Dan kunnen we net zo goed stoppen.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Iets anders verwachten dan gefluit vind ik verschrikkelijk naïef.
Nee en, geen enkel risico nemen.quote:
Precies, dat zijn de twee smaken. Mensen die het uitfluiten en gedoe nog goedpraten die klinken echt à la "Ja maar juf, hij pakte eerst mijn bal af!"quote:Op woensdag 5 april 2023 23:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het is toch wel vrij triest om de getroffen speler na zo'n incident uit te fluiten. Ga gewoon achter je ploeg staan of je schamen in een hoekje.
Nouja, laten we er maar mee kappen dan.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan kunnen we net zo goed stoppen.
Dat dus. Gebeurt zo vaak. Alleen nu wordt er gewoon iemand geraakt en gaat bloeden.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Even los van die aansteker he. Daar kan ik ook zo ziedend van worden. Ik haat dat soort teringleipen die spullen op het veld blijven gooien. Aan de ene kant frustreert het mij dat er nu zo’n act van wordt gemaakt bij Feyenoord terwijl het zo vaak gebeurt, aan de andere kant: het moet godverdomme eens een keer ophouden. Iets gooien op het veld, stadionverbod met jarenlange meldplicht. Straf nou godverdomme eens de supporters die zich echt misdragen ipv álle supporters behandelen alsof ze criminelen zijn waardoor het júíst mis gaat. Ik ben hier zó ziek van.
Goed plan.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, laten we er maar mee kappen dan.
Dat is inderdaad het triestste: realistisch gezien is dit wat je kunt verwachten.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt. Het tolereren van opgefokt gedrag, de winst ervan en het gebrek aan consequenties doordat er geen handhaving is is een breed maatschappelijk probleem.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:13 schreef Ali_boo het volgende:
Zit regelmatig mee te lezen op fr12 vooral in de comment section
Moet helaas constateren dat het SOS gebruik als normaal wordt gezien
Het zijn niet een paar doorgesnoven gekken, het probleem zit echt dieper
Ja, en dat gaat dus niet gebeuren. Niet alleen bij ons, maar overal. Individuen aanpakken en straffen (en hoe je die gaat straffen mag wel eens wat aan gedaan worden), verder mee leven.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:13 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het triestste: realistisch gezien is dit wat je kunt verwachten.
Eigenlijk is dat het grootste argument om de bezem goed door die hele voetbal"cultuur" te halen, totdat het niet meer naïef is om normaal gedrag te verwachten.
Misschien kunnen ze er nog iets mee voordat ze tegen die zuigers van Mourinho moeten spelen die ook uit dit vaatje gaan tappen gegarandeerd.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:14 schreef hhh38 het volgende:
Je wist van tevoren dat dit de manier was waarop ze moesten winnen. Waanzinnig slecht dat je ze die kans hebt gegeven. Je zag de eerste minuten meteen dat ze daar totaal geen vertrouwen hebben op dit moment.
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 5 april 2023 23:05 schreef Qarrad het volgende:
Paar mijmeringen:
-Behalve die ene die raak was lagen er nog een hele zooi aanstekers; tief alle gooiers er maar uit
-Doe eens wat aan dat vuurwerk; nu bepaalt een bepaald deel van het publiek dat dat erbij hoort en wanneer
-Pak die piskleuters op het veld eens aan met hun opgefokte gedrag
-Ram er een meldplicht doorheen in de wet
Mourinho is daar echt kampioen in.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:15 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze er nog iets mee voordat ze tegen die zuigers van Mourinho moeten spelen die ook uit dit vaatje gaan tappen gegarandeerd.
Klopt.. je geeft het zelf weg. Ik was er al bang voor, tegen NEC was het precies hetzelfde.. als je in zo'n wedstrijdje maar net iets minder bent qua instelling dan in de competitie, dan krijg je dit soort debiele goals om je oren.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:14 schreef hhh38 het volgende:
Je wist van tevoren dat dit de manier was waarop ze moesten winnen. Waanzinnig slecht dat je ze die kans hebt gegeven. Je zag de eerste minuten meteen dat ze daar totaal geen vertrouwen hebben op dit moment.
Dit ja. Je had makkelijk kunnen winnen. Teveel opgefokt publiek, ajax vond dat fijn, konden lekker ontregelen. Die spelen een partij slecht, zit totaal geen voetbal in. Daarom baal ik zo van deze wedstrijdquote:Op woensdag 5 april 2023 23:14 schreef hhh38 het volgende:
Ik weet nog bij Ajax-Feyenoord, ik denk in 2017, dat Berghuis werd geraakt door een aansteker uit het publiek. Werd gewoon doorgespeeld (vgm kreeg Berghuis geel omdat hij boos reageerdequote:Op woensdag 5 april 2023 23:12 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dat dus. Gebeurt zo vaak. Alleen nu wordt er gewoon iemand geraakt en gaat bloeden.
Ook goed.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat maakt Z uniek? Dan moet je alle parterrevakken sluiten.
Ik dacht dat er ook mensen met een normaal verstand in de Kuip zittenquote:Op woensdag 5 april 2023 23:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook. Hier in de buurt is een 70-jarige vrouw in elkaar geslagen en waarschijnlijk verkracht. Die heeft een tijd lang in de bosjes gelegen totdat ze onderkoeld is geraakt omdat meerdere mensen hebben gezien dat er iets in de bosjes gebeurde, maar niemand de moeite nam om te gaan kijken of de politie te bellen want in die bosjes staan altijd dealers en is er altijd gedoe. Gehandhaafd wordt er toch niet.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, en dat gaat dus niet gebeuren. Niet alleen bij ons, maar overal. Individuen aanpakken en straffen (en hoe je die gaat straffen mag wel eens wat aan gedaan worden), verder mee leven.
En het mooie(lees: trieste) is dat het alleen maar verder uit hand gaat lopen. Niet alleen bij Feyenoord, maar overal.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:14 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Klopt. Het tolereren van opgefokt gedrag, de winst ervan en het gebrek aan consequenties doordat er geen handhaving is is een breed maatschappelijk probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |