abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208677647
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 23:27 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Dan moeten Ajacieden zichzelf ook niet zo noemen en het joodse imago cultiveren. Ajax heeft niks met Israël te maken.
Ajax zal daarin ook mee moeten denken inderdaad.
  woensdag 5 april 2023 @ 23:29:47 #152
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_208677649
quote:
1s.gif Op woensdag 5 april 2023 23:26 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Jup. Het is bij alle clubs zo.
Misschien is het daar nog wel veel erger.

Eigenlijk gebeurt er bij feyenoord nooit wat. Wordt internationaal geroemd om de cultuur en vriendelijke ambiance, de supporters zijn een voorbeeld voor allen. Zoals de Ieren. Geen onvertogen woord, nooit ongemak, altijd een feestje
Ali ving een biertje in die frituurpan, schei toch uit, hersenlozen heb je overal. Er wordt gewoon niet opgetreden, dat is het probleem.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_208677655
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 23:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Even los van het sentiment denk ik dat het ook wel mis had kunnen gaan tegen iedere andere club vanavond in een (bijvoorbeeld) Europees potje. Te veel politie, te veel onrust, een tegenstander die met een beetje mazzel voorkomt en enorm gaat zuigen. Het was een nogal heetgebakerde frustratie-avond.
Klinkt als een wedstrijd tegen AS Roma volgende week.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 5 april 2023 @ 23:30:50 #154
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_208677659
quote:

[..]
Even los van het sentiment denk ik dat het ook wel mis had kunnen gaan tegen iedere andere club vanavond in een (bijvoorbeeld) Europees potje. Te veel politie, te veel onrust, een tegenstander die met een beetje mazzel voorkomt en enorm gaat zuigen. Het was een nogal heetgebakerde frustratie-avond.
Ah, te veel politie...
  woensdag 5 april 2023 @ 23:31:10 #155
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_208677661
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 23:30 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Klinkt als een wedstrijd tegen AS Roma volgende week.
Gaat helemaal goed komen!
pi_208677662
Toch een hele, hele kleine nuance. Hoe kan je als KNVB een scheidsrechter als Lindman ofzo aanstellen. Heb nog nooit van de beste man gehoord. Heeft 0 overwicht, laat het pure antivoetbal van Ajax gewoon toe en laat het op het veld volledig ontsporen. Dat slaat over op het publiek en dan heb je maar 1 doorgesnoven tokkie nodig, en die was er vandaag helaas.
Stel een fatsoenlijke scheidsrechter met overwicht aan en dit gebeurt niet.

Conclusie is en blijft wel dat gooien enorm tokkie is natuurlijk. Erger me daar sowieso altijd aan.
  woensdag 5 april 2023 @ 23:31:46 #157
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_208677671
quote:

[..]
Teveel politie. :') Zie je wel, het ligt altijd aan een ander...
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
  woensdag 5 april 2023 @ 23:31:54 #158
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_208677672
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 23:25 schreef alopio het volgende:
Ook walgelijk, wij draaien een fantastisch positief seizoen. Goed voetbal, goede sfeer. En dit gaat dus nu weken over dit incident door die randdebiel. Wat hoop ik zo dat die mongool nooit meer in de Kuip komt
Als je goed keek, zag je meerdere aanstekers, deze ging toevallig raak, had trouwens ook net zo goed een Feyenoorder kunnen raken. Hoe dan ook, het is niet één iemand, het gebeurt elke wedstrijd en het moet echt kappen. Vorige keer al tegen Lazio stipte ik ook aan dat dat gedoe met dingen gooien moet stoppen en ook niet als grappig moet worden gezien. Maar dat werd door veel medefokkers niet in dank afgenomen. Ja, veel clubs hebben een probleem, maar dit gebeurt toch echt wel vaker bij Feyenoord. Onze supporters kunnen geweldig zijn, maar er zijn er veel meer dan een paar die volledige idioten zijn.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_208677674
https://www.ad.nl/nederla(...)d-berghuis~a46ab464/

Neem aan dat er nu ook geen straf gaat volgen.
  woensdag 5 april 2023 @ 23:33:11 #160
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_208677683
quote:
1s.gif Op woensdag 5 april 2023 23:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Toch een hele, hele kleine nuance. Hoe kan je als KNVB een scheidsrechter als Lindman ofzo aanstellen. Heb nog nooit van de beste man gehoord. Heeft 0 overwicht, laat het pure antivoetbal van Ajax gewoon toe en laat het op het veld volledig ontsporen. Dat slaat over op het publiek en dan heb je maar 1 doorgesnoven tokkie nodig, en die was er vandaag helaas.
Stel een fatsoenlijke scheidsrechter met overwicht aan en dit gebeurt niet.

Conclusie is en blijft wel dat gooien enorm tokkie is natuurlijk. Erger me daar sowieso altijd aan.
Antivoetbal is niet verboden, we zijn erin meegegaan en daarom hebben we verloren.
  woensdag 5 april 2023 @ 23:33:12 #161
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_208677684
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 23:27 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik begreep dat er een dj vooraf ook liep te hamassen?
Ja, was tot op het station te horen :')
  woensdag 5 april 2023 @ 23:33:26 #162
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_208677686
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 23:31 schreef M.Melandri het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)d-berghuis~a46ab464/

Neem aan dat er nu ook geen straf gaat volgen.
Regelt Joris wel.
pi_208677687
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 23:31 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Als je goed keek, zag je meerdere aanstekers, deze ging toevallig raak, had trouwens ook net zo goed een Feyenoorder kunnen raken. Hoe dan ook, het is niet één iemand, het gebeurt elke wedstrijd en het moet echt kappen. Vorige keer al tegen Lazio stipte ik ook aan dat dat gedoe met dingen gooien moet stoppen en ook niet als grappig moet worden gezien. Maar dat werd door veel medefokkers niet in dank afgenomen. Ja, veel clubs hebben een probleem, maar dit gebeurt toch echt wel vaker bij Feyenoord. Onze supporters kunnen geweldig zijn, maar er zijn er veel meer dan een paar die volledige idioten zijn.
Er waren er meerderen ja. Maar 20 aansteker is 20 teveel, maar nog altijd meer goede dan kwade in het stadion. Wat mij betreft elke gooier (ook die mis waren) opsporen en jarenlang weren. Hard optreden
  woensdag 5 april 2023 @ 23:33:30 #164
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_208677688
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 23:28 schreef alopio het volgende:

[..]
Dat zeg ik niet. Bij feyenoord genoeg tuig, 20 jaar een seizoenkaart gehad. Maar jij wijst alleen naar Feyenoord, terwijl het de afgelopen weken gebeurt bij Groningen, Cambuur en PSV. Wat mij betreft keihard straffen, ook die bij Feyenoord. Maar noem dat het hele probleem
Ja dat is waar, het gebeurt overal. Ik ga inmiddels wat langer mee en elke spannende Europacupavond van Feyenoord houd ik mijn hard vast, al sinds decennia voor corona e.d.
  woensdag 5 april 2023 @ 23:33:57 #165
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_208677693
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 23:33 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Bizar.
pi_208677696
quote:

[..]
Wtf, ingehuurd door Feyenoord?
  woensdag 5 april 2023 @ 23:35:44 #167
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_208677701
quote:

[..]
Toen ik nog naar de Kuip ging wel eens meegemaakt dat je voor het roepen van hamas al een agent in je nek had hangen en een stadionverbod kreeg.
  woensdag 5 april 2023 @ 23:36:17 #168
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_208677705
quote:

[..]
Ik heb zelden zo'n rustige sfeer vóór een wedstrijd meegemaakt. Het ging fout omdat

- Ajax
- Vroege achterstand (en daarna vroege achterstand in de 2e helft)
- Het tijdrekken en antivoetbal
- Geen netten (of leeg vak) op Z
-
  woensdag 5 april 2023 @ 23:36:46 #169
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_208677708
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 23:30 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ah, te veel politie...
Het zorgt juist voor onrust ja. Wordt vaker geopperd, maar door mensen als beesten te behandelen gaan ze zich ook zo gedragen. Terwijl voor die ene gek die met een aansteker gooit niet echt veel politie nodig is natuurlijk.

Probleem is dat ze alles te veel gaan organiseren waardoor het juist onveilig werd. Vandaag werden heel de tijd ingangen/uitgangen geblokkeerd door politie waardoor het ontzettend gevaarlijk werd, dat maakte bepaalde supporters onrustig, daar reageren mensen op etc waardoor er een opgefokt sfeertje ontstaat. Het is typisch Nederland: door in problemen te denken ontstaan er juist problemen.
Makkelijk eerste
  woensdag 5 april 2023 @ 23:38:14 #170
474254 GurneyIsBestOke
pi_208677719
quote:

[..]
Ja wtf was dat?? Dat hoorde ik ook, ik dacht dat het een gek met een luidspreker was.
Makkelijk eerste
pi_208677723
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 23:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Het zorgt juist voor onrust ja. Wordt vaker geopperd, maar door mensen als beesten te behandelen gaan ze zich ook zo gedragen. Terwijl voor die ene gek die met een aansteker gooit niet echt veel politie nodig is natuurlijk.

Probleem is dat ze alles te veel gaan organiseren waardoor het juist onveilig werd. Vandaag werden heel de tijd ingangen/uitgangen geblokkeerd door politie waardoor het ontzettend gevaarlijk werd, dat maakte bepaalde supporters onrustig, daar reageren mensen op etc waardoor er een opgefokt sfeertje ontstaat. Het is typisch Nederland: door in problemen te denken ontstaan er juist problemen.
1 aansteker die raakt
Groot fan van User Wotte
pi_208677732
Aboutaleb Joden komen eraan!
Groot fan van User Wotte
  woensdag 5 april 2023 @ 23:40:18 #173
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_208677733
quote:

[..]

De politie staat daar voor de veiligheid van iedereen maar het gros van die debieltjes is ervan overtuigd dat de politie wil provoceren, een bijzondere achterlijke denkwijze, gepaard met kreten als ACAB, hersenloos gedoe.
pi_208677735
quote:

[..]

Dit soort momenten zijn precies de dagen dat ik het niet meer leuk vond om naar wedstrijden te gaan.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_208677738
quote:

[..]

Deels waar. Want net als die waterkanonnen, is nergens voor nodig en creëert alleen maar dat burgeroorlog gevoel. 35 mensen die een aansteker gooien heb je geen peloton ME voor nodig, die hou je niet tegen met politie. Kan je alleen voorkomen door gedragsverandering en door heeeeel hard te straffen. Laten we eens starten met als je überhaupt maar iets op het veld gooit (beker bier) je 5 jaar SV krijgt. Met cameras kunnen ze alles terugzien.
  woensdag 5 april 2023 @ 23:41:15 #176
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_208677742
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 23:31 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Teveel politie. :') Zie je wel, het ligt altijd aan een ander...
Ja, de politie, hierboven de aanstelling van de scheids en we moeten niet vergeten dat Klaassen theater speelde. Supporters waren boos op Aboutaleb, omdat hij geen uitsupporters wilde toestaan, maar op deze manier zijn we hard op weg naar helemaal geen toeschouwers tijdens een klassieker.
  woensdag 5 april 2023 @ 23:41:17 #177
474254 GurneyIsBestOke
pi_208677743
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 23:36 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik heb zelden zo'n rustige sfeer vóór een wedstrijd meegemaakt. Het ging fout omdat

- Ajax
- Vroege achterstand (en daarna vroege achterstand in de 2e helft)
- Het tijdrekken en antivoetbal
- Geen netten (of leeg vak) op Z
-
Ik vond het in de rij ontzettend onrustig worden juist. Werd er zelf ook eng van. Het loopt niet door, waardoor sommige supporters boos/gefrustreerd raken, en dan bizar veel politie er om heen waardoor je bang wordt dat die er op in gaan slaan. Daar begint het al.
Makkelijk eerste
pi_208677750
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 23:40 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
De politie staat daar voor de veiligheid van iedereen maar het gros van die debieltjes is ervan overtuigd dat de politie wil provoceren, een bijzondere achterlijke denkwijze, gepaard met kreten als ACAB, hersenloos gedoe.
Maar een waterkanon is gewoon niet nodig, dat fokt de sfeer juist op
  woensdag 5 april 2023 @ 23:42:30 #179
131800 Tarado
capô de fusca
pi_208677758
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 23:41 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja, de politie, hierboven de aanstelling van de scheids en we moeten niet vergeten dat Klaassen theater speelde. Supporters waren boos op Aboutaleb, omdat hij geen uitsupporters wilde toestaan, maar op deze manier zijn we hard op weg naar helemaal geen toeschouwers tijdens een klassieker.
Wat was het theater van Klaassen?
  woensdag 5 april 2023 @ 23:43:13 #180
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_208677767
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 23:42 schreef Tarado het volgende:

[..]
Wat was het theater van Klaassen?
Zag je niet dat het niet raak was?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties