2 keer boos in 7 maanden vind ik vrij weinig eigenlijk.quote:Op maandag 3 april 2023 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja in Marciano. Heb een keer die woede uitbarsting gezien toen Martin wegging en de andere gehoord van de week tegen Jeff.
Dat mannetje heeft zich zelf niet onder controle.
Praten als een softie maar o wee als hij boos is

Oquote:Op maandag 3 april 2023 15:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat al een tijdje over Jeff en Marciano

Ook niet met een leuke bunk buddy?quote:Op maandag 3 april 2023 15:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met zijn tienen op een kamer, ik zou niet goed worden

Er is een verschil tussen boos en boos zijn.quote:Op maandag 3 april 2023 15:22 schreef mootie het volgende:
[..]
2 keer boos in 7 maanden vind ik vrij weinig eigenlijk.

Ik ook , zwakke reden ookquote:Op maandag 3 april 2023 15:22 schreef mootie het volgende:
[..]

Agressiefquote:Op maandag 3 april 2023 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen boos en boos zijn.
Ik vind dit niet normaal boos zijn.

2x in 2 weken totaal uit zijn plaat. En dan al die keren op Kimquote:

Ho ho dat was totaal niet met geweld van zijn kantquote:Op maandag 3 april 2023 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
2x in 2 weken totaal uit zijn plaat. En dan al die keren op Kim

Alleen waarschuwen werkt niet is al geblekenquote:Op maandag 3 april 2023 15:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is dat enorme rooie kruis niet een béétje over de top gekozen methode van Febo?

Dat is het zeker. Het vuur kwam uit zijn ogen. Ik durf mijn had er niet voor in het vuur te steken dat hij nooit zal gaan meppenquote:

Passief agressief is ook agressief. En die vorm heeft Kim W vaak zat ervaren.. Niet dat dat zo'n lieverdje was, maar dit is wat ik nou noem goedpraten, iets waarvan altijd gezegd wordt dat dat altijd bij Jeff gedaan wordt.quote:Op maandag 3 april 2023 15:22 schreef mootie het volgende:
[..]

Mijn hemel wat kortzichtigquote:Op maandag 3 april 2023 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het zeker. Het vuur kwam uit zijn ogen. Ik durf mijn had er niet voor in het vuur te steken dat hij nooit zal gaan meppen

Jaaaa, die agressie mbt kimk was niet te doen.quote:Op maandag 3 april 2023 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
2x in 2 weken totaal uit zijn plaat. En dan al die keren op Kim

Babette gaat morgen met Jeff naar huis hoorde ikquote:Op maandag 3 april 2023 15:27 schreef 5thencounter het volgende:
De Luie Tijden komen er aan.. heerlijk een beetje in de zon wachten tot Achter weer een spelletje voor ze klaarzet..
Beide dames weten hoe het werkt...
[ afbeelding ]

Het is dat Isaac hem tegenhield anders geen idee wat er gebeurd zou zijnquote:Op maandag 3 april 2023 15:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ho ho dat was totaal niet met geweld van zijn kant

quote:Op maandag 3 april 2023 15:30 schreef D. het volgende:
[..]
Babette gaat morgen met Jeff naar huis hoorde ik

Helemaal met je eens, niemand heeft het recht om over wat dan ook zijn handen te gaan gebruiken.quote:Op maandag 3 april 2023 15:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Passief agressief is ook agressief. En die vorm heeft Kim W vaak zat ervaren.. Niet dat dat zo'n lieverdje was, maar dit is wat ik nou noem goedpraten, iets waarvan altijd gezegd wordt dat dat altijd bij Jeff gedaan wordt.
Beiden vormen van 'communicatie' keur ik af, maar als ik kan kiezen tussen iemand die direct tegen mij schreeuwt dat hem iets niet bevalt of iemand waarvan ik niet weet wanneer hij fysiek agressief wordt als een grens die ik niet kan zien is bereikt dan kies ik de schreeuwerd..

Ik mag mijn mening hebben jij de jouwe. Zeg toch ook niet tegen jou dat jou mening kortzichtig is?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |