De medaille heeft Rupert vlak ervoor uit de vuilnisbak gehaald.quote:Op maandag 3 april 2023 14:16 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Rupert geeft Erik een medaille. Voor 'de beste conciėrge van de eeuw' zegt ie
Net ook Janet maar die heeft er al eenquote:Op maandag 3 april 2023 14:16 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Rupert geeft Erik een medaille. Voor 'de beste conciėrge van de eeuw' zegt ie
quote:Op maandag 3 april 2023 14:16 schreef Harry het volgende:
[..]
De medaille heeft Rupert vlak ervoor uit de vuilnisbak gehaald.
Nee logischquote:Op maandag 3 april 2023 14:18 schreef freaky40 het volgende:
K3 naar de knoppen. Ze mogen daar niets meer mee doen...apart.
SPOILER: dus..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 3 april 2023 14:19 schreef KinKiJan het volgende:
JW: "Die kun je niet till'n, is veel te zwaar"
Ook niet met een paar man?
JW: "Gaat 'm nie word'n, krij je nie voor mekaar"Mooi hčSPOILER: dus..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Eunice zei net buiten al dat Jeff af zou wachten wat de kaarten zeiden.quote:Op maandag 3 april 2023 14:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kan Alicia niet even pendelen wat Jeff gaat doen, blijven of naar huis? Of iemand hier?
Echt een nare bitchquote:Op maandag 3 april 2023 14:24 schreef greysbones het volgende:
Kenzi die zo lui is als een luiaard staat anderen te commanderen iets mee te nemen omdat ze anders met lege handen lopen
Denk ik welquote:Op maandag 3 april 2023 14:24 schreef Puzzie het volgende:
Er komt een dag dat Kenzy die vrouw de huid vol gaat schelden
Esther?
Ze staat af te wassen/drogen en vraagt gewoon of Esther wat kopjes mee wil nemen die die kant al op loopt en Esther weigert. Je kan ook alles negatief uitleggen. Wat ik overigens best begrijp als je een hekel aan iemand hebt maar dit is wat overtrokken, vind ik.quote:Op maandag 3 april 2023 14:24 schreef greysbones het volgende:
Kenzi die zo lui is als een luiaard staat anderen te commanderen iets mee te nemen omdat ze anders met lege handen lopen
Nee, ze leest alleen de betekenis van de kaarten, dat zijn +/- 5 verschillende per kaart.. grote bullshit dusquote:Op maandag 3 april 2023 14:25 schreef pingu66 het volgende:
Is Babet nu één keer Tarotkaarten legster geworden?
Is best leuk hoorquote:Op maandag 3 april 2023 14:25 schreef pingu66 het volgende:
Is Babet nu één keer Tarotkaarten legster geworden?
-laat het modereren maar aan de ons over.quote:Op maandag 3 april 2023 14:27 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ze staat af te wassen/drogen en vraagt gewoon of Esther wat kopjes mee wil nemen die die kant al op loopt en Esther weigert. Je kan ook alles negatief uitleggen. Wat ik overigens best begrijp als je een hekel aan iemand hebt maar dit is wat overtrokken, vind ik.
Ja prima, en ik ben het niet eens met dit commentaar van jou. Gaat nog steeds over de streams.quote:
Nee je neemt aan dat ik een hekel aan haar hebquote:Op maandag 3 april 2023 14:28 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ja prima, en ik ben het niet eens met dit commentaar van jou. Gaat nog steeds over de streams.
Naar huis toe moeten is óók positiefquote:Op maandag 3 april 2023 14:29 schreef Harry het volgende:
Marciano is uit de Kas, en zegt dat hij alleen goede kaarten had.
Kenzy die vertelde dat ze vaak veel te veel kookte voor enkel haar alleenquote:Op maandag 3 april 2023 14:30 schreef KinKiJan het volgende:
Sasha over het afwegen van eten in het begin, ze vond dat bijzonder.
Isaac: "Ja maar wel logisch gezien de omstandigheden"
Sasha: "Hier wel, maar sta jij thuis je eten af te wegen?"
Isaac: "Tuurlijk niet"
Kenzy: "Ik wel!"
Sasha: "Ja, omdat jij sport"
Ik: "![]()
"
Er is een topic overquote:Op maandag 3 april 2023 14:31 schreef Wibehh het volgende:
offtopic: hoe maken jullie screenshots? ik krijg steeds zwart beeld na het maken van een shot.
Moet je in instellingen iets uit zettenquote:Op maandag 3 april 2023 14:31 schreef Wibehh het volgende:
offtopic: hoe maken jullie screenshots? ik krijg steeds zwart beeld na het maken van een shot.
Kaarten: "Wat denk je zelf?!"quote:Op maandag 3 april 2023 14:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Wendy 'vraagt' de kaarten of Jeffrey naar huis gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik wacht gewoon tot het zwart weg isquote:Op maandag 3 april 2023 14:32 schreef Loveable het volgende:
[..]
Moet je in instellingen iets uit zetten
Hardwareversnelling uitzetten bij je browserinstellingen, daarna browser opnieuw opstarten en dan zou het goed moeten zijnquote:Op maandag 3 april 2023 14:31 schreef Wibehh het volgende:
quote:Op maandag 3 april 2023 14:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kaarten: "Wat denk je zelf?!"De koffer komt iig om tien uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Oh dat oepsquote:Op maandag 3 april 2023 14:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hardwareversnelling uitzetten bij je browserinstellingen, daarna browser opnieuw opstarten en dan zou het goed moeten zijn
edit: spuit 21
Even het plaatje erbij.. Instellingen van chrome..quote:Op maandag 3 april 2023 14:31 schreef Wibehh het volgende:
Ja, dat was jammer.....quote:Op maandag 3 april 2023 14:35 schreef pingu66 het volgende:
Marciano: als hij morgen niet gaat dan......en streamwissel
Gaat hij hem in elkaar meppen....quote:Op maandag 3 april 2023 14:35 schreef pingu66 het volgende:
Marciano: als hij morgen niet gaat dan......en streamwissel
Ik heb dat ook. Schijnbaar gaan mannen ineens nagels lakken in een RLSquote:Op maandag 3 april 2023 14:39 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik kan echt niet wennen aan mannen met nagellak, vind het zo niet staan..
Mjamquote:
Hij is echt geobsedeerd door Jeffrey!!quote:Op maandag 3 april 2023 14:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Marciano lult en lult, buiten kunnen ze wel door 1 deur zegt hij, maar binnen niet meer, die ruimte is te klein
quote:Op maandag 3 april 2023 14:43 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Hij is echt geobsedeerd door Jeffrey!!
Dat vind ik dan wel weer meevallen , maar er is genoeg gebeurd tussen die twee en ik snap de irritaties ookquote:Op maandag 3 april 2023 14:43 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Hij is echt geobsedeerd door Jeffrey!!
Die heeft ook wel vaak van die tegeltjeswijsheden en kreten die zo uit 'Praat like a gangsta rappert voor Dummies' zouden kunnen komen.quote:Op maandag 3 april 2023 14:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Marciano lult en lult, buiten kunnen ze wel door 1 deur zegt hij, maar binnen niet meer, die ruimte is te klein
Ik ook niet hoor, het ziet er niet uit.quote:Op maandag 3 april 2023 14:39 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik kan echt niet wennen aan mannen met nagellak, vind het zo niet staan..
Ik vind hem verre van slecht hoor, vind alleen dat hij wel erg doordraaft in dat gezeik met Jeffrey, en vice versa..quote:
Nou als je hoort hoe hij commandeert ,doe dit , doe dat.quote:
Ik vind het zwaar overdreven maar laten we Jeff vooral goedpratenquote:Op maandag 3 april 2023 14:48 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nou als je hoort hoe hij commandeert ,doe dit , doe dat.
Er zit ook best veel agressie in dat mannetje.
Als hij eruit is en hoort wat voor taal z'n kim over hem heeft gezegd pffffquote:Op maandag 3 april 2023 14:47 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Babette en een boze Marciano.
Marciano: als je tegen je eigen vrouwtje zegt dat je een mongooltje bent???!!!
En andersom hoe hij tegen Kim deed als hij gedronken hadquote:Op maandag 3 april 2023 14:49 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Als hij eruit is en hoort wat voor taal z'n kim over hem heeft gezegd pffff
Ik praat jef toch niet goed? Dat staat nergens.quote:Op maandag 3 april 2023 14:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het zwaar overdreven maar laten we Jeff vooral goedpraten
Marciano is ondertussen ook God himself, het is een agressief mannetje en zit Jeff trappen na te geven. Veel mensen moeten eens in de spiegel kijken. Marciano heeft al eens verteld dat hij buiten een straatvechter isquote:Op maandag 3 april 2023 14:48 schreef greysbones het volgende:
Tiano en Babs
Tiano over Jeff hoe hij tegen Kim deed
Vergeet hij even hoe hij tegen Kim deed ??
Wat een maf
Zal hem dat weinig boeien. Blij dat hij er vanaf is.quote:Op maandag 3 april 2023 14:49 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Kim moet helemaal haar vieze muil houdenquote:Op maandag 3 april 2023 14:49 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat dus, Kim van Marc mocht niets, niet in haar ondergoed door de loods lopen, niet dansen...etc, het was zijn 'vrouwtje', en hij bepaalde wel ff wat dat 'vrouwtje' allemaal mocht en niet...quote:Op maandag 3 april 2023 14:48 schreef greysbones het volgende:
Tiano en Babs
Wat een maf
Dat zal allemaal wel maar dat verandert niks aan het gedrag van Kim en Jeff naar elkaar. Redelijk bizar is/was het.quote:Op maandag 3 april 2023 14:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
En andersom hoe hij tegen Kim deed als hij gedronken had
Dat je met een ander vrouwtje het bed in duikt en vraagt vind je me een echte man?quote:Op maandag 3 april 2023 14:49 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dit zegt toch genoegquote:Op maandag 3 april 2023 14:51 schreef greysbones het volgende:
Tiano kan duwen
Dan vliegt hij van de trap en dan raakt hij niet eens een tree aan
Stoer man
Niet te vergelijken. Noemde hij Kim dom, lelijk, mongool, aso etc?quote:Op maandag 3 april 2023 14:48 schreef greysbones het volgende:
Tiano en Babs
Wat een maf
Echt he, hoe is Jeff is ineens een braafje enquote:Op maandag 3 april 2023 14:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het zwaar overdreven maar laten we Jeff vooral goedpraten
Ze hebben ook genoeg ruzies gehad en wat hij haar onder de dekens allemaal heeft verteld of gezegd, weet niemandquote:Op maandag 3 april 2023 14:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet te vergelijken. Noemde hij Kim dom, lelijk, mongool, aso etc?
Nee, Marciano doet het op een andere manier, beide zijn discutabel..quote:Op maandag 3 april 2023 14:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, maar die was redelijk teruggekomen nadat Kim vertrokken was. Toen hij Kim W behandelde als schoothondje, haar van alles 'verbood' maar hetzelfde zelf wel prima vond om te doen werd hij hier ook al verguisd. Waar hij meestal kalm is, doet zijn andere uiterste soms toch weer terugdenken aan die tijd.quote:
De relatie tussen Marciano en Kim W was ook niet helemaal lekker, maar stond ik geen verhouding tot wat Jeff allemaal uitkraamde tegen Kim D., zo vernederend en denigrerend, een paar keer per week ook echt.quote:Op maandag 3 april 2023 14:48 schreef greysbones het volgende:
Tiano en Babs
Wat een maf
eensquote:Op maandag 3 april 2023 14:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is net het gewone leven..quote:Op maandag 3 april 2023 14:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, maar die was redelijk teruggekomen nadat Kim vertrokken was. Toen hij Kim W behandelde als schoothondje, haar van alles 'verbood' maar hetzelfde zelf wel prima vond om te doen werd hij hier ook al verguisd. Waar hij meestal kalm is, doet zijn andere uiterste soms toch weer terugdenken aan die tijd.
In de kern denk ik niet dat hij slecht is, maar net als de meerderen daar wel kanten heeft die me niet bevallen
Dat laatste kan bij Kim D. en Jeff ook gebeurd zijn.quote:Op maandag 3 april 2023 14:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben ook genoeg ruzies gehad en wat hij haar onder de dekens allemaal heeft verteld of gezegd, weet niemand
Dat geldt ook voor jeff daarom snap ik het nietquote:Op maandag 3 april 2023 14:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, maar die was redelijk teruggekomen nadat Kim vertrokken was. Toen hij Kim W behandelde als schoothondje, haar van alles 'verbood' maar hetzelfde zelf wel prima vond om te doen werd hij hier ook al verguisd. Waar hij meestal kalm is, doet zijn andere uiterste soms toch weer terugdenken aan die tijd.
In de kern denk ik niet dat hij slecht is, maar net als de meerderen daar wel kanten heeft die me niet bevallen
Niet te vergelijkenquote:Op maandag 3 april 2023 14:53 schreef mootie het volgende:
[..]
En de loods haalt niet echt het beste in de mens naar boven, bij Marciano niet en bij Jeff niet.quote:Op maandag 3 april 2023 14:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nogmaals, niet te vergelijken.quote:Op maandag 3 april 2023 14:54 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Nee, Marciano doet het op een andere manier, beide zijn discutabel..
Ik heb het al eerder gezegd, die Jef is of niet goed, of hij is met een 'opdracht' de loods in gegaan.quote:Op maandag 3 april 2023 14:55 schreef Verida het volgende:
[..]
eens
Marciano was jaloers, bezitterig, maar niet zo ontzettend denigrerend.
Het uitschelden van jeff, tegen Kim, maar bijv ook tegen Martin in het begin, was heel bewust kwetsend en heel erg bedoeld om iemand heel erg klein te laten voelen. Naar om te horen in ieder geval.
De loods is ook het 'echte leven' niet.quote:Op maandag 3 april 2023 14:57 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd, die Jef is of niet goed, of hij is met een 'opdracht' de loods in gegaan.
Ik heb in elk geval nog nooit zo'n type in mijn leven meegemaakt..
quote:Op maandag 3 april 2023 14:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet te vergelijken
Iemand kort houden beperken is net zo erg als je het zo wilt spelen
Nee, we weten van niemand wat er gebeurde als ze off cam waren, dus een non-argument.quote:Op maandag 3 april 2023 14:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben ook genoeg ruzies gehad en wat hij haar onder de dekens allemaal heeft verteld of gezegd, weet niemand
quote:Op maandag 3 april 2023 14:57 schreef tonja het volgende:
Jeff en Marciano zijn allebei agressieve eikels. De een fysiek de ander verbaal. Verbaal is niet strafbaar, fysiek wel. Daar ben ik het wel mee eens. Wat Jeffry doet is ook niet heel aangenaam en vals en dergelijke maar Marciano moet wel beseffen dat ie in een spel zit en dat je iemand niet van een trap af mag proberen te duwen en dat je kan verwachten dat je in dat spel getergd gaat worden.
Dat beseft hij en is hij voor gestraft. En weer door.quote:Op maandag 3 april 2023 14:57 schreef tonja het volgende:
Jeff en Marciano zijn allebei agressieve eikels. De een fysiek de ander verbaal. Verbaal is niet strafbaar, fysiek wel. Daar ben ik het wel mee eens. Wat Jeffry doet is ook niet heel aangenaam en vals en dergelijke maar Marciano moet wel beseffen dat ie in een spel zit en dat je iemand niet van een trap af mag proberen te duwen en dat je kan verwachten dat je in dat spel getergd gaat worden.
ZIjn ook volledig op zich zelf staande dingen. Whataboutism veranderen daar niks aan.quote:Op maandag 3 april 2023 14:59 schreef engine het volgende:
Het gaat er toch niet om van wie het erger is?kan toch allebei fout zijn.
Volgens mij totaal nietquote:Op maandag 3 april 2023 14:59 schreef engine het volgende:
[..]
Dat beseft hij en is hij voor gestraft. En weer door.
Ik heb het nog steeds niet gezien zelfsquote:Op maandag 3 april 2023 14:59 schreef mootie het volgende:
Kweetniet hoor, tot een maand geleden hebben we geen greintje agressie gezien van Ciano.
Eensquote:Op maandag 3 april 2023 14:59 schreef mootie het volgende:
Kweetniet hoor, tot een maand geleden hebben we geen greintje agressie gezien van Ciano.
Nee, maar dan nog, je kan jezelf nooit helemaal verloochenenquote:Op maandag 3 april 2023 14:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De loods is ook het 'echte leven' niet.
Maar die wordt net als Marciano nu als die op stream is evengoed verhuisd (en eigenlijk net zo vaak wanneer hij niet eens op stream is).quote:Op maandag 3 april 2023 14:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor jeff daarom snap ik het niet
Net zo bij Kim en Jeffquote:Op maandag 3 april 2023 15:01 schreef pingu66 het volgende:
Toen Marciano en KimK ruzie hadden de laatste keer hoorde je ook geschreeuw en geluiden van dingen die gegooid weten. We hebben nooit geweten wat daar nu precies gebeurd was
Dat kwam dan ook vooral van Kim die aan het schelden wasquote:Op maandag 3 april 2023 15:01 schreef pingu66 het volgende:
Toen Marciano en KimK ruzie hadden de laatste keer hoorde je ook geschreeuw en geluiden van dingen die gegooid weten. We hebben nooit geweten wat daar nu precies gebeurd was
Ik denk dat jij je daarin vies vergistquote:Op maandag 3 april 2023 15:01 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Nee, maar dan nog, je kan jezelf nooit helemaal verloochenen
Leuke aanname.quote:Op maandag 3 april 2023 15:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij totaal niet
Zou Jeff blijven en hem irriteren doet hij het zo weer
Het is een gevaarlijke gekquote:Op maandag 3 april 2023 15:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb het nog steeds niet gezien zelfsdat vorige moment vond ik niet zo heftig en dit is nog niet uitgezonden.
Dan moeten ze als de sodemieter gecast worden als acteurs..quote:Op maandag 3 april 2023 15:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je daarin vies vergist
Marciano heeft net zelf gezegd dat hij in de loods niet meer met hem door 1 deur kan. We weten hoe Jeff is en hij iemand kan uitdagen en we weten dat Marciano zichzelf soms niet onder controle heeft. Dus die kans zit er wel inquote:
Exact dit.quote:Op maandag 3 april 2023 15:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Marciano heeft net zelf gezegd dat hij in de loods niet meer met hem door 1 deur kan. We weten hoe Jeff is en hij iemand kan uitdagen en we weten dat Marciano zichzelf soms niet onder controle heeft. Dus die kans zit er wel in
Korte termijn wel .. lange termijn wordt het er best saai van. Dus nieuw probleem voor de Febo.quote:
Oh hij heeft het alleen geverfd en hangt het terug.quote:Op maandag 3 april 2023 14:57 schreef pingu66 het volgende:
Wat een tering zooi op de werkbank. Al het gereedschap kan niet meer worden opgehangen omdat Jappie die houten plaat eraf heeft gehaald
Waarom is hij nu weer boos?quote:Op maandag 3 april 2023 14:47 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Babette en een boze Marciano.
Moraima en Wendy zijn ook in de Kas.
Marciano: als je tegen je eigen vrouwtje zegt dat je een mongooltje bent???!!!
Nietsquote:Op maandag 3 april 2023 15:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Welk spraakmakend figuur blijft dan over
Dat gaan we zien als hij weg isquote:Op maandag 3 april 2023 15:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is gewoon eng hoeveel er in zit en hoe hij uit zijn plaat gaat om nietsquote:Op maandag 3 april 2023 14:48 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nou als je hoort hoe hij commandeert ,doe dit , doe dat.
Er zit ook best veel agressie in dat mannetje.
Erik...quote:Op maandag 3 april 2023 15:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als hij wel zo blijven, ook nietsquote:
Kei interessant jonge!quote:
SPOILER: Voor op het puntje van je stoelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
I dont wanna rain on your paradequote:
Tiano die iedereen weg intimideert ... nice...quote:Op maandag 3 april 2023 15:13 schreef woxxel het volgende:
marciano heeft ook de pik op erik, dus er gaan nog wel wat dingen gebeuren verwacht ik.
quote:Op maandag 3 april 2023 15:13 schreef woxxel het volgende:
marciano heeft ook de pik op erik, dus er gaan nog wel wat dingen gebeuren verwacht ik.
Omgekeerde wereld.quote:Op maandag 3 april 2023 15:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Tiano die iedereen weg intimideert ... nice...
Erik mag wegquote:Op maandag 3 april 2023 15:13 schreef woxxel het volgende:
hij gooit hem zomaar de trap op, zonder een tree te raken.quote:Op maandag 3 april 2023 15:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Als die een keer boort in de ochtend zou ik als ik hem was maar oppassen
Terror Tianoquote:Op maandag 3 april 2023 15:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Tiano die iedereen weg intimideert ... nice...
Ik zie liever alle Alfa-TVmakers vertrekken achterover leunend kijken hoe de poet weer naar een JanKut gaatquote:
Dan kijk jij niet meerquote:Op maandag 3 april 2023 15:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie liever alle Alfa-TVmakers vertrekken achterover leunend kijken hoe de poet weer naar een JanKut gaat
In marciano?quote:Op maandag 3 april 2023 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is gewoon eng hoeveel er in zit en hoe hij uit zijn plaat gaat om niets
Febo zal het niet met je eens zijn. Moet wel TV gemaakt worden. Ik zie dat niet gebeuren als alle 'tv makers' vertrekken.quote:Op maandag 3 april 2023 15:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie liever alle Alfa-TVmakers vertrekken achterover leunend kijken hoe de poet weer naar een JanKut gaat
Er zijn er twee die uit hun plaat gaan om nietsquote:Op maandag 3 april 2023 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is gewoon eng hoeveel er in zit en hoe hij uit zijn plaat gaat om niets
Met zijn tienen op een kamer, ik zou niet goed wordenquote:
Ja in Marciano. Heb een keer die woede uitbarsting gezien toen Martin wegging en de andere gehoord van de week tegen Jeff.quote:
Ik wacht ook met spanning op Febo's Hoge Hoedquote:Op maandag 3 april 2023 15:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Febo zal het niet met je eens zijn. Moet wel TV gemaakt worden. Ik zie dat niet gebeuren als alle 'tv makers' vertrekken.
Klopt Jeff net zo, maar daar ging het nu niet omquote:Op maandag 3 april 2023 15:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn er twee die uit hun plaat gaan om niets
Het gaat al een tijdje over Jeff en Marcianoquote:Op maandag 3 april 2023 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt Jeff net zo, maar daar ging het nu niet om![]()
Verschil tussen die twee is dat Jeff het met zijn grote muil doet en Marciano mensen aanraakt
2 keer boos in 7 maanden vind ik vrij weinig eigenlijk.quote:Op maandag 3 april 2023 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja in Marciano. Heb een keer die woede uitbarsting gezien toen Martin wegging en de andere gehoord van de week tegen Jeff.
Dat mannetje heeft zich zelf niet onder controle.
Praten als een softie maar o wee als hij boos is
Oquote:Op maandag 3 april 2023 15:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat al een tijdje over Jeff en Marciano
Ook niet met een leuke bunk buddy?quote:Op maandag 3 april 2023 15:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met zijn tienen op een kamer, ik zou niet goed worden
Er is een verschil tussen boos en boos zijn.quote:Op maandag 3 april 2023 15:22 schreef mootie het volgende:
[..]
2 keer boos in 7 maanden vind ik vrij weinig eigenlijk.
Ik ook , zwakke reden ookquote:Op maandag 3 april 2023 15:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Agressiefquote:Op maandag 3 april 2023 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen boos en boos zijn.
Ik vind dit niet normaal boos zijn.
2x in 2 weken totaal uit zijn plaat. En dan al die keren op Kimquote:
Ho ho dat was totaal niet met geweld van zijn kantquote:Op maandag 3 april 2023 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
2x in 2 weken totaal uit zijn plaat. En dan al die keren op Kim
Alleen waarschuwen werkt niet is al geblekenquote:Op maandag 3 april 2023 15:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is dat enorme rooie kruis niet een béétje over de top gekozen methode van Febo?
Dat is het zeker. Het vuur kwam uit zijn ogen. Ik durf mijn had er niet voor in het vuur te steken dat hij nooit zal gaan meppenquote:
Passief agressief is ook agressief. En die vorm heeft Kim W vaak zat ervaren.. Niet dat dat zo'n lieverdje was, maar dit is wat ik nou noem goedpraten, iets waarvan altijd gezegd wordt dat dat altijd bij Jeff gedaan wordt.quote:Op maandag 3 april 2023 15:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn hemel wat kortzichtigquote:Op maandag 3 april 2023 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het zeker. Het vuur kwam uit zijn ogen. Ik durf mijn had er niet voor in het vuur te steken dat hij nooit zal gaan meppen
Jaaaa, die agressie mbt kimk was niet te doen.quote:Op maandag 3 april 2023 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
2x in 2 weken totaal uit zijn plaat. En dan al die keren op Kim
Babette gaat morgen met Jeff naar huis hoorde ikquote:Op maandag 3 april 2023 15:27 schreef 5thencounter het volgende:
De Luie Tijden komen er aan.. heerlijk een beetje in de zon wachten tot Achter weer een spelletje voor ze klaarzet..
Beide dames weten hoe het werkt...
[ afbeelding ]
Het is dat Isaac hem tegenhield anders geen idee wat er gebeurd zou zijnquote:Op maandag 3 april 2023 15:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ho ho dat was totaal niet met geweld van zijn kant
quote:Op maandag 3 april 2023 15:30 schreef D. het volgende:
[..]
Babette gaat morgen met Jeff naar huis hoorde ik
Helemaal met je eens, niemand heeft het recht om over wat dan ook zijn handen te gaan gebruiken.quote:Op maandag 3 april 2023 15:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Passief agressief is ook agressief. En die vorm heeft Kim W vaak zat ervaren.. Niet dat dat zo'n lieverdje was, maar dit is wat ik nou noem goedpraten, iets waarvan altijd gezegd wordt dat dat altijd bij Jeff gedaan wordt.
Beiden vormen van 'communicatie' keur ik af, maar als ik kan kiezen tussen iemand die direct tegen mij schreeuwt dat hem iets niet bevalt of iemand waarvan ik niet weet wanneer hij fysiek agressief wordt als een grens die ik niet kan zien is bereikt dan kies ik de schreeuwerd..
Ik mag mijn mening hebben jij de jouwe. Zeg toch ook niet tegen jou dat jou mening kortzichtig is?quote:
Dan had hij een gat in de deur gestompt.quote:Op maandag 3 april 2023 15:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is dat Isaac hem tegenhield anders geen idee wat er gebeurd zou zijn
en bij Jeffrey heeft hij geduwd dus dat is wel geweld van zijn kant.
Iemand van de trap willen duwen kan de dood tot gevolg hebben.
Dat tegenhouden van Isaac zou mij persoonlijk nog veel agressiever hebben gemaakt. Het enige wat hij tot die tijd had geraakt was een kast.quote:Op maandag 3 april 2023 15:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is dat Isaac hem tegenhield anders geen idee wat er gebeurd zou zijn
en bij Jeffrey heeft hij geduwd dus dat is wel geweld van zijn kant.
Iemand van de trap willen duwen kan de dood tot gevolg hebben.
Dat willen meer mensen wel willen weten denk ik... maar de rest samenpakken in de 2 overige slaapkamers zal ongetwijfeld leuk irritatie TV opleveren... gratisquote:
Het wordt allemaal zo zwaar overtrokkenquote:Op maandag 3 april 2023 15:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan had hij een gat in de deur gestompt.
is gewoon opgelegd dus..dacht misschien met een uitleg erbijquote:Op maandag 3 april 2023 15:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat willen meer mensen wel weten denk ik... maar de rest samenpakken in de 2 overige slaapkamers zal ongetwijfeld leuk irritatie TV opleveren... gratis
ZIjn er genoeg die het gezegd hebben inclusief Jeffrey zelfquote:Op maandag 3 april 2023 15:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat tegenhouden van Isaac zou mij persoonlijk nog veel agressiever hebben gemaakt. Het enige wat hij tot die tijd had geraakt was een kast.
en dat duwen hebben we niet gezien, had waarschijnlijk niet eens te maken met het feit dat het op de trap was. had voor hetzelfde geld bij de bank kunnen gebeuren.
Die wat hebben gezegd?quote:Op maandag 3 april 2023 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIjn er genoeg die het gezegd hebben inclusief Jeffrey zelf
Hun vrijheid inperken zal de voornaamste reden zijn denk ik.. anders zit daar misschien weer een anti-sociaal figuur de hele dag te "mediteren"quote:Op maandag 3 april 2023 15:34 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
is gewoon opgelegd dus..dacht misschien met een uitleg erbij
en allemaal op jeff en marciano stemmenquote:Op maandag 3 april 2023 15:36 schreef tonja het volgende:
Allemaal leuk en aardig dit, maar nu de zoemer voor de eliminatie opdracht graag.
Als hij echt zo gevaarlijk zou zijn, zou de productie hem er wel uitgehaald hebben...Die zitten er echt niet op te wachten tot hij nog een keer agressief wordt en iemand van de trap duwt...quote:Op maandag 3 april 2023 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rupie had het er net met Mirthe over, ze hadden er graag een oefen-, naai-, muziek- of Spakamer van gemaakt, maar dat mocht niet omdat mensen zich dan in groepjes op gaan delen en dat is blijkbaar niet prettig voor de camerabeeldenquote:
Ze wachten eerst af of Jeff gaat hoor ik Babette net zeggenquote:Op maandag 3 april 2023 15:36 schreef tonja het volgende:
Allemaal leuk en aardig dit, maar nu de zoemer voor de eliminatie opdracht graag.
dacht ik ook meteen aanquote:Op maandag 3 april 2023 15:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hun vrijheid inperken zal de voornaamste reden zijn denk ik.. anders zit daar misschien weer een anti-sociaal figuur de hele dag te "mediteren"
Dat is het, de groep wordt kleiner dus maken ze de loods ook kleiner.quote:Op maandag 3 april 2023 15:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rupie had het er net met Mirthe over, ze hadden er graag een oefen-, naai-, muziek- of Spakamer van gemaakt, maar dat mocht niet omdat mensen zich dan in groepjes op gaan delen en dat is blijkbaar niet prettig voor de camerabeelden
Dus alles wat notabene Jeff zegt is waarquote:Op maandag 3 april 2023 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee waarom?quote:
Tonja, je hebt een gave!quote:Op maandag 3 april 2023 15:36 schreef tonja het volgende:
De VéélGeldZoemer.... denkend aan het afgelopen JappieCircus.. prima Show geweestquote:Op maandag 3 april 2023 15:39 schreef Dotteke het volgende:
Nou ze gaan vast weer een verdien opdracht doen want het geld is weer op
Nee, Isaac deed het goed, Zo hoor je iemand in bedwang te houden die op het punt staat door te draaien, dat leer je in de zorg zo, in de bajes etc.quote:Op maandag 3 april 2023 15:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat tegenhouden van Isaac zou mij persoonlijk nog veel agressiever hebben gemaakt. Het enige wat hij tot die tijd had geraakt was een kast.
en dat duwen hebben we niet gezien, had waarschijnlijk niet eens te maken met het feit dat het op de trap was. had voor hetzelfde geld bij de bank kunnen gebeuren.
De helft stemt op Babsquote:Op maandag 3 april 2023 15:42 schreef 5thencounter het volgende:
Ik hoop niet dat het de VrijeAftochtZoemer is voor Sjeffie
Yep heel toevallig boven JW.quote:Op maandag 3 april 2023 15:44 schreef Sestra666 het volgende:
es toch haar zin gekregen las ik.. met veel rugpijn boven op een stapelbed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |