De relatie tussen Marciano en Kim W was ook niet helemaal lekker, maar stond ik geen verhouding tot wat Jeff allemaal uitkraamde tegen Kim D., zo vernederend en denigrerend, een paar keer per week ook echt.quote:Op maandag 3 april 2023 14:48 schreef greysbones het volgende:
Tiano en Babs
Tiano over Jeff hoe hij tegen Kim deed
Vergeet hij even hoe hij tegen Kim deed ??
Wat een maf
eensquote:Op maandag 3 april 2023 14:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet te vergelijken. Noemde hij Kim dom, lelijk, mongool, aso etc?
Het is net het gewone leven..quote:Op maandag 3 april 2023 14:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, maar die was redelijk teruggekomen nadat Kim vertrokken was. Toen hij Kim W behandelde als schoothondje, haar van alles 'verbood' maar hetzelfde zelf wel prima vond om te doen werd hij hier ook al verguisd. Waar hij meestal kalm is, doet zijn andere uiterste soms toch weer terugdenken aan die tijd.
In de kern denk ik niet dat hij slecht is, maar net als de meerderen daar wel kanten heeft die me niet bevallen
Dat laatste kan bij Kim D. en Jeff ook gebeurd zijn.quote:Op maandag 3 april 2023 14:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben ook genoeg ruzies gehad en wat hij haar onder de dekens allemaal heeft verteld of gezegd, weet niemand
Dat geldt ook voor jeff daarom snap ik het nietquote:Op maandag 3 april 2023 14:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, maar die was redelijk teruggekomen nadat Kim vertrokken was. Toen hij Kim W behandelde als schoothondje, haar van alles 'verbood' maar hetzelfde zelf wel prima vond om te doen werd hij hier ook al verguisd. Waar hij meestal kalm is, doet zijn andere uiterste soms toch weer terugdenken aan die tijd.
In de kern denk ik niet dat hij slecht is, maar net als de meerderen daar wel kanten heeft die me niet bevallen
Niet te vergelijkenquote:Op maandag 3 april 2023 14:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet te vergelijken. Noemde hij Kim dom, lelijk, mongool, aso etc?
En de loods haalt niet echt het beste in de mens naar boven, bij Marciano niet en bij Jeff niet.quote:Op maandag 3 april 2023 14:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nogmaals, niet te vergelijken.quote:Op maandag 3 april 2023 14:54 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Nee, Marciano doet het op een andere manier, beide zijn discutabel..
Ik heb het al eerder gezegd, die Jef is of niet goed, of hij is met een 'opdracht' de loods in gegaan.quote:Op maandag 3 april 2023 14:55 schreef Verida het volgende:
[..]
eens
Marciano was jaloers, bezitterig, maar niet zo ontzettend denigrerend.
Het uitschelden van jeff, tegen Kim, maar bijv ook tegen Martin in het begin, was heel bewust kwetsend en heel erg bedoeld om iemand heel erg klein te laten voelen. Naar om te horen in ieder geval.
De loods is ook het 'echte leven' niet.quote:Op maandag 3 april 2023 14:57 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd, die Jef is of niet goed, of hij is met een 'opdracht' de loods in gegaan.
Ik heb in elk geval nog nooit zo'n type in mijn leven meegemaakt..
quote:Op maandag 3 april 2023 14:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet te vergelijken
Iemand kort houden beperken is net zo erg als je het zo wilt spelen
Nee, we weten van niemand wat er gebeurde als ze off cam waren, dus een non-argument.quote:Op maandag 3 april 2023 14:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben ook genoeg ruzies gehad en wat hij haar onder de dekens allemaal heeft verteld of gezegd, weet niemand
quote:Op maandag 3 april 2023 14:57 schreef tonja het volgende:
Jeff en Marciano zijn allebei agressieve eikels. De een fysiek de ander verbaal. Verbaal is niet strafbaar, fysiek wel. Daar ben ik het wel mee eens. Wat Jeffry doet is ook niet heel aangenaam en vals en dergelijke maar Marciano moet wel beseffen dat ie in een spel zit en dat je iemand niet van een trap af mag proberen te duwen en dat je kan verwachten dat je in dat spel getergd gaat worden.
Dat beseft hij en is hij voor gestraft. En weer door.quote:Op maandag 3 april 2023 14:57 schreef tonja het volgende:
Jeff en Marciano zijn allebei agressieve eikels. De een fysiek de ander verbaal. Verbaal is niet strafbaar, fysiek wel. Daar ben ik het wel mee eens. Wat Jeffry doet is ook niet heel aangenaam en vals en dergelijke maar Marciano moet wel beseffen dat ie in een spel zit en dat je iemand niet van een trap af mag proberen te duwen en dat je kan verwachten dat je in dat spel getergd gaat worden.
ZIjn ook volledig op zich zelf staande dingen. Whataboutism veranderen daar niks aan.quote:Op maandag 3 april 2023 14:59 schreef engine het volgende:
Het gaat er toch niet om van wie het erger is?kan toch allebei fout zijn.
Volgens mij totaal nietquote:Op maandag 3 april 2023 14:59 schreef engine het volgende:
[..]
Dat beseft hij en is hij voor gestraft. En weer door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |