Yep.. maar je speelt thuis..volle Kuip.. win dan ook gewoon eens zo'n pot.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:02 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
In de arena viel het in de slotfase de goede kant op,vandaag zat het wat tegen. Zou niet willen ruilen.
Gewoon achterlijk tribaal gedoe dat wordt geromantiseerd door een heel groot deel van de bevolking.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En dat komt puur alleen omdat dat je van jong af aan is aangeleerd en 'het nou eenmaal zo hoort' als Feyenoordfan. Tsja..
Mensen die Ajax niet gewoon Ajax en Amsterdam gewoon Amsterdam kunnen noemen. Daar vind ik ook wat van.
Vuurwerk is LUDIEKquote:Op woensdag 5 april 2023 23:05 schreef Qarrad het volgende:
Paar mijmeringen:
-Behalve die ene die raak was lagen er nog een hele zooi aanstekers; tief alle gooiers er maar uit
-Doe eens wat aan dat vuurwerk; nu bepaalt een bepaald deel van het publiek dat dat erbij hoort en wanneer
-Pak die piskleuters op het veld eens aan met hun opgefokte gedrag
-Ram er een meldplicht doorheen in de wet
Raar dat een volle Kuip Davy Klaassen niet gaat toezingen inderdaad.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo'n Klaassen ook nog uitfluiten terwijl je blij mag zijn dat Ajax überhaupt nog terug wilt komen. Heel surreëel.
Totaal niet inderdaad. We hebben het onszelf in alle opzichten aangedaan.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Overigens waren die goals van Ajax nou niet bepaald door ze afgedwongen. Had gewoon niet gehoeven verder. Maar goed, het voetbal doet er even niet toe vandaag.
Waar zeg ik toezingen? Het is gewoon prijzenswaardig dat je daarna nog het veld op wilt komen.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Raar dat een volle Kuip Davy Klaassen niet gaat toezingen inderdaad.
Het is toch wel vrij triest om de getroffen speler na zo'n incident uit te fluiten. Ga gewoon achter je ploeg staan of je schamen in een hoekje.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dit kan nog best gevolgen hebben.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:08 schreef Pistolero het volgende:
Ik wens Arne trouwens heel veel succes om het allemaal weer op de rit te krijgen voor zondag en het slot(haha) van de competitie.
*ofquote:Op woensdag 5 april 2023 23:04 schreef TweedeKlum het volgende:
Tegen Roma overal netten en dat vak leeg.
Dat we verloren hebben maakt me niet eens zoveel uit, maar ik vind het wel weer triest hoe dat dan in het publiek gaat.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:59 schreef M.Melandri het volgende:
Beker was überhaupt geen prioriteit. Titel veiligstellen en in Europa presteren.
Nou kom op, dat was de enige normale menselijke reactie geweest eigenlijk. Toezingen is overdreven maar doe even normaal met zijn allen.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je valt door de mand.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Baal er wel van. Vrees dat de reactie alleen maar gaat zijn om het nog strenger aan te pakken. Terwijl juist de vele politie+waterkanonnen en het afsluiten van uitgangen voor gevaar en onrust zorgde buiten het stadion.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Was de beste manier voor Ajax om te winnen. En dat is gelukt.
Slim
De hard kern infiltreren als politie zijndequote:Op woensdag 5 april 2023 23:05 schreef Qarrad het volgende:
Paar mijmeringen:
-Behalve die ene die raak was lagen er nog een hele zooi aanstekers; tief alle gooiers er maar uit
-Doe eens wat aan dat vuurwerk; nu bepaalt een bepaald deel van het publiek dat dat erbij hoort en wanneer
-Pak die piskleuters op het veld eens aan met hun opgefokte gedrag
-Ram er een meldplicht doorheen in de wet
Iets anders verwachten dan gefluit vind ik verschrikkelijk naïef.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:09 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou kom op, dat was de enige normale menselijke reactie geweest eigenlijk. Toezingen is overdreven maar doe even normaal met zijn allen.
Ik vond het dieptriest en kinderachtig dat zelfs nu nog mensen werden uitgefloten. Dat zou helemaal niet meer in je systeem moeten zitten na zoiets.
Als je ook maar een klein beetje fatsoen in je flikker had gehad dan had je geklapt toen hij het veld af ging.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 april 2023 23:09 schreef De_Kraam het volgende:
Na het aanstekertje was ik er eerlijk gezegd wel klaar mee. Give the cup to them.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |