Beetje veel. Als je gewoon had gevoetbald was er niks aan de hand geweestquote:Op woensdag 5 april 2023 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We zijn er echt een beetje ingetuind vandaag.
quote:Op woensdag 5 april 2023 22:43 schreef alopio het volgende:
Bedankt tering aansteker gooi tokkie. Dat je NOOIT meer in een stadion mag komen
eens. Door dat moment is er nooit meer een wedstrijd geweest. Wel kansen enzo maar had prima gestaakt kunnen blijven.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Gênant inderdaad, amper nog gevoetbald. Dat aanstekertje kost ons de dubbel.
We konden niet voetballen mede door een randdebiel in het stadionquote:Op woensdag 5 april 2023 22:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Beetje veel. Als je gewoon had gevoetbald was er niks aan de hand geweest
Dit ja. Die moeten ze lekker een paar jaar opsluiten.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:43 schreef alopio het volgende:
Bedankt tering aansteker gooi tokkie. Dat je NOOIT meer in een stadion mag komen
Daarvoor ook al johquote:Op woensdag 5 april 2023 22:44 schreef alopio het volgende:
[..]
We konden niet voetballen mede door een randdebiel in het stadion
Precies. Als dat incident niet had plaatsgevonden dan hadden ze dit denk ik best kunnen omkeren. Ajax leek echt nergens op.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Beetje veel. Als je gewoon had gevoetbald was er niks aan de hand geweest
En ik maar denken dat mijn moeder het dieptepunt van Nederland was...quote:Op woensdag 5 april 2023 22:44 schreef Landgeld het volgende:
Dieptepunt in het Nederlands voetbal. Conto van Feyenoord.
Voor een statistiekenneukertje snap je weinig over speeltijd. Debieltje. Ga lekker naar het az topic.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
11 minuten, dat was het probleem niet.
Dat vond ik wel meevallen. Speelde prima, 2 rare goals weer van ajax. Maar we waren prima, ajax duidelijk bangquote:Op woensdag 5 april 2023 22:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Zelf weggegeven, al voor die aansteker, veel te opgefokt allemaal, totaal niet gevoetbald.
Doe niet zo irritant.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:45 schreef GGMM het volgende:
Nog geen felicitaties gezien van @:scrummie, maar die zal nog wel aan het typen zijn.
Sorry maatquote:Op woensdag 5 april 2023 22:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe niet zo irritant.
Gefeliciteerd.
Ja want pure speeltijd is de norm in Nederland qua extra blessuretijdquote:Op woensdag 5 april 2023 22:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Voor een statistiekenneukertje snap je weinig over speeltijd. Debieltje. Ga lekker naar het az topic.
Nou, ik vind ook dat spelers op het veld veel invloed hebben, constant die opstootjes, daar maak je menen mee gek. Overigens in de gehele voetballerij moet dit aangepakt worden, naast Engelse regelgeving omtrent hooligans.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Rot toch eens op met dat constante wijzen naar Ajax en andere situaties met debiele supporters man. Dit kan écht niet.
Koop een spiegel zou ik zeggen.
En nu?quote:Op woensdag 5 april 2023 22:47 schreef De_Pel het volgende:
Sorry maar ik vind het echt compleet ongeloofwaardig dat een speler een half uur na een aanstekertje binnen 30seconden moet wisselen. Als dat >10% waar is, had je hem gewoon het veld nooit meer op moeten laten.
quote:Op woensdag 5 april 2023 22:47 schreef De_Pel het volgende:
Sorry maar ik vind het echt compleet ongeloofwaardig dat een speler een half uur na een aanstekertje binnen 30seconden moet wisselen. Als dat >10% waar is, had je hem gewoon het veld nooit meer op moeten laten.
Dat wordt ook nergens gezegd. Er wordt gezegd dat er amper nog gevoetbald is. En dat is gewoon zo.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja want pure speeltijd is de norm in Nederland qua extra blessuretijd
Je snapt er maar weinig van.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:47 schreef De_Pel het volgende:
Staat toch los van deze wedstrijd idiootquote:Op woensdag 5 april 2023 22:46 schreef TornadoDK het volgende:
Lekker voor julliekampioen van de armoede is wel erg duidelijk zo
Hang nou niet de calimero uit.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:47 schreef De_Pel het volgende:
Liever kampioen dan armoede zijnquote:Op woensdag 5 april 2023 22:46 schreef TornadoDK het volgende:
Lekker voor julliekampioen van de armoede is wel erg duidelijk zo
Ze namen er wel een loopje mee ja.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:47 schreef De_Pel het volgende:
Het is even wat anders of je je goed voelt als je zit, of dat je je moet inspannen.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:47 schreef De_Pel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |