Nee, na echt decennia van gezeik kun je echt niet stellen dat het door de politie komt, die staan er juist omdat het zo vaak mis gaat.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:45 schreef alopio het volgende:
[..]
Lekker selectief lezen, iedereen hier legt de schuld bij de debielen die gooien. Maar als je constructief een oplossing wil moet je in meerdere opties denken. Een daarvan is descaleren, waarom 2 warerkannonen? Je fokt zo de sfeer bij bepaalde lieden op terwijl dat totaal niet nodig is. Is het goed dat mensen zich zo laten opfokken? Nee, maar waarom dat doen als het toch geen meerwaarde heeft om die dingen neer te zetten.
Normalisatie rond een wedstrijd moet er meer komen en is een deel van de oplossing tegen dit soort excessen, naast hard straffen tegen iedereen die bv iets op het veld gooit
Het is indirect wel allebei een gevolg van hetzelfde probleem. In plaats van het als een maatschappelijk probleem beschouwen en selectief de raddraaiers zwaar gaan straffen wordt het probleem gelegd bij het overgrote meerendeel die zich wel gedraagt.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar die gozer gooit dat aanstekertje niet omdat ie zo opgefokt was omdat er wat ingangen en uitgangen geblokkeerd waren.
Kom eens met een oplossing dan ?quote:Op woensdag 5 april 2023 23:48 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, na echt decennia van gezeik kun je echt niet stellen dat het door de politie komt, die staan er juist omdat het zo vaak mis gaat.
Kijk weer een reactie die aantoont dat het probleem dus overal zit. Jullie jullie jullie..quote:Op woensdag 5 april 2023 23:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als de supporters zich gewoon gedragen wat schijnbaar bij jullie niet lukt is het berhaupt niet nodig
Jammer dat mensen zich niet kunnen gedragen bedoel je natuurlijkquote:Op woensdag 5 april 2023 23:49 schreef Maastoren het volgende:
Jammer dat het niet gewoon over het voetbal kan gaan.
Feyenoord heeft een top seizoen en komende weken kan alleen maar hier over worden gesproken.
Euthanasie.quote:
Ik waardeer eigenlijk niet zo dat als ik zeg dat ik de situatie in de rij onveilig vond georganiseerd je doet alsof ik mij aanstel ja.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben het simpelweg niet met je eens, kan toch?
Waarom moet er zoveel politie aanwezig zijn als er geen uitsupporters zijn?quote:Op woensdag 5 april 2023 23:48 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, na echt decennia van gezeik kun je echt niet stellen dat het door de politie komt, die staan er juist omdat het zo vaak mis gaat.
Het komt niet DOOR de politie, maar het anders inzetten kan wel een deel van de oplossing vam het probleem zijn. Maar goed, als je nooit in een stadion komt weet je ook niet dat je bij voorhand al als tuig wordt behandeld. Heb vaak genoeg gezien dat ook mensen van 70+ uit het niets een wapenstol in de rug kregen.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:48 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik zou het niet over andere clubs trekken, want zoals ik al zei de organisatie vanuit Feyenoord en de gemeente Rotterdam was vandaag echt wanstaltig.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Kijk weer een reactie die aantoont dat het probleem dus overal zit. Jullie jullie jullie..
Nee het is OVERAL. Bij ons, bij Ajax, bij PSV, bij Groningen, Maar nee lekker wijzen, lekker stoken,
Eens..quote:Op woensdag 5 april 2023 23:51 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Waarom moet er zoveel politie aanwezig zijn als er geen uitsupporters zijn?
Natuurlijk moet er wel wat politie aanwezig zijn, maar het de aantallen die ik afgelopen klassiekers heb gezien zijn buitensporig.
We moeten ons afvragen waarom andere landen wel op fatsoenlijke wijze dit soort evenementen kunnen organiseren en wij in NL niet.
Het is niet een debiel, een debiel gooide raak vandaag.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou het niet over andere clubs trekken, want zoals ik al zei de organisatie vanuit Feyenoord en de gemeente Rotterdam was vandaag echt wanstaltig.
Wel met je eens dat die ‘jullie’-reflex zo vermoeiend is. Ik draag geen verantwoordelijkheid over die ene debiel, behandel mij dan ook niet zo.
Ja joh, bij jullie wordt niets gegooid, worden er geen spelers aangevallen etc. Het is diepgeworteld omdat er geen respect meer voor gezag is.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als de supporters zich gewoon gedragen wat schijnbaar bij jullie niet lukt is het berhaupt niet nodig
Hoe wil je dat regelen dan?quote:
Die organisatie is al jaren kut. Totaal overtrokken. En die debielen die aanstekers gooien stop je daar toch niet mee. Los dat eens op, straf dat eens hard af. Zoals hierboven al vermeld, triest dat in Nederland dot niet georganiseerd kan worden. Probleem is dis tweeledig, bij de supporters die dit doen en bij de overheid/instanties die hier geen oplossing voor hebben en kunnen stoppen behalve onzinnig een halve politie eenheid neerzetten (wat dus niet helpt)quote:Op woensdag 5 april 2023 23:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou het niet over andere clubs trekken, want zoals ik al zei de organisatie vanuit Feyenoord en de gemeente Rotterdam was vandaag echt wanstaltig.
Wel met je eens dat die ‘jullie’-reflex zo vermoeiend is. Ik draag geen verantwoordelijkheid over die ene debiel, behandel mij dan ook niet zo.
Noem eens een paar landen dan buiten Noord-Korea.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:51 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Waarom moet er zoveel politie aanwezig zijn als er geen uitsupporters zijn?
Natuurlijk moet er wel wat politie aanwezig zijn, maar het de aantallen die ik afgelopen klassiekers heb gezien zijn buitensporig.
We moeten ons afvragen waarom andere landen wel op fatsoenlijke wijze dit soort evenementen kunnen organiseren en wij in NL niet.
Oh eens hoor bij Ajax doen ze het net zo goed maar dat heeft hier nu niets mee te maken natuurlijkquote:Op woensdag 5 april 2023 23:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja joh, bij jullie wordt niets gegooid, worden er geen spelers aangevallen etc. Het is diepgeworteld omdat er geen respect meer voor gezag is.
Klopt, het zijn er helaas meer. Net zoals bij elke club. Start als clubs, knvb en overheid dus eens met hard straffen. Ook al is het een beker bierquote:Op woensdag 5 april 2023 23:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is niet een debiel, een debiel gooide raak vandaag.
Ook politie-inzet kan gevaar veroorzaken, zoals ik al eerder noemde Hillsborough is hier het beste voorbeeld van. De UK heeft het hooliganprobleem gek genoeg opgelost door juist minder politie inzet te gebruiken, of misschien beter gezegd: hem anders in te zetten. Niet bij het stadion waar iedereen er ‘last’ van heeft, maar bij het bureau om meldplicht na te laten leven voor mensen met een stadionverbod.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:48 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dom volk.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:56 schreef fetX het volgende:
We gaan weer lekker jij bakken naar elkaar. Dat is altijd zo zielig bij deze discussie.
Als het alleen bij Feyenoord een probleem zou zijn dan was het makkelijk opgelost.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jammer dat mensen zich niet kunnen gedragen bedoel je natuurlijk
Eigenlijk wel, want het is een maatschappelijk probleem, groningen laatst, psvquote:Op woensdag 5 april 2023 23:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh eens hoor bij Ajax doen ze het net zo goed maar dat heeft hier nu niets mee te maken natuurlijk
Mag toch hopen van niet zeg.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:34 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Wtf, ingehuurd door Feyenoord?
Ja maar dit wil niemand horen. Meer politie, lege tribunes, waterkanonnenquote:Op woensdag 5 april 2023 23:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook politie-inzet kan gevaar veroorzaken, zoals ik al eerder noemde Hillsborough is hier het beste voorbeeld van. De UK heeft het hooliganprobleem gek genoeg opgelost door juist minder politie inzet te gebruiken, of misschien beter gezegd: hem anders in te zetten. Niet bij het stadion waar iedereen er ‘last’ van heeft, maar bij het bureau om meldplicht na te laten leven voor mensen met een stadionverbod.
Dit ook. Ook gedrag naar de scheidsrechter. De spelers zijn een voorbeeld, jonge spelers van amateurs gaan dit nadoen. Verhuftering van de samenlevingquote:Op woensdag 5 april 2023 23:59 schreef Vis1980 het volgende:
Maar ook spelers. Opstootjes moeten harder bestraft worden en onsportief gedrag ook. Buiten deze wedstrijd om zie ik bijna elke club constant met elkaar ruzin, in bijna elk land. Bij andere sporten zie je dat minder of staan er hogere straffen op.
Als je je koppie er als professional er al niet bij kan houden, waarom denk je dat idiote mafklappers dat dan wel kunnen?
Ik ben bij Dortmund-Bayern geweest. Daar lopen supporters van beide clubs door elkaar zonder incidenten. Ook weinig politie aanwezig.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Noem eens een paar landen dan buiten Noord-Korea.
Nou ja dat dus. Fijn dat er ook bij Feyenoord nog mensen zijn met enig verstandelijk vermogen.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De politie staat daar voor de veiligheid van iedereen maar het gros van die debieltjes is ervan overtuigd dat de politie wil provoceren, een bijzondere achterlijke denkwijze, gepaard met kreten als ACAB, hersenloos gedoe.
Rotterdam is het Napels van Noord Europa.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:01 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik ben bij Dortmund-Bayern geweest. Daar lopen supporters van beide clubs door elkaar zonder incidenten. Ook weinig politie aanwezig.
Heizel en Hillsborough was de munitie om een hele goede voetbalwet in te voeren, Met onze voetbalwet kan Justitie nauwelijks optreden. De gevolgen van wangedrag in Engeland zijn door die wet zeer ingrijpend.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook politie-inzet kan gevaar veroorzaken, zoals ik al eerder noemde Hillsborough is hier het beste voorbeeld van. De UK heeft het hooliganprobleem gek genoeg opgelost door juist minder politie inzet te gebruiken, of misschien beter gezegd: hem anders in te zetten. Niet bij het stadion waar iedereen er ‘last’ van heeft, maar bij het bureau om meldplicht na te laten leven voor mensen met een stadionverbod.
Dat is waar en ook daar worden steeds meer maatregelen genomen, waaronder een vuurwerkverbod. Maar in dit geval gaat het om een plek, waar bijna wekelijks tienduizenden mensen samenkomen, ja dat vergt veel crowd control en vereist veiligheidsmaatregelen. Op oudejaarsavond komt de ME schoonmaken, in een stadion gaat dat niet.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:02 schreef Maastoren het volgende:
Elke jaarwisseling is half Nederland een oorlogsgebied. Laten we alsjeblieft niet doen alsof dit soort dingen alleen bij voetbal gebeuren.
Klopt, maar ook dat is geen oplossing waarmee je het voorkomt:quote:Op donderdag 6 april 2023 00:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Heizel en Hillsborough was de munitie om een hele goede voetbalwet in te voeren, Met onze voetbalwet kan Justitie nauwelijks optreden. De gevolgen van wangedrag in Engeland zijn door die wet zeer ingrijpend.
Ik ontken dat niet, maar ik vind het onzin dat er om die reden aanstekers gegooid zouden gooien.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik waardeer eigenlijk niet zo dat als ik zeg dat ik de situatie in de rij onveilig vond georganiseerd je doet alsof ik mij aanstel ja.
quote:Op donderdag 6 april 2023 00:03 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Op geen enkele manier anders, alleen in Amsterdam kunnen ze wat minder mikken.
Klopt ja, het gedrag van steeds meer mensen is ronduit stuitend.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:02 schreef Maastoren het volgende:
Elke jaarwisseling is half Nederland een oorlogsgebied. Laten we alsjeblieft niet doen alsof dit soort dingen alleen bij voetbal gebeuren.
Die ene beker bier bedoel je? Ook totale onzin natuurlijk.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:03 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Jij kan niet zo goed tellen geloof ik.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die ene beker bier bedoel je? Ook totale onzin natuurlijk.
Tellen is niet je sterkste puntquote:Op donderdag 6 april 2023 00:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die ene beker bier bedoel je? Ook totale onzin natuurlijk.
En het applaus toen dat kneusje uit het publiek werd gehaald.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:08 schreef XSbig het volgende:
Het enige goede wat ik gezien heb vanavond was dat een aantal supporters diegene corrigeerde die het na de staking toch nog nodig vond een biertje op de Ajax dugout te gooien.
Toch maar eens aan een ander vak denken dan Z4. Je ziet haast niks aan de andere kant van het veld en er staan bijna alleen maar dronken pubers.
Klopt maar die gozer stond snel voor de rechter en is veroordeeld. Boete, taakstraf en jarenlang stadionverbod.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, maar ook dat is geen oplossing waarmee je het voorkomt:
Het is mentaliteits- of cultureel probleem. Als ze vuurwerk verbieden gaan brandweer en ambulance met iets anders bekogelen tijdens de jaarwisseling.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:05 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat is waar en ook daar worden steeds meer maatregelen genomen, waaronder een vuurwerkverbod. Maar in dit geval gaat het om een plek, waar bijna wekelijks tienduizenden mensen samenkomen, ja dat vergt veel crowd control en vereist veiligheidsmaatregelen. Op oudejaarsavond komt de ME schoonmaken, in een stadion gaat dat niet.
Maar er is dus geen of veel minder ME nodig. ME en die waterkanonnen zorgen er niet voor dat een paar debielen geen aansteker gooien, wel ervoor dat normale supporters zich in oorlogsgebied wanen.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:05 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat is waar en ook daar worden steeds meer maatregelen genomen, waaronder een vuurwerkverbod. Maar in dit geval gaat het om een plek, waar bijna wekelijks tienduizenden mensen samenkomen, ja dat vergt veel crowd control en vereist veiligheidsmaatregelen. Op oudejaarsavond komt de ME schoonmaken, in een stadion gaat dat niet.
Dat zal voor die gast vanavond niet veel anders zijn gok ik. Misschien dat de handhaving van dat stadionverbod daar wat beter is.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Klopt maar die gozer stond snel voor de rechter en is veroordeeld. Boete, taakstraf en jarenlang stadionverbod.
Ik zie geen aanstekers. Jij? Dan nog is dit ook gooien dat klopt, ook dat moet weg, maar ik vind het slap om nu te gaan wijzen dat het ergens anders ook gebeurt, het heeft de avond van veel Feyenoordsupporters behoorlijk verziekt.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:03 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Daar zijn ook rondom zo'n uitvak geen hoge hekken/netten maar ongeveer 1 steward per 5 supporters. Dan heb je een raddraaier er zo tussenuit gehaald.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Heizel en Hillsborough was de munitie om een hele goede voetbalwet in te voeren, Met onze voetbalwet kan Justitie nauwelijks optreden. De gevolgen van wangedrag in Engeland zijn door die wet zeer ingrijpend.
Jij hebt gelijk.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:03 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Het gebeurt overal helaas, dat is mijn punt. 15 jaar geleden werd het voor dit soort zooi niet eens gestaaktquote:Op donderdag 6 april 2023 00:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik zie geen aanstekers. Jij? Dan nog is dit ook gooien dat klopt, ook dat moet weg, maar ik vind het slap om nu te gaan wijzen dat het ergens anders ook gebeurt, het heeft de avond van veel Feyenoordsupporters behoorlijk verziekt.
Ligt eraan of Feyenoord stadionverboden gaat uitdelen nav dit 'incident'.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:31 schreef M.Melandri het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)d-berghuis~a46ab464/
Neem aan dat er nu ook geen straf gaat volgen.
Vertel dat ff aan dat kind die z'n vader kwijt was en vervolgens uit het niets een klap met een wapenstok kreeg van een ME'er en die er, toen we hem uiteindelijk weer bij zijn vader hadden weten te krijgen, ook nog eens getuige van moest zijn dat de ME zijn vader (die met zijn rug naar de ME stond en probeerde weg te komen) keihard aanpakte.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De politie staat daar voor de veiligheid van iedereen maar het gros van die debieltjes is ervan overtuigd dat de politie wil provoceren, een bijzondere achterlijke denkwijze, gepaard met kreten als ACAB, hersenloos gedoe.
Dat weet ik wel zeker, denk maar aan die debiel bij PSV, die had al een stadionverbod.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zal voor die gast vanavond niet veel anders zijn gok ik. Misschien dat de handhaving van dat stadionverbod daar wat beter is.
Je hebt gelijk het waren er 4. Zoals ik zei ook dat is totale waanzin.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Tellen is niet je sterkste punt
Tel eens tot 8
Daarom met alle clubs afspreken, iets op het veld gooien is een SV. Dan leren er een hoop het al af hoorquote:Op donderdag 6 april 2023 00:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt gelijk het waren er 4. Zoals ik zei ook dat is totale waanzin.
Ik walg zo van dit soort figuren. Al maanden positief in het nieuws en door zon miskraam gaat het nu alleen maar weer hierover.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:13 schreef Scrummie het volgende:
Zonder die idioot hadden we gewoon in de finale gestaan.
Nouja. Op naar RKC thuis.
Permanent verbod graag.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:13 schreef alopio het volgende:
[..]
Daarom met alle clubs afspreken, iets op het veld gooien is een SV. Dan leren er een hoop het al af hoor
Dit denk ik dus ook. Waren de betere ploeg met de betere kansen al speelden we helemaal niet goed. Na de staking was het wel klaar.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:13 schreef Scrummie het volgende:
Het leek vandaag wel alsof we tegen RKC speelden. Een tegenstander die twee keer over de middellijn komt en er daarna alles aan doet om het spel stil te leggenquote:Op donderdag 6 april 2023 00:13 schreef Scrummie het volgende:
Ja precies. Vond ons inderdaad slecht, maar Ajax was nog slechter en scoort twee frommelgoals. Die gaan het nog heel erg lastig krijgen de komende wedstrijden.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit denk ik dus ook. Waren de betere ploeg met de betere kansen al speelden we helemaal niet goed. Na de staking was het wel klaar.
Eens.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Het leek vandaag wel alsof we tegen RKC speelden. Een tegenstander die twee keer over de middellijn komt en er daarna alles aan doet om het spel stil te leggen
Hopelijk was dit dus een goede generale
Vind het echt ongekend hoeveel kutgoals zij in de Kuip scoren. Eerder dit seizoen ook al.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja precies. Vond ons inderdaad slecht, maar Ajax was nog slechter en scoort twee frommelgoals. Die gaan het nog heel erg lastig krijgen de komende wedstrijden.
[..]
Eens.
Toch nog 1 snuifje voordat hij mee moest naar het bureau dus.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:18 schreef Vis1980 het volgende:
Er is nog iemand opgepakt met vuurwerk, die probeerde weg te rennen van de politie en hij is gearresteerd in het toilet.
matige speler jaquote:Op donderdag 6 april 2023 00:18 schreef Maastoren het volgende:
Zelden iemand zo slecht in zien vallen als Kasanwirjo. Mijn hemel.
Dilrosun?quote:Op donderdag 6 april 2023 00:18 schreef Maastoren het volgende:
Zelden iemand zo slecht in zien vallen als Kasanwirjo. Mijn hemel.
Wat ben jij voor halve zwakzinnige? Leer lezen.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:58 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wel knap geacteerd dan, dat bloedend hoofd, ik trapte erin.
Tja, kost je wellicht de dubbel. Maar alles wat nu telt is de schaal en Europa toch? Fuck die troostprijsquote:Op donderdag 6 april 2023 00:13 schreef Scrummie het volgende:
Tuurlijk (al zie ik het niet als troostprijs eigenlijk), maar Europa zie ik echt niet gebeuren. Gewoon kampioen worden dus.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:19 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Tja, kost je wellicht de dubbel. Maar alles wat nu telt is de schaal en Europa toch? Fuck die troostprijs
Stadion.quote:
Misschien moet je de holocaust er nog even bijslepen voor extra geloofwaardigheidspunten.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zie hier een perfect voorbeeld van het probleem en hoe diepgeworteld de haat en afgunst zit en hoe genormaliseerd het is.
Dat je dit, zeker na vanavond, nog zonder schaamte uit je toetsenbord kan krijgen. Man man man.
Het is gewoon een prijs, zeker als je van ajax kan winnen. Maar het is niet alleen het verliezen (wat kan) maar dat een positief seizoen qua sfeer en beeldvorming weer de prullenbak in gaat door die debielenquote:Op donderdag 6 april 2023 00:19 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Tja, kost je wellicht de dubbel. Maar alles wat nu telt is de schaal en Europa toch? Fuck die troostprijs
stukje overdrijvenquote:Op donderdag 6 april 2023 00:23 schreef alopio het volgende:
[..]
Het is gewoon een prijs, zeker als je van ajax kan winnen. Maar het is niet alleen het verliezen (wat kan) maar dat een positief seizoen weer de prullenbak in gaat door die debielen
quote:
Ook clubs, voetbal ook, gaan we korfballen.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens, laten we stadions verbieden.
(gebbetje)
wiequote:Op woensdag 5 april 2023 22:56 schreef Scrummie het volgende:
Oh yes, de mening van Dilan Yesilgoz op ESPN.
Degene die een aansteker gooit een permanent verbod.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en dan voorkom je voortaan dat een van de tientallen gegooide spullen een speler raakt?
Vind je? Komende weken gaat het weer alleen maar hierover. We zijn weer die hooliganclub. En ook onder de goede supporters is dit, want waarom weer een kansloze kutavond qua gedrag ipv een topsfeer met een mooi gezongen “Feyenoord wat gaan wij doen vandaag”quote:
O dat wilde ik niet direct impliceren eigenlijk, wel dat het vooraf al voor een opgefokt sfeertje zorgde. Ook bij mijzelf he. Door het hele gedoe in de rij kwam ik nogal onrustig het stadion in, om vervolgens in zo’n partij te belanden waardoor je eigenlijk geen seconde uit die onrust komt. Ben daar eigenlijk geen moment uitgekomen, tot aan de laatste 10 a 15 minuten van de wedstrijd. Daar begint het wel, ook bij zo’n debiel die het wl in zich heeft om met spullen te gaan smijten.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ontken dat niet, maar ik vind het onzin dat er om die reden aanstekers gegooid zouden gooien.
Welnee. Na het weekend is iedereen dit weer vergeten en hoor je er niks meer over.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:23 schreef alopio het volgende:
[..]
Het is gewoon een prijs, zeker als je van ajax kan winnen. Maar het is niet alleen het verliezen (wat kan) maar dat een positief seizoen qua sfeer en beeldvorming weer de prullenbak in gaat door die debielen
Ik voorspel Kamervragen morgen.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Welnee. Na het weekend is iedereen dit weer vergeten en hoor je er niks meer over.
Tot het volgende incident.
hysterisch gelulquote:Op donderdag 6 april 2023 00:27 schreef alopio het volgende:
[..]
Vind je? Komende weken gaat het weer alleen maar hierover. We zijn weer die hooliganclub. En ook onder de goede supporters is dit, want waarom weer een kansloze kutavond qua gedrag ipv een topsfeer met een mooi gezongen “Feyenoord wat gaan wij doen vandaag”
Laten naast het kansloze spel (wat nu de laatste twee jaar voorbij is) ook afscheid nemen van kansloos publiek
Maar hij had al een stadionverbod dus het probleem zit 'm in de handhaving. Maar dat slappe zootje in Den Haag krijgt niets voor elkaar dus dit ook niet.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Degene die een aansteker gooit een permanent verbod.
Wat kreeg die sufferd bij PSV? 40 jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |