Klopt, maar ook dat is geen oplossing waarmee je het voorkomt:quote:Op donderdag 6 april 2023 00:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Heizel en Hillsborough was de munitie om een hele goede voetbalwet in te voeren, Met onze voetbalwet kan Justitie nauwelijks optreden. De gevolgen van wangedrag in Engeland zijn door die wet zeer ingrijpend.
Ik ontken dat niet, maar ik vind het onzin dat er om die reden aanstekers gegooid zouden gooien.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik waardeer eigenlijk niet zo dat als ik zeg dat ik de situatie in de rij onveilig vond georganiseerd je doet alsof ik mij aanstel ja.
quote:Op donderdag 6 april 2023 00:03 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Op geen enkele manier anders, alleen in Amsterdam kunnen ze wat minder mikken.
Klopt ja, het gedrag van steeds meer mensen is ronduit stuitend.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:02 schreef Maastoren het volgende:
Elke jaarwisseling is half Nederland een oorlogsgebied. Laten we alsjeblieft niet doen alsof dit soort dingen alleen bij voetbal gebeuren.
Die ene beker bier bedoel je? Ook totale onzin natuurlijk.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:03 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Jij kan niet zo goed tellen geloof ik.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die ene beker bier bedoel je? Ook totale onzin natuurlijk.
Tellen is niet je sterkste puntquote:Op donderdag 6 april 2023 00:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die ene beker bier bedoel je? Ook totale onzin natuurlijk.
En het applaus toen dat kneusje uit het publiek werd gehaald.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:08 schreef XSbig het volgende:
Het enige goede wat ik gezien heb vanavond was dat een aantal supporters diegene corrigeerde die het na de staking toch nog nodig vond een biertje op de Ajax dugout te gooien.
Toch maar eens aan een ander vak denken dan Z4. Je ziet haast niks aan de andere kant van het veld en er staan bijna alleen maar dronken pubers.
Klopt maar die gozer stond snel voor de rechter en is veroordeeld. Boete, taakstraf en jarenlang stadionverbod.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, maar ook dat is geen oplossing waarmee je het voorkomt:
Het is mentaliteits- of cultureel probleem. Als ze vuurwerk verbieden gaan brandweer en ambulance met iets anders bekogelen tijdens de jaarwisseling.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:05 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat is waar en ook daar worden steeds meer maatregelen genomen, waaronder een vuurwerkverbod. Maar in dit geval gaat het om een plek, waar bijna wekelijks tienduizenden mensen samenkomen, ja dat vergt veel crowd control en vereist veiligheidsmaatregelen. Op oudejaarsavond komt de ME schoonmaken, in een stadion gaat dat niet.
Maar er is dus geen of veel minder ME nodig. ME en die waterkanonnen zorgen er niet voor dat een paar debielen geen aansteker gooien, wel ervoor dat normale supporters zich in oorlogsgebied wanen.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:05 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat is waar en ook daar worden steeds meer maatregelen genomen, waaronder een vuurwerkverbod. Maar in dit geval gaat het om een plek, waar bijna wekelijks tienduizenden mensen samenkomen, ja dat vergt veel crowd control en vereist veiligheidsmaatregelen. Op oudejaarsavond komt de ME schoonmaken, in een stadion gaat dat niet.
Dat zal voor die gast vanavond niet veel anders zijn gok ik. Misschien dat de handhaving van dat stadionverbod daar wat beter is.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Klopt maar die gozer stond snel voor de rechter en is veroordeeld. Boete, taakstraf en jarenlang stadionverbod.
Ik zie geen aanstekers. Jij? Dan nog is dit ook gooien dat klopt, ook dat moet weg, maar ik vind het slap om nu te gaan wijzen dat het ergens anders ook gebeurt, het heeft de avond van veel Feyenoordsupporters behoorlijk verziekt.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:03 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Daar zijn ook rondom zo'n uitvak geen hoge hekken/netten maar ongeveer 1 steward per 5 supporters. Dan heb je een raddraaier er zo tussenuit gehaald.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Heizel en Hillsborough was de munitie om een hele goede voetbalwet in te voeren, Met onze voetbalwet kan Justitie nauwelijks optreden. De gevolgen van wangedrag in Engeland zijn door die wet zeer ingrijpend.
Jij hebt gelijk.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:03 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Het gebeurt overal helaas, dat is mijn punt. 15 jaar geleden werd het voor dit soort zooi niet eens gestaaktquote:Op donderdag 6 april 2023 00:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik zie geen aanstekers. Jij? Dan nog is dit ook gooien dat klopt, ook dat moet weg, maar ik vind het slap om nu te gaan wijzen dat het ergens anders ook gebeurt, het heeft de avond van veel Feyenoordsupporters behoorlijk verziekt.
Ligt eraan of Feyenoord stadionverboden gaat uitdelen nav dit 'incident'.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:31 schreef M.Melandri het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)d-berghuis~a46ab464/
Neem aan dat er nu ook geen straf gaat volgen.
Vertel dat ff aan dat kind die z'n vader kwijt was en vervolgens uit het niets een klap met een wapenstok kreeg van een ME'er en die er, toen we hem uiteindelijk weer bij zijn vader hadden weten te krijgen, ook nog eens getuige van moest zijn dat de ME zijn vader (die met zijn rug naar de ME stond en probeerde weg te komen) keihard aanpakte.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De politie staat daar voor de veiligheid van iedereen maar het gros van die debieltjes is ervan overtuigd dat de politie wil provoceren, een bijzondere achterlijke denkwijze, gepaard met kreten als ACAB, hersenloos gedoe.
Dat weet ik wel zeker, denk maar aan die debiel bij PSV, die had al een stadionverbod.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zal voor die gast vanavond niet veel anders zijn gok ik. Misschien dat de handhaving van dat stadionverbod daar wat beter is.
Je hebt gelijk het waren er 4. Zoals ik zei ook dat is totale waanzin.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Tellen is niet je sterkste punt
Tel eens tot 8
Daarom met alle clubs afspreken, iets op het veld gooien is een SV. Dan leren er een hoop het al af hoorquote:Op donderdag 6 april 2023 00:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt gelijk het waren er 4. Zoals ik zei ook dat is totale waanzin.
Ik walg zo van dit soort figuren. Al maanden positief in het nieuws en door zon miskraam gaat het nu alleen maar weer hierover.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:13 schreef Scrummie het volgende:
Zonder die idioot hadden we gewoon in de finale gestaan.
Nouja. Op naar RKC thuis.
Permanent verbod graag.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:13 schreef alopio het volgende:
[..]
Daarom met alle clubs afspreken, iets op het veld gooien is een SV. Dan leren er een hoop het al af hoor
Dit denk ik dus ook. Waren de betere ploeg met de betere kansen al speelden we helemaal niet goed. Na de staking was het wel klaar.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:13 schreef Scrummie het volgende:
Het leek vandaag wel alsof we tegen RKC speelden. Een tegenstander die twee keer over de middellijn komt en er daarna alles aan doet om het spel stil te leggenquote:Op donderdag 6 april 2023 00:13 schreef Scrummie het volgende:
Ja precies. Vond ons inderdaad slecht, maar Ajax was nog slechter en scoort twee frommelgoals. Die gaan het nog heel erg lastig krijgen de komende wedstrijden.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit denk ik dus ook. Waren de betere ploeg met de betere kansen al speelden we helemaal niet goed. Na de staking was het wel klaar.
Eens.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Het leek vandaag wel alsof we tegen RKC speelden. Een tegenstander die twee keer over de middellijn komt en er daarna alles aan doet om het spel stil te leggen
Hopelijk was dit dus een goede generale
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |