Het is diepgeworteld omdat er geen respect meer voor gezag is.
Klopt, het zijn er helaas meer. Net zoals bij elke club. Start als clubs, knvb en overheid dus eens met hard straffen. Ook al is het een beker bierquote:Op woensdag 5 april 2023 23:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is niet een debiel, een debiel gooide raak vandaag.
Ook politie-inzet kan gevaar veroorzaken, zoals ik al eerder noemde Hillsborough is hier het beste voorbeeld van. De UK heeft het hooliganprobleem gek genoeg opgelost door juist minder politie inzet te gebruiken, of misschien beter gezegd: hem anders in te zetten. Niet bij het stadion waar iedereen er ‘last’ van heeft, maar bij het bureau om meldplicht na te laten leven voor mensen met een stadionverbod.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:48 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dom volk.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:56 schreef fetX het volgende:
We gaan weer lekker jij bakken naar elkaar. Dat is altijd zo zielig bij deze discussie.
Als het alleen bij Feyenoord een probleem zou zijn dan was het makkelijk opgelost.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jammer dat mensen zich niet kunnen gedragen bedoel je natuurlijk
Eigenlijk wel, want het is een maatschappelijk probleem, groningen laatst, psvquote:Op woensdag 5 april 2023 23:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh eens hoor bij Ajax doen ze het net zo goed maar dat heeft hier nu niets mee te maken natuurlijk
Mag toch hopen van niet zeg.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:34 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Wtf, ingehuurd door Feyenoord?
Ja maar dit wil niemand horen. Meer politie, lege tribunes, waterkanonnenquote:Op woensdag 5 april 2023 23:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook politie-inzet kan gevaar veroorzaken, zoals ik al eerder noemde Hillsborough is hier het beste voorbeeld van. De UK heeft het hooliganprobleem gek genoeg opgelost door juist minder politie inzet te gebruiken, of misschien beter gezegd: hem anders in te zetten. Niet bij het stadion waar iedereen er ‘last’ van heeft, maar bij het bureau om meldplicht na te laten leven voor mensen met een stadionverbod.
Dit ook. Ook gedrag naar de scheidsrechter. De spelers zijn een voorbeeld, jonge spelers van amateurs gaan dit nadoen. Verhuftering van de samenlevingquote:Op woensdag 5 april 2023 23:59 schreef Vis1980 het volgende:
Maar ook spelers. Opstootjes moeten harder bestraft worden en onsportief gedrag ook. Buiten deze wedstrijd om zie ik bijna elke club constant met elkaar ruziën, in bijna elk land. Bij andere sporten zie je dat minder of staan er hogere straffen op.
Als je je koppie er als professional er al niet bij kan houden, waarom denk je dat idiote mafklappers dat dan wel kunnen?
Ik ben bij Dortmund-Bayern geweest. Daar lopen supporters van beide clubs door elkaar zonder incidenten. Ook weinig politie aanwezig.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Noem eens een paar landen dan buiten Noord-Korea.
Nou ja dat dus. Fijn dat er ook bij Feyenoord nog mensen zijn met enig verstandelijk vermogen.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De politie staat daar voor de veiligheid van iedereen maar het gros van die debieltjes is ervan overtuigd dat de politie wil provoceren, een bijzondere achterlijke denkwijze, gepaard met kreten als ACAB, hersenloos gedoe.
Rotterdam is het Napels van Noord Europa.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:01 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik ben bij Dortmund-Bayern geweest. Daar lopen supporters van beide clubs door elkaar zonder incidenten. Ook weinig politie aanwezig.
Heizel en Hillsborough was de munitie om een hele goede voetbalwet in te voeren, Met onze voetbalwet kan Justitie nauwelijks optreden. De gevolgen van wangedrag in Engeland zijn door die wet zeer ingrijpend.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook politie-inzet kan gevaar veroorzaken, zoals ik al eerder noemde Hillsborough is hier het beste voorbeeld van. De UK heeft het hooliganprobleem gek genoeg opgelost door juist minder politie inzet te gebruiken, of misschien beter gezegd: hem anders in te zetten. Niet bij het stadion waar iedereen er ‘last’ van heeft, maar bij het bureau om meldplicht na te laten leven voor mensen met een stadionverbod.
Dat is waar en ook daar worden steeds meer maatregelen genomen, waaronder een vuurwerkverbod. Maar in dit geval gaat het om een plek, waar bijna wekelijks tienduizenden mensen samenkomen, ja dat vergt veel crowd control en vereist veiligheidsmaatregelen. Op oudejaarsavond komt de ME schoonmaken, in een stadion gaat dat niet.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:02 schreef Maastoren het volgende:
Elke jaarwisseling is half Nederland een oorlogsgebied. Laten we alsjeblieft niet doen alsof dit soort dingen alleen bij voetbal gebeuren.
Klopt, maar ook dat is geen oplossing waarmee je het voorkomt:quote:Op donderdag 6 april 2023 00:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Heizel en Hillsborough was de munitie om een hele goede voetbalwet in te voeren, Met onze voetbalwet kan Justitie nauwelijks optreden. De gevolgen van wangedrag in Engeland zijn door die wet zeer ingrijpend.
Ik ontken dat niet, maar ik vind het onzin dat er om die reden aanstekers gegooid zouden gooien.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik waardeer eigenlijk niet zo dat als ik zeg dat ik de situatie in de rij onveilig vond georganiseerd je doet alsof ik mij aanstel ja.
quote:Op donderdag 6 april 2023 00:03 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Op geen enkele manier anders, alleen in Amsterdam kunnen ze wat minder mikken.
Klopt ja, het gedrag van steeds meer mensen is ronduit stuitend.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:02 schreef Maastoren het volgende:
Elke jaarwisseling is half Nederland een oorlogsgebied. Laten we alsjeblieft niet doen alsof dit soort dingen alleen bij voetbal gebeuren.
Die ene beker bier bedoel je? Ook totale onzin natuurlijk.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:03 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Jij kan niet zo goed tellen geloof ik.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die ene beker bier bedoel je? Ook totale onzin natuurlijk.
Tellen is niet je sterkste puntquote:Op donderdag 6 april 2023 00:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die ene beker bier bedoel je? Ook totale onzin natuurlijk.
En het applaus toen dat kneusje uit het publiek werd gehaald.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:08 schreef XSbig het volgende:
Het enige goede wat ik gezien heb vanavond was dat een aantal supporters diegene corrigeerde die het na de staking toch nog nodig vond een biertje op de Ajax dugout te gooien.
Toch maar eens aan een ander vak denken dan Z4. Je ziet haast niks aan de andere kant van het veld en er staan bijna alleen maar dronken pubers.
Klopt maar die gozer stond snel voor de rechter en is veroordeeld. Boete, taakstraf en jarenlang stadionverbod.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, maar ook dat is geen oplossing waarmee je het voorkomt:
Het is mentaliteits- of cultureel probleem. Als ze vuurwerk verbieden gaan brandweer en ambulance met iets anders bekogelen tijdens de jaarwisseling.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:05 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat is waar en ook daar worden steeds meer maatregelen genomen, waaronder een vuurwerkverbod. Maar in dit geval gaat het om een plek, waar bijna wekelijks tienduizenden mensen samenkomen, ja dat vergt veel crowd control en vereist veiligheidsmaatregelen. Op oudejaarsavond komt de ME schoonmaken, in een stadion gaat dat niet.
Maar er is dus geen of veel minder ME nodig. ME en die waterkanonnen zorgen er niet voor dat een paar debielen geen aansteker gooien, wel ervoor dat normale supporters zich in oorlogsgebied wanen.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:05 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat is waar en ook daar worden steeds meer maatregelen genomen, waaronder een vuurwerkverbod. Maar in dit geval gaat het om een plek, waar bijna wekelijks tienduizenden mensen samenkomen, ja dat vergt veel crowd control en vereist veiligheidsmaatregelen. Op oudejaarsavond komt de ME schoonmaken, in een stadion gaat dat niet.
Dat zal voor die gast vanavond niet veel anders zijn gok ik. Misschien dat de handhaving van dat stadionverbod daar wat beter is.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Klopt maar die gozer stond snel voor de rechter en is veroordeeld. Boete, taakstraf en jarenlang stadionverbod.
Ik zie geen aanstekers. Jij? Dan nog is dit ook gooien dat klopt, ook dat moet weg, maar ik vind het slap om nu te gaan wijzen dat het ergens anders ook gebeurt, het heeft de avond van veel Feyenoordsupporters behoorlijk verziekt.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:03 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Daar zijn ook rondom zo'n uitvak geen hoge hekken/netten maar ongeveer 1 steward per 5 supporters. Dan heb je een raddraaier er zo tussenuit gehaald.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Heizel en Hillsborough was de munitie om een hele goede voetbalwet in te voeren, Met onze voetbalwet kan Justitie nauwelijks optreden. De gevolgen van wangedrag in Engeland zijn door die wet zeer ingrijpend.
Jij hebt gelijk.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:03 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Het gebeurt overal helaas, dat is mijn punt. 15 jaar geleden werd het voor dit soort zooi niet eens gestaaktquote:Op donderdag 6 april 2023 00:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik zie geen aanstekers. Jij? Dan nog is dit ook gooien dat klopt, ook dat moet weg, maar ik vind het slap om nu te gaan wijzen dat het ergens anders ook gebeurt, het heeft de avond van veel Feyenoordsupporters behoorlijk verziekt.
Ligt eraan of Feyenoord stadionverboden gaat uitdelen nav dit 'incident'.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:31 schreef M.Melandri het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)d-berghuis~a46ab464/
Neem aan dat er nu ook geen straf gaat volgen.
Vertel dat ff aan dat kind die z'n vader kwijt was en vervolgens uit het niets een klap met een wapenstok kreeg van een ME'er en die er, toen we hem uiteindelijk weer bij zijn vader hadden weten te krijgen, ook nog eens getuige van moest zijn dat de ME zijn vader (die met zijn rug naar de ME stond en probeerde weg te komen) keihard aanpakte.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, denk maar aan die debiel bij PSV, die had al een stadionverbod.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zal voor die gast vanavond niet veel anders zijn gok ik. Misschien dat de handhaving van dat stadionverbod daar wat beter is.
Je hebt gelijk het waren er 4. Zoals ik zei ook dat is totale waanzin.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Tellen is niet je sterkste punt
Tel eens tot 8
Daarom met alle clubs afspreken, iets op het veld gooien is een SV. Dan leren er een hoop het al af hoorquote:Op donderdag 6 april 2023 00:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt gelijk het waren er 4. Zoals ik zei ook dat is totale waanzin.
Ik walg zo van dit soort figuren. Al maanden positief in het nieuws en door zon miskraam gaat het nu alleen maar weer hierover.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:13 schreef Scrummie het volgende:
Zonder die idioot hadden we gewoon in de finale gestaan.
Nouja. Op naar RKC thuis.
Permanent verbod graag.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:13 schreef alopio het volgende:
[..]
Daarom met alle clubs afspreken, iets op het veld gooien is een SV. Dan leren er een hoop het al af hoor
Dit denk ik dus ook. Waren de betere ploeg met de betere kansen al speelden we helemaal niet goed. Na de staking was het wel klaar.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:13 schreef Scrummie het volgende:
Het leek vandaag wel alsof we tegen RKC speelden. Een tegenstander die twee keer over de middellijn komt en er daarna alles aan doet om het spel stil te leggenquote:Op donderdag 6 april 2023 00:13 schreef Scrummie het volgende:
Ja precies. Vond ons inderdaad slecht, maar Ajax was nog slechter en scoort twee frommelgoals. Die gaan het nog heel erg lastig krijgen de komende wedstrijden.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit denk ik dus ook. Waren de betere ploeg met de betere kansen al speelden we helemaal niet goed. Na de staking was het wel klaar.
Eens.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Het leek vandaag wel alsof we tegen RKC speelden. Een tegenstander die twee keer over de middellijn komt en er daarna alles aan doet om het spel stil te leggen
Hopelijk was dit dus een goede generale
Vind het echt ongekend hoeveel kutgoals zij in de Kuip scoren. Eerder dit seizoen ook al.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja precies. Vond ons inderdaad slecht, maar Ajax was nog slechter en scoort twee frommelgoals. Die gaan het nog heel erg lastig krijgen de komende wedstrijden.
[..]
Eens.
Toch nog 1 snuifje voordat hij mee moest naar het bureau dus.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:18 schreef Vis1980 het volgende:
Er is nog iemand opgepakt met vuurwerk, die probeerde weg te rennen van de politie en hij is gearresteerd in het toilet.
matige speler jaquote:Op donderdag 6 april 2023 00:18 schreef Maastoren het volgende:
Zelden iemand zo slecht in zien vallen als Kasanwirjo. Mijn hemel.
Dilrosun?quote:Op donderdag 6 april 2023 00:18 schreef Maastoren het volgende:
Zelden iemand zo slecht in zien vallen als Kasanwirjo. Mijn hemel.
Wat ben jij voor halve zwakzinnige? Leer lezen.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:58 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wel knap geacteerd dan, dat bloedend hoofd, ik trapte erin.
Tja, kost je wellicht de dubbel. Maar alles wat nu telt is de schaal en Europa toch? Fuck die troostprijsquote:Op donderdag 6 april 2023 00:13 schreef Scrummie het volgende:
Tuurlijk (al zie ik het niet als troostprijs eigenlijk), maar Europa zie ik echt niet gebeuren. Gewoon kampioen worden dus.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:19 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Tja, kost je wellicht de dubbel. Maar alles wat nu telt is de schaal en Europa toch? Fuck die troostprijs
Stadion.quote:
Misschien moet je de holocaust er nog even bijslepen voor extra geloofwaardigheidspunten.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is gewoon een prijs, zeker als je van ajax kan winnen. Maar het is niet alleen het verliezen (wat kan) maar dat een positief seizoen qua sfeer en beeldvorming weer de prullenbak in gaat door die debielenquote:Op donderdag 6 april 2023 00:19 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Tja, kost je wellicht de dubbel. Maar alles wat nu telt is de schaal en Europa toch? Fuck die troostprijs
stukje overdrijvenquote:Op donderdag 6 april 2023 00:23 schreef alopio het volgende:
[..]
Het is gewoon een prijs, zeker als je van ajax kan winnen. Maar het is niet alleen het verliezen (wat kan) maar dat een positief seizoen weer de prullenbak in gaat door die debielen
quote:
Ook clubs, voetbal ook, gaan we korfballen.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens, laten we stadions verbieden.
(gebbetje)
wiequote:Op woensdag 5 april 2023 22:56 schreef Scrummie het volgende:
Oh yes, de mening van Dilan Yesilgoz op ESPN.
Degene die een aansteker gooit een permanent verbod.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en dan voorkom je voortaan dat een van de tientallen gegooide spullen een speler raakt?
Vind je? Komende weken gaat het weer alleen maar hierover. We zijn weer die hooliganclub. En ook onder de goede supporters is dit, want waarom weer een kansloze kutavond qua gedrag ipv een topsfeer met een mooi gezongen “Feyenoord wat gaan wij doen vandaag”quote:
O dat wilde ik niet direct impliceren eigenlijk, wel dat het vooraf al voor een opgefokt sfeertje zorgde. Ook bij mijzelf he. Door het hele gedoe in de rij kwam ik nogal onrustig het stadion in, om vervolgens in zo’n partij te belanden waardoor je eigenlijk geen seconde uit die onrust komt. Ben daar eigenlijk geen moment uitgekomen, tot aan de laatste 10 a 15 minuten van de wedstrijd. Daar begint het wel, ook bij zo’n debiel die het wél in zich heeft om met spullen te gaan smijten.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ontken dat niet, maar ik vind het onzin dat er om die reden aanstekers gegooid zouden gooien.
Welnee. Na het weekend is iedereen dit weer vergeten en hoor je er niks meer over.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:23 schreef alopio het volgende:
[..]
Het is gewoon een prijs, zeker als je van ajax kan winnen. Maar het is niet alleen het verliezen (wat kan) maar dat een positief seizoen qua sfeer en beeldvorming weer de prullenbak in gaat door die debielen
Ik voorspel Kamervragen morgen.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Welnee. Na het weekend is iedereen dit weer vergeten en hoor je er niks meer over.
Tot het volgende incident.
hysterisch gelulquote:Op donderdag 6 april 2023 00:27 schreef alopio het volgende:
[..]
Vind je? Komende weken gaat het weer alleen maar hierover. We zijn weer die hooliganclub. En ook onder de goede supporters is dit, want waarom weer een kansloze kutavond qua gedrag ipv een topsfeer met een mooi gezongen “Feyenoord wat gaan wij doen vandaag”
Laten naast het kansloze spel (wat nu de laatste twee jaar voorbij is) ook afscheid nemen van kansloos publiek
Maar hij had al een stadionverbod dus het probleem zit 'm in de handhaving. Maar dat slappe zootje in Den Haag krijgt niets voor elkaar dus dit ook niet.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Degene die een aansteker gooit een permanent verbod.
Wat kreeg die sufferd bij PSV? 40 jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |