Ik zie liever alle Alfa-TVmakers vertrekken achterover leunend kijken hoe de poet weer naar een JanKut gaatquote:
Dan kijk jij niet meerquote:Op maandag 3 april 2023 15:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie liever alle Alfa-TVmakers vertrekken achterover leunend kijken hoe de poet weer naar een JanKut gaat
In marciano?quote:Op maandag 3 april 2023 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is gewoon eng hoeveel er in zit en hoe hij uit zijn plaat gaat om niets
Febo zal het niet met je eens zijn. Moet wel TV gemaakt worden. Ik zie dat niet gebeuren als alle 'tv makers' vertrekken.quote:Op maandag 3 april 2023 15:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie liever alle Alfa-TVmakers vertrekken achterover leunend kijken hoe de poet weer naar een JanKut gaat
Er zijn er twee die uit hun plaat gaan om nietsquote:Op maandag 3 april 2023 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is gewoon eng hoeveel er in zit en hoe hij uit zijn plaat gaat om niets
Met zijn tienen op een kamer, ik zou niet goed wordenquote:
Ja in Marciano. Heb een keer die woede uitbarsting gezien toen Martin wegging en de andere gehoord van de week tegen Jeff.quote:
Ik wacht ook met spanning op Febo's Hoge Hoedquote:Op maandag 3 april 2023 15:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Febo zal het niet met je eens zijn. Moet wel TV gemaakt worden. Ik zie dat niet gebeuren als alle 'tv makers' vertrekken.
Klopt Jeff net zo, maar daar ging het nu niet omquote:Op maandag 3 april 2023 15:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn er twee die uit hun plaat gaan om niets
Het gaat al een tijdje over Jeff en Marcianoquote:Op maandag 3 april 2023 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt Jeff net zo, maar daar ging het nu niet om![]()
Verschil tussen die twee is dat Jeff het met zijn grote muil doet en Marciano mensen aanraakt
2 keer boos in 7 maanden vind ik vrij weinig eigenlijk.quote:Op maandag 3 april 2023 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja in Marciano. Heb een keer die woede uitbarsting gezien toen Martin wegging en de andere gehoord van de week tegen Jeff.
Dat mannetje heeft zich zelf niet onder controle.
Praten als een softie maar o wee als hij boos is
Oquote:Op maandag 3 april 2023 15:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat al een tijdje over Jeff en Marciano
Ook niet met een leuke bunk buddy?quote:Op maandag 3 april 2023 15:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met zijn tienen op een kamer, ik zou niet goed worden
Er is een verschil tussen boos en boos zijn.quote:Op maandag 3 april 2023 15:22 schreef mootie het volgende:
[..]
2 keer boos in 7 maanden vind ik vrij weinig eigenlijk.
Ik ook , zwakke reden ookquote:Op maandag 3 april 2023 15:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Agressiefquote:Op maandag 3 april 2023 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen boos en boos zijn.
Ik vind dit niet normaal boos zijn.
2x in 2 weken totaal uit zijn plaat. En dan al die keren op Kimquote:
Ho ho dat was totaal niet met geweld van zijn kantquote:Op maandag 3 april 2023 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
2x in 2 weken totaal uit zijn plaat. En dan al die keren op Kim
Alleen waarschuwen werkt niet is al geblekenquote:Op maandag 3 april 2023 15:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is dat enorme rooie kruis niet een béétje over de top gekozen methode van Febo?
Dat is het zeker. Het vuur kwam uit zijn ogen. Ik durf mijn had er niet voor in het vuur te steken dat hij nooit zal gaan meppenquote:
Passief agressief is ook agressief. En die vorm heeft Kim W vaak zat ervaren.. Niet dat dat zo'n lieverdje was, maar dit is wat ik nou noem goedpraten, iets waarvan altijd gezegd wordt dat dat altijd bij Jeff gedaan wordt.quote:Op maandag 3 april 2023 15:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn hemel wat kortzichtigquote:Op maandag 3 april 2023 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het zeker. Het vuur kwam uit zijn ogen. Ik durf mijn had er niet voor in het vuur te steken dat hij nooit zal gaan meppen
Jaaaa, die agressie mbt kimk was niet te doen.quote:Op maandag 3 april 2023 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
2x in 2 weken totaal uit zijn plaat. En dan al die keren op Kim
Babette gaat morgen met Jeff naar huis hoorde ikquote:Op maandag 3 april 2023 15:27 schreef 5thencounter het volgende:
De Luie Tijden komen er aan.. heerlijk een beetje in de zon wachten tot Achter weer een spelletje voor ze klaarzet..
Beide dames weten hoe het werkt...
[ afbeelding ]
Het is dat Isaac hem tegenhield anders geen idee wat er gebeurd zou zijnquote:Op maandag 3 april 2023 15:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ho ho dat was totaal niet met geweld van zijn kant
quote:Op maandag 3 april 2023 15:30 schreef D. het volgende:
[..]
Babette gaat morgen met Jeff naar huis hoorde ik
Helemaal met je eens, niemand heeft het recht om over wat dan ook zijn handen te gaan gebruiken.quote:Op maandag 3 april 2023 15:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Passief agressief is ook agressief. En die vorm heeft Kim W vaak zat ervaren.. Niet dat dat zo'n lieverdje was, maar dit is wat ik nou noem goedpraten, iets waarvan altijd gezegd wordt dat dat altijd bij Jeff gedaan wordt.
Beiden vormen van 'communicatie' keur ik af, maar als ik kan kiezen tussen iemand die direct tegen mij schreeuwt dat hem iets niet bevalt of iemand waarvan ik niet weet wanneer hij fysiek agressief wordt als een grens die ik niet kan zien is bereikt dan kies ik de schreeuwerd..
Ik mag mijn mening hebben jij de jouwe. Zeg toch ook niet tegen jou dat jou mening kortzichtig is?quote:
Dan had hij een gat in de deur gestompt.quote:Op maandag 3 april 2023 15:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is dat Isaac hem tegenhield anders geen idee wat er gebeurd zou zijn
en bij Jeffrey heeft hij geduwd dus dat is wel geweld van zijn kant.
Iemand van de trap willen duwen kan de dood tot gevolg hebben.
Dat tegenhouden van Isaac zou mij persoonlijk nog veel agressiever hebben gemaakt. Het enige wat hij tot die tijd had geraakt was een kast.quote:Op maandag 3 april 2023 15:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is dat Isaac hem tegenhield anders geen idee wat er gebeurd zou zijn
en bij Jeffrey heeft hij geduwd dus dat is wel geweld van zijn kant.
Iemand van de trap willen duwen kan de dood tot gevolg hebben.
Dat willen meer mensen wel willen weten denk ik... maar de rest samenpakken in de 2 overige slaapkamers zal ongetwijfeld leuk irritatie TV opleveren... gratisquote:
Het wordt allemaal zo zwaar overtrokkenquote:Op maandag 3 april 2023 15:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan had hij een gat in de deur gestompt.
is gewoon opgelegd dus..dacht misschien met een uitleg erbijquote:Op maandag 3 april 2023 15:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat willen meer mensen wel weten denk ik... maar de rest samenpakken in de 2 overige slaapkamers zal ongetwijfeld leuk irritatie TV opleveren... gratis
ZIjn er genoeg die het gezegd hebben inclusief Jeffrey zelfquote:Op maandag 3 april 2023 15:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat tegenhouden van Isaac zou mij persoonlijk nog veel agressiever hebben gemaakt. Het enige wat hij tot die tijd had geraakt was een kast.
en dat duwen hebben we niet gezien, had waarschijnlijk niet eens te maken met het feit dat het op de trap was. had voor hetzelfde geld bij de bank kunnen gebeuren.
Die wat hebben gezegd?quote:Op maandag 3 april 2023 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIjn er genoeg die het gezegd hebben inclusief Jeffrey zelf
Hun vrijheid inperken zal de voornaamste reden zijn denk ik.. anders zit daar misschien weer een anti-sociaal figuur de hele dag te "mediteren"quote:Op maandag 3 april 2023 15:34 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
is gewoon opgelegd dus..dacht misschien met een uitleg erbij
en allemaal op jeff en marciano stemmenquote:Op maandag 3 april 2023 15:36 schreef tonja het volgende:
Allemaal leuk en aardig dit, maar nu de zoemer voor de eliminatie opdracht graag.
Als hij echt zo gevaarlijk zou zijn, zou de productie hem er wel uitgehaald hebben...Die zitten er echt niet op te wachten tot hij nog een keer agressief wordt en iemand van de trap duwt...quote:Op maandag 3 april 2023 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rupie had het er net met Mirthe over, ze hadden er graag een oefen-, naai-, muziek- of Spakamer van gemaakt, maar dat mocht niet omdat mensen zich dan in groepjes op gaan delen en dat is blijkbaar niet prettig voor de camerabeeldenquote:
Ze wachten eerst af of Jeff gaat hoor ik Babette net zeggenquote:Op maandag 3 april 2023 15:36 schreef tonja het volgende:
Allemaal leuk en aardig dit, maar nu de zoemer voor de eliminatie opdracht graag.
dacht ik ook meteen aanquote:Op maandag 3 april 2023 15:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hun vrijheid inperken zal de voornaamste reden zijn denk ik.. anders zit daar misschien weer een anti-sociaal figuur de hele dag te "mediteren"
Dat is het, de groep wordt kleiner dus maken ze de loods ook kleiner.quote:Op maandag 3 april 2023 15:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rupie had het er net met Mirthe over, ze hadden er graag een oefen-, naai-, muziek- of Spakamer van gemaakt, maar dat mocht niet omdat mensen zich dan in groepjes op gaan delen en dat is blijkbaar niet prettig voor de camerabeelden
Dus alles wat notabene Jeff zegt is waarquote:Op maandag 3 april 2023 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee waarom?quote:
Tonja, je hebt een gave!quote:Op maandag 3 april 2023 15:36 schreef tonja het volgende:
De VéélGeldZoemer.... denkend aan het afgelopen JappieCircus.. prima Show geweestquote:Op maandag 3 april 2023 15:39 schreef Dotteke het volgende:
Nou ze gaan vast weer een verdien opdracht doen want het geld is weer op
Nee, Isaac deed het goed, Zo hoor je iemand in bedwang te houden die op het punt staat door te draaien, dat leer je in de zorg zo, in de bajes etc.quote:Op maandag 3 april 2023 15:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat tegenhouden van Isaac zou mij persoonlijk nog veel agressiever hebben gemaakt. Het enige wat hij tot die tijd had geraakt was een kast.
en dat duwen hebben we niet gezien, had waarschijnlijk niet eens te maken met het feit dat het op de trap was. had voor hetzelfde geld bij de bank kunnen gebeuren.
De helft stemt op Babsquote:Op maandag 3 april 2023 15:42 schreef 5thencounter het volgende:
Ik hoop niet dat het de VrijeAftochtZoemer is voor Sjeffie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |