Ik heb dat ook. Schijnbaar gaan mannen ineens nagels lakken in een RLSquote:Op maandag 3 april 2023 14:39 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik kan echt niet wennen aan mannen met nagellak, vind het zo niet staan..
Mjamquote:
Hij is echt geobsedeerd door Jeffrey!!quote:Op maandag 3 april 2023 14:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Marciano lult en lult, buiten kunnen ze wel door 1 deur zegt hij, maar binnen niet meer, die ruimte is te klein
quote:Op maandag 3 april 2023 14:43 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Hij is echt geobsedeerd door Jeffrey!!
Dat vind ik dan wel weer meevallen , maar er is genoeg gebeurd tussen die twee en ik snap de irritaties ookquote:Op maandag 3 april 2023 14:43 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Hij is echt geobsedeerd door Jeffrey!!
Die heeft ook wel vaak van die tegeltjeswijsheden en kreten die zo uit 'Praat like a gangsta rappert voor Dummies' zouden kunnen komen.quote:Op maandag 3 april 2023 14:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Marciano lult en lult, buiten kunnen ze wel door 1 deur zegt hij, maar binnen niet meer, die ruimte is te klein
Ik ook niet hoor, het ziet er niet uit.quote:Op maandag 3 april 2023 14:39 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik kan echt niet wennen aan mannen met nagellak, vind het zo niet staan..
Ik vind hem verre van slecht hoor, vind alleen dat hij wel erg doordraaft in dat gezeik met Jeffrey, en vice versa..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |