Dat gaan we zien als hij weg isquote:Op maandag 3 april 2023 15:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Welk spraakmakend figuur blijft dan over
Het is gewoon eng hoeveel er in zit en hoe hij uit zijn plaat gaat om nietsquote:Op maandag 3 april 2023 14:48 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nou als je hoort hoe hij commandeert ,doe dit , doe dat.
Er zit ook best veel agressie in dat mannetje.
Erik...quote:Op maandag 3 april 2023 15:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Welk spraakmakend figuur blijft dan over
Als hij wel zo blijven, ook nietsquote:
Kei interessant jonge!quote:
SPOILER: Voor op het puntje van je stoelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
I dont wanna rain on your paradequote:
Tiano die iedereen weg intimideert ... nice...quote:Op maandag 3 april 2023 15:13 schreef woxxel het volgende:
marciano heeft ook de pik op erik, dus er gaan nog wel wat dingen gebeuren verwacht ik.
quote:Op maandag 3 april 2023 15:13 schreef woxxel het volgende:
marciano heeft ook de pik op erik, dus er gaan nog wel wat dingen gebeuren verwacht ik.
Omgekeerde wereld.quote:Op maandag 3 april 2023 15:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Tiano die iedereen weg intimideert ... nice...
Erik mag wegquote:Op maandag 3 april 2023 15:13 schreef woxxel het volgende:
hij gooit hem zomaar de trap op, zonder een tree te raken.quote:Op maandag 3 april 2023 15:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Als die een keer boort in de ochtend zou ik als ik hem was maar oppassen
Terror Tianoquote:Op maandag 3 april 2023 15:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Tiano die iedereen weg intimideert ... nice...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |