Ik zie liever alle Alfa-TVmakers vertrekken achterover leunend kijken hoe de poet weer naar een JanKut gaatquote:
Dan kijk jij niet meerquote:Op maandag 3 april 2023 15:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie liever alle Alfa-TVmakers vertrekken achterover leunend kijken hoe de poet weer naar een JanKut gaat
In marciano?quote:Op maandag 3 april 2023 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is gewoon eng hoeveel er in zit en hoe hij uit zijn plaat gaat om niets
Febo zal het niet met je eens zijn. Moet wel TV gemaakt worden. Ik zie dat niet gebeuren als alle 'tv makers' vertrekken.quote:Op maandag 3 april 2023 15:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie liever alle Alfa-TVmakers vertrekken achterover leunend kijken hoe de poet weer naar een JanKut gaat
Er zijn er twee die uit hun plaat gaan om nietsquote:Op maandag 3 april 2023 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is gewoon eng hoeveel er in zit en hoe hij uit zijn plaat gaat om niets
Met zijn tienen op een kamer, ik zou niet goed wordenquote:
Ja in Marciano. Heb een keer die woede uitbarsting gezien toen Martin wegging en de andere gehoord van de week tegen Jeff.quote:
Ik wacht ook met spanning op Febo's Hoge Hoedquote:Op maandag 3 april 2023 15:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Febo zal het niet met je eens zijn. Moet wel TV gemaakt worden. Ik zie dat niet gebeuren als alle 'tv makers' vertrekken.
Klopt Jeff net zo, maar daar ging het nu niet omquote:Op maandag 3 april 2023 15:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn er twee die uit hun plaat gaan om niets
Het gaat al een tijdje over Jeff en Marcianoquote:Op maandag 3 april 2023 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt Jeff net zo, maar daar ging het nu niet om![]()
Verschil tussen die twee is dat Jeff het met zijn grote muil doet en Marciano mensen aanraakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |