Ja, de politie, hierboven de aanstelling van de scheids en we moeten niet vergeten dat Klaassen theater speelde. Supporters waren boos op Aboutaleb, omdat hij geen uitsupporters wilde toestaan, maar op deze manier zijn we hard op weg naar helemaal geen toeschouwers tijdens een klassieker.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Teveel politie.Zie je wel, het ligt altijd aan een ander...
Ik vond het in de rij ontzettend onrustig worden juist. Werd er zelf ook eng van. Het loopt niet door, waardoor sommige supporters boos/gefrustreerd raken, en dan bizar veel politie er om heen waardoor je bang wordt dat die er op in gaan slaan. Daar begint het al.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb zelden zo'n rustige sfeer vóór een wedstrijd meegemaakt. Het ging fout omdat
- Ajax
- Vroege achterstand (en daarna vroege achterstand in de 2e helft)
- Het tijdrekken en antivoetbal
- Geen netten (of leeg vak) op Z
-
Maar een waterkanon is gewoon niet nodig, dat fokt de sfeer juist opquote:Op woensdag 5 april 2023 23:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De politie staat daar voor de veiligheid van iedereen maar het gros van die debieltjes is ervan overtuigd dat de politie wil provoceren, een bijzondere achterlijke denkwijze, gepaard met kreten als ACAB, hersenloos gedoe.
Wat was het theater van Klaassen?quote:Op woensdag 5 april 2023 23:41 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, de politie, hierboven de aanstelling van de scheids en we moeten niet vergeten dat Klaassen theater speelde. Supporters waren boos op Aboutaleb, omdat hij geen uitsupporters wilde toestaan, maar op deze manier zijn we hard op weg naar helemaal geen toeschouwers tijdens een klassieker.
Nee, het gaat fout omdatquote:Op woensdag 5 april 2023 23:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb zelden zo'n rustige sfeer vóór een wedstrijd meegemaakt. Het ging fout omdat
- Ajax
- Vroege achterstand (en daarna vroege achterstand in de 2e helft)
- Het tijdrekken en antivoetbal
- Geen netten (of leeg vak) op Z
-
Wat een onzin. Gedraag je gewoon debiel. Dan is die politie niet nodig.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zorgt juist voor onrust ja. Wordt vaker geopperd, maar door mensen als beesten te behandelen gaan ze zich ook zo gedragen. Terwijl voor die ene gek die met een aansteker gooit niet echt veel politie nodig is natuurlijk.
Probleem is dat ze alles te veel gaan organiseren waardoor het juist onveilig werd. Vandaag werden heel de tijd ingangen/uitgangen geblokkeerd door politie waardoor het ontzettend gevaarlijk werd, dat maakte bepaalde supporters onrustig, daar reageren mensen op etc waardoor er een opgefokt sfeertje ontstaat. Het is typisch Nederland: door in problemen te denken ontstaan er juist problemen.
We moeten niet doen of het bij Feyenoord erger is dan bij andere clubs. Aanstekers en andere zooi worden overal gegooid. Alleen is het nu een keer raak. Pech voor ons. Is het kwalijk gedrag..tuurlijk. Kan je het uitbannen? Dat denk ik niet. In een vol stadion is er altijd wel eentje die zich niet in de hand heeft.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Teveel politie.Zie je wel, het ligt altijd aan een ander...
Nooit last van gehad maar ja, ik ben dan ook geen hersenloze debiel.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:41 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar een waterkanon is gewoon niet nodig, dat fokt de sfeer juist op
Ook het blokkeren van ingangen en uitgangen, dat is echt levensgevaarlijk. Daar kan Liverpool over mee pratenquote:Op woensdag 5 april 2023 23:41 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar een waterkanon is gewoon niet nodig, dat fokt de sfeer juist op
Ja maar die zitten er elke week. Als je 3-0 voor staat bij rust of een andere tegenstander gaat het niet mis. Gurney deed alsof aan de politie vooraf lagquote:Op woensdag 5 april 2023 23:43 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, het gaat fout omdat
-haat + idioten
Maar die gozer gooit dat aanstekertje niet omdat ie zo opgefokt was omdat er wat ingangen en uitgangen geblokkeerd waren.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook het blokkeren van ingangen en uitgangen, dat is echt levensgevaarlijk. Daar kan Liverpool over mee pratenen destijds werd ook de schuld gegeven aan de supporters.
Dat was echt walgelijk slecht geregeld vanavond. Ik stond godverdomme een uur in de rij. Was echt net op tijd binnen.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het in de rij ontzettend onrustig worden juist. Werd er zelf ook eng van. Het loopt niet door, waardoor sommige supporters boos/gefrustreerd raken, en dan bizar veel politie er om heen waardoor je bang wordt dat die er op in gaan slaan. Daar begint het al.
Als de supporters zich gewoon gedragen wat schijnbaar bij jullie niet lukt is het überhaupt niet nodigquote:Op woensdag 5 april 2023 23:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook het blokkeren van ingangen en uitgangen, dat is echt levensgevaarlijk. Daar kan Liverpool over mee pratenen destijds werd ook de schuld gegeven aan de supporters.
Camera's in alle vakken en de daders een stadionverbod opleggen + aangifte bij de politie. Dan kom je al een heel eind.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
We moeten niet doen of het bij Feyenoord erger is dan bij andere clubs. Aanstekers en andere zooi worden overal gegooid. Alleen is het nu een keer raak. Pech voor ons. Is het kwalijk gedrag..tuurlijk. Kan je het uitbannen? Dat denk ik niet. In een vol stadion is er altijd wel eentje die zich niet in de hand heeft.
Je mag hier wel degelijk mijn verhaal aannemen hoor.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja maar die zitten er elke week. Als je 3-0 voor staat bij rust of een andere tegenstander gaat het niet mis. Gurney deed alsof aan de politie vooraf lag
Lekker selectief lezen, iedereen hier legt de schuld bij de debielen die gooien. Maar als je constructief een oplossing wil moet je in meerdere opties denken. Een daarvan is deëscaleren, waarom 2 warerkannonen? Je fokt zo de sfeer bij bepaalde lieden op terwijl dat totaal niet nodig is. Is het goed dat mensen zich zo laten opfokken? Nee, maar waarom dat doen als het toch geen meerwaarde heeft om die dingen neer te zetten.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:41 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, de politie, hierboven de aanstelling van de scheids en we moeten niet vergeten dat Klaassen theater speelde. Supporters waren boos op Aboutaleb, omdat hij geen uitsupporters wilde toestaan, maar op deze manier zijn we hard op weg naar helemaal geen toeschouwers tijdens een klassieker.
Iemand eerder in het topic vond het maar raar dat hij het veld verliet en nam aan dat 'ze er een loopje mee namen' of zoiets.quote:
Het begon natuurlijk al met dat absurde vuurwerk, dat zijn ook van die "ik heb de grootste" momenten waar niemand op zit te wachten.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tuurlijk is het bij jullie erger. Die agressieve sfeer is uniek.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
We moeten niet doen of het bij Feyenoord erger is dan bij andere clubs. Aanstekers en andere zooi worden overal gegooid. Alleen is het nu een keer raak. Pech voor ons. Is het kwalijk gedrag..tuurlijk. Kan je het uitbannen? Dat denk ik niet. In een vol stadion is er altijd wel eentje die zich niet in de hand heeft.
Ik ben het simpelweg niet met je eens, kan toch?quote:Op woensdag 5 april 2023 23:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je mag hier wel degelijk mijn verhaal aannemen hoor.
Ik ook niet, maar normalisatie helpt. Wel vaak in het verleden meegemaakt dat politie inzet onrust veroorzaakt, ook bij normale supporters.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nooit last van gehad maar ja, ik ben dan ook geen hersenloze debiel.
Dat mag ook niet, levensgevaarlijkquote:Op woensdag 5 april 2023 23:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was de scheids die dat besloot of bedoel je bij z'n wissel?quote:Op woensdag 5 april 2023 23:46 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Iemand eerder in het topic vond het maar raar dat hij het veld verliet en nam aan dat 'ze er een loopje mee namen' of zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |