Dordt.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:33 schreef De_Pel het volgende:
Kasanwirjo zo snel mogelijk weggeven same xcelsior ofzo…
Want?quote:Op woensdag 5 april 2023 22:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Weet alleen niet hoeveel waarde je er nog aan moet hechten na minuut 60.
Voetbal. Ik weet dat je niet veel snapt van het spelletje, maar had ondertussen wel verwacht dat je de naam er van wist...quote:
Daarvoor ook al. Bang voor Feyenoordquote:Op woensdag 5 april 2023 22:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Weet alleen niet hoeveel waarde je er nog aan moet hechten na minuut 60.
Al flikker je hem neer bij Spakenburg, als wij er maar vanaf zijnquote:
Dit ja.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:34 schreef Scrummie het volgende:
Los van de uitslag; wat een verschrikkelijke kut avond. Ik ben hier zo zat van.
Ik ben geen Feyenoorder. Maar dit is toch zogenaamd het fanatiekste publiek van ons land? Kan je nu ook wel ff je cluppie steunenquote:Op woensdag 5 april 2023 22:33 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Heb jij er nog wel zin in dan?
Deze wedstrijd was wel klaar toen het gestaakt werd inderdaadquote:Op woensdag 5 april 2023 22:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgens mij wil Feyenoord ook niet eens meer.
Excuus, ik dacht dat ik dit in het livetopic zei. Dit hier roepen komt wat kinderachtig(er) overquote:
quote:
Ik was nog bang dat het publiek zo opgezweept zou worden door de Wolf dat Ajax er van onder de indruk zou zijn maar blijkbaar vinden ze het bij Feyenoord ook wel best.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:36 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Deze wedstrijd was wel klaar toen het gestaakt werd inderdaad
Niet voor niks die vier wissels ook.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:36 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Gênant inderdaad, amper nog gevoetbald. Dat aanstekertje kost ons de dubbel.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:36 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dat acteren ookquote:Op woensdag 5 april 2023 22:39 schreef Oostblokkert het volgende:
Dat tijdrekken![]()
Een club met drie keer een grotere begroting.
Iedereen is het kwijt.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:39 schreef snabbi het volgende:
lindhout is het ook wel een beetje kwijt zo hoor
Niet alleen in de blessuretijd hoor.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:40 schreef Scrummie het volgende:
Er is echt nauwelijks gevoetbald in de blessuretijd.
Dit is wel echt intens triest inderdaad. Ajax onwaardig.quote:
Nee hoor, typisch ajaxquote:Op woensdag 5 april 2023 22:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit is wel echt intens triest inderdaad. Ajax onwaardig.
We zijn er echt een beetje ingetuind vandaag.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Gênant inderdaad, amper nog gevoetbald. Dat aanstekertje kost ons de dubbel.
11 minuten, dat was het probleem niet.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:40 schreef Scrummie het volgende:
Er is echt nauwelijks gevoetbald in de blessuretijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |