Dan had hij een gat in de deur gestompt.quote:Op maandag 3 april 2023 15:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is dat Isaac hem tegenhield anders geen idee wat er gebeurd zou zijn
en bij Jeffrey heeft hij geduwd dus dat is wel geweld van zijn kant.
Iemand van de trap willen duwen kan de dood tot gevolg hebben.

Dat tegenhouden van Isaac zou mij persoonlijk nog veel agressiever hebben gemaakt. Het enige wat hij tot die tijd had geraakt was een kast.quote:Op maandag 3 april 2023 15:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is dat Isaac hem tegenhield anders geen idee wat er gebeurd zou zijn
en bij Jeffrey heeft hij geduwd dus dat is wel geweld van zijn kant.
Iemand van de trap willen duwen kan de dood tot gevolg hebben.

Dat willen meer mensen wel willen weten denk ik... maar de rest samenpakken in de 2 overige slaapkamers zal ongetwijfeld leuk irritatie TV opleveren... gratisquote:

Het wordt allemaal zo zwaar overtrokkenquote:Op maandag 3 april 2023 15:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan had hij een gat in de deur gestompt.

is gewoon opgelegd dus..dacht misschien met een uitleg erbijquote:Op maandag 3 april 2023 15:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat willen meer mensen wel weten denk ik... maar de rest samenpakken in de 2 overige slaapkamers zal ongetwijfeld leuk irritatie TV opleveren... gratis

ZIjn er genoeg die het gezegd hebben inclusief Jeffrey zelfquote:Op maandag 3 april 2023 15:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat tegenhouden van Isaac zou mij persoonlijk nog veel agressiever hebben gemaakt. Het enige wat hij tot die tijd had geraakt was een kast.
en dat duwen hebben we niet gezien, had waarschijnlijk niet eens te maken met het feit dat het op de trap was. had voor hetzelfde geld bij de bank kunnen gebeuren.

Die wat hebben gezegd?quote:Op maandag 3 april 2023 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIjn er genoeg die het gezegd hebben inclusief Jeffrey zelf

Hun vrijheid inperken zal de voornaamste reden zijn denk ik.. anders zit daar misschien weer een anti-sociaal figuur de hele dag te "mediteren"quote:Op maandag 3 april 2023 15:34 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
is gewoon opgelegd dus..dacht misschien met een uitleg erbij

en allemaal op jeff en marciano stemmenquote:Op maandag 3 april 2023 15:36 schreef tonja het volgende:
Allemaal leuk en aardig dit, maar nu de zoemer voor de eliminatie opdracht graag.

Als hij echt zo gevaarlijk zou zijn, zou de productie hem er wel uitgehaald hebben...Die zitten er echt niet op te wachten tot hij nog een keer agressief wordt en iemand van de trap duwt...quote:Op maandag 3 april 2023 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIjn er genoeg die het gezegd hebben inclusief Jeffrey zelf

Rupie had het er net met Mirthe over, ze hadden er graag een oefen-, naai-, muziek- of Spakamer van gemaakt, maar dat mocht niet omdat mensen zich dan in groepjes op gaan delen en dat is blijkbaar niet prettig voor de camerabeeldenquote:

Ze wachten eerst af of Jeff gaat hoor ik Babette net zeggenquote:Op maandag 3 april 2023 15:36 schreef tonja het volgende:
Allemaal leuk en aardig dit, maar nu de zoemer voor de eliminatie opdracht graag.

dacht ik ook meteen aanquote:Op maandag 3 april 2023 15:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hun vrijheid inperken zal de voornaamste reden zijn denk ik.. anders zit daar misschien weer een anti-sociaal figuur de hele dag te "mediteren"

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |