Nee, kop bijvoorbeeld eens een muntje dat van een flat afgegooid wordt.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:47 schreef De_Pel het volgende:
Sorry maar ik vind het echt compleet ongeloofwaardig dat een speler een half uur na een aanstekertje binnen 30seconden moet wisselen. Als dat >10% waar is, had je hem gewoon het veld nooit meer op moeten laten.
Hopelijk zit je te hoog in je emotie. Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende: [..] Ze namen er wel een loopje mee ja.
Ja.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:47 schreef Wicky15 het volgende:
Maar als ik het goed begrijp is dit dus de eerste keer in de geschiedenis van het Nederlandse voetbal dat er een aansteker op het veld is gegooid?
Tja die medische staf daar heeft zijn diploma's bij de LOI gezien alle medische blunders daar.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:47 schreef De_Pel het volgende:
Sorry maar ik vind het echt compleet ongeloofwaardig dat een speler een half uur na een aanstekertje binnen 30seconden moet wisselen. Als dat >10% waar is, had je hem gewoon het veld nooit meer op moeten laten.
Kop zelf.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:49 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, kop bijvoorbeeld eens een muntje dat van een flat afgegooid wordt.
Eigenlijk al een tijdje niet meer.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk zit je te hoog in je emotie. Dit kan echt niet.
Als de KNVB verstandig is spelen ze die wedstrijd elders.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:50 schreef tjoptjop het volgende:
Wat een kansloze wedstrijd![]()
![]()
Nja iig weer nieuw sanitair in de Kuip op kosten van Ajax
Elders is zeker de arenaquote:Op woensdag 5 april 2023 22:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als de KNVB verstandig is spelen ze die wedstrijd elders.
Geheel mee eensquote:Op woensdag 5 april 2023 22:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als de KNVB verstandig is spelen ze die wedstrijd elders.
Leek op iets met Ramadan.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:52 schreef Wicky15 het volgende:
Wat deed Tadic trouwens naar Kökcu bij dat opstootje?
Als ze dat al deden geef ik ze geen ongelijk.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk al een tijdje niet meer.
Het was best wel duidelijk dat ze er een loopje mee namen hoor.
De Ramadan belachelijk maken.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:52 schreef Wicky15 het volgende:
Geen ene reet. Zou zogenaamd een toespeling op de ramadan zijn geweest door een eetgebaar te makenquote:Op woensdag 5 april 2023 22:52 schreef Wicky15 het volgende:
Altijd de eerste!quote:Op woensdag 5 april 2023 22:52 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
En dat moet dan weer bij ons gebeuren. Godverdomme.
quote:Op woensdag 5 april 2023 22:52 schreef Wicky15 het volgende:
Klopt, hij wilde gewoon picknicken op het veld na de wedstrijd met Kokcu. Raar dat daar zoveel gedoe over is.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen ene reet. Zou zogenaamd een toespeling op de ramadan zijn geweest door een eetgebaar te maken
Nou, nou.
Jawel, unieke kans op de dubbel verspeeld. Ja had weer van ajax kunnen winnen, ajax is mokerslecht die kunnen helemaal niks ervan. Je verliest door je eigen domme amoebe uit het publiek, een steenpuist van de club. Iemand die zich geen Feyenoorder mag noemenquote:Op woensdag 5 april 2023 22:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ach ja snel vergeten deze avond en weer door.
Je draait een top seizoen moet je niet laten verpesten door een mongool die een aansteker gooit.
quote:
Die gast spoort toch ook niet. Allemaal (terecht) commentaar op supporters, maar enige zelfreflectie is bij sommige spelers ook wel op zijn plaats.quote:
Deze kwam niet van een flatgebouw. Daarnaast zou ik dan niet doorspelen.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:49 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Preciesquote:Op woensdag 5 april 2023 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen ene reet. Zou zogenaamd een toespeling op de ramadan zijn geweest door een eetgebaar te maken
Nou, nou.
Kijk eens hoe vriendelijk hij erbij lacht, erg raar dat dit zo negatief wordt opgevat bij sommige mensen.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, hij wilde gewoon picknicken op het veld na de wedstrijd met Kokcu. Raar dat daar zoveel gedoe over is.
quote:Op woensdag 5 april 2023 22:54 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Precies
Net als de aansteker die gegooid werd
Is dit nou een een ramadangebaar?quote:Op woensdag 5 april 2023 22:54 schreef Coco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schijnt een ramadangebaar te zijn.
Daarom. Gewoon een fijne gozer, die Tadic.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kijk eens hoe vriendelijk hij erbij lacht, erg raar dat dit zo negatief wordt opgevat bij sommige mensen.
Inderdaad, moet kunnen toch.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:54 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Precies
Ik geloof wel dat zo’n aansteker hard kan aankomen. Dat bleek wel.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:49 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Kokcu moet zich niet zo laten provoceren en gewoon moeten lachen en zeggen dat hij vanavond ook de kut van de moeder, zus en vrouw van Tadic gaat etenquote:Op woensdag 5 april 2023 22:54 schreef Coco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schijnt een ramadangebaar te zijn.
Wat ben jij een minderwaardige stumper van de bovenste plank.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:54 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Precies
Deze idioot in het publiek zal wel een verbod voor 2 jaar krijgen, dat zal hem leren.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Jawel, unieke kans op de dubbel verspeeld. Ja had weer van ajax kunnen winnen, ajax is mokerslecht die kunnen helemaal niks ervan. Je verliest door je eigen domme amoebe uit het publiek, een steenpuist van de club. Iemand die zich geen Feyenoorder mag noemen
Ik ook, gaat nergens meer overquote:Op woensdag 5 april 2023 22:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga maar naar bed. De sfeer slaat totaal om.
Mwah, vond hun gedrag waanzinnig onsportief.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als ze dat al deden geef ik ze geen ongelijk.
Ajax heeft dit gewoon op zijn Spaans uitgespeeld, deden ze al voor de aansteker trouwens.
Eens maar we verliezen vooral ook omdat we ons laten provoceren. Zo zal Roma ook spelen.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Jawel, unieke kans op de dubbel verspeeld. Ja had weer van ajax kunnen winnen, ajax is mokerslecht die kunnen helemaal niks ervan. Je verliest door je eigen domme amoebe uit het publiek, een steenpuist van de club. Iemand die zich geen Feyenoorder mag noemen
Lik mijn ballen idiootquote:Op woensdag 5 april 2023 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ben jij een minderwaardige stumper van de bovenste plank.
Deels, dat moet uit het elftal (want slaat ook weer over op publiek)quote:Op woensdag 5 april 2023 22:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Eens maar we verliezen vooral ook omdat we ons laten provoceren. Zo zal Roma ook spelen.
Zie hier een perfect voorbeeld van het probleem en hoe diepgeworteld de haat en afgunst zit en hoe genormaliseerd het is.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Ook zonder die aansteker had ik Feyenoord niet zien winnen. Die 2 klote goals waren een indicatie wat voor avond het ging worden.
Heb respect voor de huidige selectie..wat ze er dit seizoen uitpersen. Maar uitgerekend tegen Neuzenvreugd weer zo'n kutpot..waarom.
Was de beste manier voor Ajax om te winnen. En dat is gelukt.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, vond hun gedrag waanzinnig onsportief.
Baal ook gewoon van onze hele organisatie. Nu ik wegloop ook maar een klein hekje open, levensgevaarlijk. Onrustige boel. Zó erg problemen willen voorkomen waardoor het alleen maar gevaarlijker wordt.
Wel knap geacteerd dan, dat bloedend hoofd, ik trapte erin.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Deze kwam niet van een flatgebouw. Daarnaast zou ik dan niet doorspelen.
Nogmaals; als dit reeel wordt geacht is het compleet krankzinnig dat ie het veld weer in gestuurd is, nadat je een half uur de tijd hebt gehad om hem te checken.
Morgen maar weer achter de lopende band bij de dagbesteding.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:51 schreef Ali_boo het volgende:
Hoogtepunt van deze wedstrijd?
Toen de Feyenoorders de naam van bassie gingen scanderen![]()
![]()
Benzemaquote:Op woensdag 5 april 2023 22:56 schreef TweedeKlum het volgende:
Ondertussen sloopt Madrid Barcelona even.
Ik heb de pest aan die club ja.. kennelijk verdwijnt dat niet zomaar.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zie hier een perfect voorbeeld van het probleem en hoe diepgeworteld de haat en afgunst zit en hoe genormaliseerd het is.
Dat je dit, zeker na vanavond, nog zonder schaamte uit je toetsenbord kan krijgen. Man man man.
Heb mij ook kapot geërgerd aan 'wie niet springt die is een Jood', het vuurwerk en de totale haat bij sommige medesupporters, echt pure haat.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zie hier een perfect voorbeeld van het probleem en hoe diepgeworteld de haat en afgunst zit en hoe genormaliseerd het is.
Dat je dit, zeker na vanavond, nog zonder schaamte uit je toetsenbord kan krijgen. Man man man.
In de arena viel het in de slotfase de goede kant op,vandaag zat het wat tegen. Zou niet willen ruilen.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Ook zonder die aansteker had ik Feyenoord niet zien winnen. Die 2 klote goals waren een indicatie wat voor avond het ging worden.
Heb respect voor de huidige selectie..wat ze er dit seizoen uitpersen. Maar uitgerekend tegen Neuzenvreugd weer zo'n kutpot..waarom.
Snel, gooi er nog één!quote:Op woensdag 5 april 2023 22:47 schreef De_Pel het volgende:
Prima samengevat.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:02 schreef hhh38 het volgende:
Wat een treurige avond. In alle opzichten.
Vraag me vooral af of niemand dan heeft gecheckt of hij een hersenschudding had in die dertig minuten.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:58 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wel knap geacteerd dan, dat bloedend hoofd, ik trapte erin.
Vrij triest nouquote:Op woensdag 5 april 2023 23:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik heb de pest aan die club ja.. kennelijk verdwijnt dat niet zomaar.
Zo'n Klaassen ook nog uitfluiten terwijl je blij mag zijn dat Ajax überhaupt nog terug wilt komen. Heel surreëel.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:01 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Heb mij ook kapot geërgerd aan 'wie niet springt die is een Jood', het vuurwerk en de totale haat bij sommige medesupporters, echt pure haat.
En dat komt puur alleen omdat dat je van jongs af aan is aangeleerd en 'het nou eenmaal zo hoort' als Feyenoordfan. Tsja..quote:Op woensdag 5 april 2023 23:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik heb de pest aan die club ja.. kennelijk verdwijnt dat niet zomaar.
Yep.. maar je speelt thuis..volle Kuip.. win dan ook gewoon eens zo'n pot.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:02 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
In de arena viel het in de slotfase de goede kant op,vandaag zat het wat tegen. Zou niet willen ruilen.
Gewoon achterlijk tribaal gedoe dat wordt geromantiseerd door een heel groot deel van de bevolking.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En dat komt puur alleen omdat dat je van jong af aan is aangeleerd en 'het nou eenmaal zo hoort' als Feyenoordfan. Tsja..
Mensen die Ajax niet gewoon Ajax en Amsterdam gewoon Amsterdam kunnen noemen. Daar vind ik ook wat van.
Vuurwerk is LUDIEKquote:Op woensdag 5 april 2023 23:05 schreef Qarrad het volgende:
Paar mijmeringen:
-Behalve die ene die raak was lagen er nog een hele zooi aanstekers; tief alle gooiers er maar uit
-Doe eens wat aan dat vuurwerk; nu bepaalt een bepaald deel van het publiek dat dat erbij hoort en wanneer
-Pak die piskleuters op het veld eens aan met hun opgefokte gedrag
-Ram er een meldplicht doorheen in de wet
Raar dat een volle Kuip Davy Klaassen niet gaat toezingen inderdaad.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo'n Klaassen ook nog uitfluiten terwijl je blij mag zijn dat Ajax überhaupt nog terug wilt komen. Heel surreëel.
Totaal niet inderdaad. We hebben het onszelf in alle opzichten aangedaan.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Overigens waren die goals van Ajax nou niet bepaald door ze afgedwongen. Had gewoon niet gehoeven verder. Maar goed, het voetbal doet er even niet toe vandaag.
Waar zeg ik toezingen? Het is gewoon prijzenswaardig dat je daarna nog het veld op wilt komen.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Raar dat een volle Kuip Davy Klaassen niet gaat toezingen inderdaad.
Het is toch wel vrij triest om de getroffen speler na zo'n incident uit te fluiten. Ga gewoon achter je ploeg staan of je schamen in een hoekje.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dit kan nog best gevolgen hebben.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:08 schreef Pistolero het volgende:
Ik wens Arne trouwens heel veel succes om het allemaal weer op de rit te krijgen voor zondag en het slot(haha) van de competitie.
*ofquote:Op woensdag 5 april 2023 23:04 schreef TweedeKlum het volgende:
Tegen Roma overal netten en dat vak leeg.
Dat we verloren hebben maakt me niet eens zoveel uit, maar ik vind het wel weer triest hoe dat dan in het publiek gaat.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:59 schreef M.Melandri het volgende:
Beker was überhaupt geen prioriteit. Titel veiligstellen en in Europa presteren.
Nou kom op, dat was de enige normale menselijke reactie geweest eigenlijk. Toezingen is overdreven maar doe even normaal met zijn allen.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je valt door de mand.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Baal er wel van. Vrees dat de reactie alleen maar gaat zijn om het nog strenger aan te pakken. Terwijl juist de vele politie+waterkanonnen en het afsluiten van uitgangen voor gevaar en onrust zorgde buiten het stadion.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Was de beste manier voor Ajax om te winnen. En dat is gelukt.
Slim
De hard kern infiltreren als politie zijndequote:Op woensdag 5 april 2023 23:05 schreef Qarrad het volgende:
Paar mijmeringen:
-Behalve die ene die raak was lagen er nog een hele zooi aanstekers; tief alle gooiers er maar uit
-Doe eens wat aan dat vuurwerk; nu bepaalt een bepaald deel van het publiek dat dat erbij hoort en wanneer
-Pak die piskleuters op het veld eens aan met hun opgefokte gedrag
-Ram er een meldplicht doorheen in de wet
Iets anders verwachten dan gefluit vind ik verschrikkelijk naïef.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:09 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou kom op, dat was de enige normale menselijke reactie geweest eigenlijk. Toezingen is overdreven maar doe even normaal met zijn allen.
Ik vond het dieptriest en kinderachtig dat zelfs nu nog mensen werden uitgefloten. Dat zou helemaal niet meer in je systeem moeten zitten na zoiets.
Als je ook maar een klein beetje fatsoen in je flikker had gehad dan had je geklapt toen hij het veld af ging.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 april 2023 23:09 schreef De_Kraam het volgende:
Na het aanstekertje was ik er eerlijk gezegd wel klaar mee. Give the cup to them.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |