Ik vind het zwaar overdreven maar laten we Jeff vooral goedpratenquote:Op maandag 3 april 2023 14:48 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nou als je hoort hoe hij commandeert ,doe dit , doe dat.
Er zit ook best veel agressie in dat mannetje.
Als hij eruit is en hoort wat voor taal z'n kim over hem heeft gezegd pffffquote:Op maandag 3 april 2023 14:47 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Babette en een boze Marciano.
Marciano: als je tegen je eigen vrouwtje zegt dat je een mongooltje bent???!!!
En andersom hoe hij tegen Kim deed als hij gedronken hadquote:Op maandag 3 april 2023 14:49 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Als hij eruit is en hoort wat voor taal z'n kim over hem heeft gezegd pffff
Ik praat jef toch niet goed? Dat staat nergens.quote:Op maandag 3 april 2023 14:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het zwaar overdreven maar laten we Jeff vooral goedpraten
Marciano is ondertussen ook God himself, het is een agressief mannetje en zit Jeff trappen na te geven. Veel mensen moeten eens in de spiegel kijken. Marciano heeft al eens verteld dat hij buiten een straatvechter isquote:Op maandag 3 april 2023 14:48 schreef greysbones het volgende:
Tiano en Babs
Tiano over Jeff hoe hij tegen Kim deed
Vergeet hij even hoe hij tegen Kim deed ??
Wat een maf
Zal hem dat weinig boeien. Blij dat hij er vanaf is.quote:Op maandag 3 april 2023 14:49 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Kim moet helemaal haar vieze muil houdenquote:Op maandag 3 april 2023 14:49 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat dus, Kim van Marc mocht niets, niet in haar ondergoed door de loods lopen, niet dansen...etc, het was zijn 'vrouwtje', en hij bepaalde wel ff wat dat 'vrouwtje' allemaal mocht en niet...quote:Op maandag 3 april 2023 14:48 schreef greysbones het volgende:
Tiano en Babs
Wat een maf
Dat zal allemaal wel maar dat verandert niks aan het gedrag van Kim en Jeff naar elkaar. Redelijk bizar is/was het.quote:Op maandag 3 april 2023 14:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
En andersom hoe hij tegen Kim deed als hij gedronken had
Dat je met een ander vrouwtje het bed in duikt en vraagt vind je me een echte man?quote:Op maandag 3 april 2023 14:49 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dit zegt toch genoegquote:Op maandag 3 april 2023 14:51 schreef greysbones het volgende:
Tiano kan duwen
Dan vliegt hij van de trap en dan raakt hij niet eens een tree aan
Stoer man
Niet te vergelijken. Noemde hij Kim dom, lelijk, mongool, aso etc?quote:Op maandag 3 april 2023 14:48 schreef greysbones het volgende:
Tiano en Babs
Wat een maf
Echt he, hoe is Jeff is ineens een braafje enquote:Op maandag 3 april 2023 14:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het zwaar overdreven maar laten we Jeff vooral goedpraten
Ze hebben ook genoeg ruzies gehad en wat hij haar onder de dekens allemaal heeft verteld of gezegd, weet niemandquote:Op maandag 3 april 2023 14:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet te vergelijken. Noemde hij Kim dom, lelijk, mongool, aso etc?
Nee, Marciano doet het op een andere manier, beide zijn discutabel..quote:Op maandag 3 april 2023 14:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, maar die was redelijk teruggekomen nadat Kim vertrokken was. Toen hij Kim W behandelde als schoothondje, haar van alles 'verbood' maar hetzelfde zelf wel prima vond om te doen werd hij hier ook al verguisd. Waar hij meestal kalm is, doet zijn andere uiterste soms toch weer terugdenken aan die tijd.quote:
De relatie tussen Marciano en Kim W was ook niet helemaal lekker, maar stond ik geen verhouding tot wat Jeff allemaal uitkraamde tegen Kim D., zo vernederend en denigrerend, een paar keer per week ook echt.quote:Op maandag 3 april 2023 14:48 schreef greysbones het volgende:
Tiano en Babs
Wat een maf
eensquote:Op maandag 3 april 2023 14:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is net het gewone leven..quote:Op maandag 3 april 2023 14:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, maar die was redelijk teruggekomen nadat Kim vertrokken was. Toen hij Kim W behandelde als schoothondje, haar van alles 'verbood' maar hetzelfde zelf wel prima vond om te doen werd hij hier ook al verguisd. Waar hij meestal kalm is, doet zijn andere uiterste soms toch weer terugdenken aan die tijd.
In de kern denk ik niet dat hij slecht is, maar net als de meerderen daar wel kanten heeft die me niet bevallen
Dat laatste kan bij Kim D. en Jeff ook gebeurd zijn.quote:Op maandag 3 april 2023 14:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben ook genoeg ruzies gehad en wat hij haar onder de dekens allemaal heeft verteld of gezegd, weet niemand
Dat geldt ook voor jeff daarom snap ik het nietquote:Op maandag 3 april 2023 14:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, maar die was redelijk teruggekomen nadat Kim vertrokken was. Toen hij Kim W behandelde als schoothondje, haar van alles 'verbood' maar hetzelfde zelf wel prima vond om te doen werd hij hier ook al verguisd. Waar hij meestal kalm is, doet zijn andere uiterste soms toch weer terugdenken aan die tijd.
In de kern denk ik niet dat hij slecht is, maar net als de meerderen daar wel kanten heeft die me niet bevallen
Niet te vergelijkenquote:Op maandag 3 april 2023 14:53 schreef mootie het volgende:
[..]
En de loods haalt niet echt het beste in de mens naar boven, bij Marciano niet en bij Jeff niet.quote:Op maandag 3 april 2023 14:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nogmaals, niet te vergelijken.quote:Op maandag 3 april 2023 14:54 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Nee, Marciano doet het op een andere manier, beide zijn discutabel..
Ik heb het al eerder gezegd, die Jef is of niet goed, of hij is met een 'opdracht' de loods in gegaan.quote:Op maandag 3 april 2023 14:55 schreef Verida het volgende:
[..]
eens
Marciano was jaloers, bezitterig, maar niet zo ontzettend denigrerend.
Het uitschelden van jeff, tegen Kim, maar bijv ook tegen Martin in het begin, was heel bewust kwetsend en heel erg bedoeld om iemand heel erg klein te laten voelen. Naar om te horen in ieder geval.
De loods is ook het 'echte leven' niet.quote:Op maandag 3 april 2023 14:57 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd, die Jef is of niet goed, of hij is met een 'opdracht' de loods in gegaan.
Ik heb in elk geval nog nooit zo'n type in mijn leven meegemaakt..
quote:Op maandag 3 april 2023 14:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet te vergelijken
Iemand kort houden beperken is net zo erg als je het zo wilt spelen
Nee, we weten van niemand wat er gebeurde als ze off cam waren, dus een non-argument.quote:Op maandag 3 april 2023 14:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben ook genoeg ruzies gehad en wat hij haar onder de dekens allemaal heeft verteld of gezegd, weet niemand
quote:Op maandag 3 april 2023 14:57 schreef tonja het volgende:
Jeff en Marciano zijn allebei agressieve eikels. De een fysiek de ander verbaal. Verbaal is niet strafbaar, fysiek wel. Daar ben ik het wel mee eens. Wat Jeffry doet is ook niet heel aangenaam en vals en dergelijke maar Marciano moet wel beseffen dat ie in een spel zit en dat je iemand niet van een trap af mag proberen te duwen en dat je kan verwachten dat je in dat spel getergd gaat worden.
Dat beseft hij en is hij voor gestraft. En weer door.quote:Op maandag 3 april 2023 14:57 schreef tonja het volgende:
Jeff en Marciano zijn allebei agressieve eikels. De een fysiek de ander verbaal. Verbaal is niet strafbaar, fysiek wel. Daar ben ik het wel mee eens. Wat Jeffry doet is ook niet heel aangenaam en vals en dergelijke maar Marciano moet wel beseffen dat ie in een spel zit en dat je iemand niet van een trap af mag proberen te duwen en dat je kan verwachten dat je in dat spel getergd gaat worden.
ZIjn ook volledig op zich zelf staande dingen. Whataboutism veranderen daar niks aan.quote:Op maandag 3 april 2023 14:59 schreef engine het volgende:
Het gaat er toch niet om van wie het erger is?kan toch allebei fout zijn.
Volgens mij totaal nietquote:Op maandag 3 april 2023 14:59 schreef engine het volgende:
[..]
Dat beseft hij en is hij voor gestraft. En weer door.
Ik heb het nog steeds niet gezien zelfsquote:Op maandag 3 april 2023 14:59 schreef mootie het volgende:
Kweetniet hoor, tot een maand geleden hebben we geen greintje agressie gezien van Ciano.
Eensquote:Op maandag 3 april 2023 14:59 schreef mootie het volgende:
Kweetniet hoor, tot een maand geleden hebben we geen greintje agressie gezien van Ciano.
Nee, maar dan nog, je kan jezelf nooit helemaal verloochenenquote:Op maandag 3 april 2023 14:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De loods is ook het 'echte leven' niet.
Maar die wordt net als Marciano nu als die op stream is evengoed verhuisd (en eigenlijk net zo vaak wanneer hij niet eens op stream is).quote:Op maandag 3 april 2023 14:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor jeff daarom snap ik het niet
Net zo bij Kim en Jeffquote:Op maandag 3 april 2023 15:01 schreef pingu66 het volgende:
Toen Marciano en KimK ruzie hadden de laatste keer hoorde je ook geschreeuw en geluiden van dingen die gegooid weten. We hebben nooit geweten wat daar nu precies gebeurd was
Dat kwam dan ook vooral van Kim die aan het schelden wasquote:Op maandag 3 april 2023 15:01 schreef pingu66 het volgende:
Toen Marciano en KimK ruzie hadden de laatste keer hoorde je ook geschreeuw en geluiden van dingen die gegooid weten. We hebben nooit geweten wat daar nu precies gebeurd was
Ik denk dat jij je daarin vies vergistquote:Op maandag 3 april 2023 15:01 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Nee, maar dan nog, je kan jezelf nooit helemaal verloochenen
Leuke aanname.quote:Op maandag 3 april 2023 15:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij totaal niet
Zou Jeff blijven en hem irriteren doet hij het zo weer
Het is een gevaarlijke gekquote:Op maandag 3 april 2023 15:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb het nog steeds niet gezien zelfsdat vorige moment vond ik niet zo heftig en dit is nog niet uitgezonden.
Er staat niet voor niks volgens mijquote:
Dan moeten ze als de sodemieter gecast worden als acteurs..quote:Op maandag 3 april 2023 15:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je daarin vies vergist
Marciano heeft net zelf gezegd dat hij in de loods niet meer met hem door 1 deur kan. We weten hoe Jeff is en hij iemand kan uitdagen en we weten dat Marciano zichzelf soms niet onder controle heeft. Dus die kans zit er wel inquote:
Exact dit.quote:Op maandag 3 april 2023 15:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Marciano heeft net zelf gezegd dat hij in de loods niet meer met hem door 1 deur kan. We weten hoe Jeff is en hij iemand kan uitdagen en we weten dat Marciano zichzelf soms niet onder controle heeft. Dus die kans zit er wel in
Korte termijn wel .. lange termijn wordt het er best saai van. Dus nieuw probleem voor de Febo.quote:
Oh hij heeft het alleen geverfd en hangt het terug.quote:Op maandag 3 april 2023 14:57 schreef pingu66 het volgende:
Wat een tering zooi op de werkbank. Al het gereedschap kan niet meer worden opgehangen omdat Jappie die houten plaat eraf heeft gehaald
Waarom is hij nu weer boos?quote:Op maandag 3 april 2023 14:47 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Babette en een boze Marciano.
Moraima en Wendy zijn ook in de Kas.
Marciano: als je tegen je eigen vrouwtje zegt dat je een mongooltje bent???!!!
Nietsquote:Op maandag 3 april 2023 15:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Welk spraakmakend figuur blijft dan over
Dat gaan we zien als hij weg isquote:Op maandag 3 april 2023 15:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is gewoon eng hoeveel er in zit en hoe hij uit zijn plaat gaat om nietsquote:Op maandag 3 april 2023 14:48 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nou als je hoort hoe hij commandeert ,doe dit , doe dat.
Er zit ook best veel agressie in dat mannetje.
Erik...quote:Op maandag 3 april 2023 15:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als hij wel zo blijven, ook nietsquote:
Kei interessant jonge!quote:
SPOILER: Voor op het puntje van je stoelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
I dont wanna rain on your paradequote:
Tiano die iedereen weg intimideert ... nice...quote:Op maandag 3 april 2023 15:13 schreef woxxel het volgende:
marciano heeft ook de pik op erik, dus er gaan nog wel wat dingen gebeuren verwacht ik.
quote:Op maandag 3 april 2023 15:13 schreef woxxel het volgende:
marciano heeft ook de pik op erik, dus er gaan nog wel wat dingen gebeuren verwacht ik.
Omgekeerde wereld.quote:Op maandag 3 april 2023 15:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Tiano die iedereen weg intimideert ... nice...
Erik mag wegquote:Op maandag 3 april 2023 15:13 schreef woxxel het volgende:
hij gooit hem zomaar de trap op, zonder een tree te raken.quote:Op maandag 3 april 2023 15:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Als die een keer boort in de ochtend zou ik als ik hem was maar oppassen
Terror Tianoquote:Op maandag 3 april 2023 15:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Tiano die iedereen weg intimideert ... nice...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |