Mwah, vond hun gedrag waanzinnig onsportief.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als ze dat al deden geef ik ze geen ongelijk.
Ajax heeft dit gewoon op zijn Spaans uitgespeeld, deden ze al voor de aansteker trouwens.
Eens maar we verliezen vooral ook omdat we ons laten provoceren. Zo zal Roma ook spelen.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Jawel, unieke kans op de dubbel verspeeld. Ja had weer van ajax kunnen winnen, ajax is mokerslecht die kunnen helemaal niks ervan. Je verliest door je eigen domme amoebe uit het publiek, een steenpuist van de club. Iemand die zich geen Feyenoorder mag noemen
Lik mijn ballen idiootquote:Op woensdag 5 april 2023 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ben jij een minderwaardige stumper van de bovenste plank.
Deels, dat moet uit het elftal (want slaat ook weer over op publiek)quote:Op woensdag 5 april 2023 22:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Eens maar we verliezen vooral ook omdat we ons laten provoceren. Zo zal Roma ook spelen.
Zie hier een perfect voorbeeld van het probleem en hoe diepgeworteld de haat en afgunst zit en hoe genormaliseerd het is.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Ook zonder die aansteker had ik Feyenoord niet zien winnen. Die 2 klote goals waren een indicatie wat voor avond het ging worden.
Heb respect voor de huidige selectie..wat ze er dit seizoen uitpersen. Maar uitgerekend tegen Neuzenvreugd weer zo'n kutpot..waarom.
Was de beste manier voor Ajax om te winnen. En dat is gelukt.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, vond hun gedrag waanzinnig onsportief.
Baal ook gewoon van onze hele organisatie. Nu ik wegloop ook maar een klein hekje open, levensgevaarlijk. Onrustige boel. Zó erg problemen willen voorkomen waardoor het alleen maar gevaarlijker wordt.
Wel knap geacteerd dan, dat bloedend hoofd, ik trapte erin.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Deze kwam niet van een flatgebouw. Daarnaast zou ik dan niet doorspelen.
Nogmaals; als dit reeel wordt geacht is het compleet krankzinnig dat ie het veld weer in gestuurd is, nadat je een half uur de tijd hebt gehad om hem te checken.
Morgen maar weer achter de lopende band bij de dagbesteding.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:51 schreef Ali_boo het volgende:
Hoogtepunt van deze wedstrijd?
Toen de Feyenoorders de naam van bassie gingen scanderen![]()
![]()
Benzemaquote:Op woensdag 5 april 2023 22:56 schreef TweedeKlum het volgende:
Ondertussen sloopt Madrid Barcelona even.
Ik heb de pest aan die club ja.. kennelijk verdwijnt dat niet zomaar.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zie hier een perfect voorbeeld van het probleem en hoe diepgeworteld de haat en afgunst zit en hoe genormaliseerd het is.
Dat je dit, zeker na vanavond, nog zonder schaamte uit je toetsenbord kan krijgen. Man man man.
Heb mij ook kapot geërgerd aan 'wie niet springt die is een Jood', het vuurwerk en de totale haat bij sommige medesupporters, echt pure haat.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zie hier een perfect voorbeeld van het probleem en hoe diepgeworteld de haat en afgunst zit en hoe genormaliseerd het is.
Dat je dit, zeker na vanavond, nog zonder schaamte uit je toetsenbord kan krijgen. Man man man.
In de arena viel het in de slotfase de goede kant op,vandaag zat het wat tegen. Zou niet willen ruilen.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Ook zonder die aansteker had ik Feyenoord niet zien winnen. Die 2 klote goals waren een indicatie wat voor avond het ging worden.
Heb respect voor de huidige selectie..wat ze er dit seizoen uitpersen. Maar uitgerekend tegen Neuzenvreugd weer zo'n kutpot..waarom.
Snel, gooi er nog één!quote:Op woensdag 5 april 2023 22:47 schreef De_Pel het volgende:
Sorry maar ik vind het echt compleet ongeloofwaardig dat een speler een half uur na een aanstekertje binnen 30seconden moet wisselen. Als dat >10% waar is, had je hem gewoon het veld nooit meer op moeten laten.
Prima samengevat.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:02 schreef hhh38 het volgende:
Wat een treurige avond. In alle opzichten.
Vraag me vooral af of niemand dan heeft gecheckt of hij een hersenschudding had in die dertig minuten.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:58 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wel knap geacteerd dan, dat bloedend hoofd, ik trapte erin.
Vrij triest nouquote:Op woensdag 5 april 2023 23:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik heb de pest aan die club ja.. kennelijk verdwijnt dat niet zomaar.
Zo'n Klaassen ook nog uitfluiten terwijl je blij mag zijn dat Ajax überhaupt nog terug wilt komen. Heel surreëel.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:01 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Heb mij ook kapot geërgerd aan 'wie niet springt die is een Jood', het vuurwerk en de totale haat bij sommige medesupporters, echt pure haat.
En dat komt puur alleen omdat dat je van jongs af aan is aangeleerd en 'het nou eenmaal zo hoort' als Feyenoordfan. Tsja..quote:Op woensdag 5 april 2023 23:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik heb de pest aan die club ja.. kennelijk verdwijnt dat niet zomaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |